Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Grüner skrev (På 1.2.2025 den 13.07):

Ja. Jeg er ikke så overrasket over at han er heterofil, men mer overrasket over at han har kjæreste i det hele tatt, så sær som han er.

Er han så sær? Han er annerledes ,men ikke sær sånn at han ikke går overens med andre. Virker veldig sjenert da, men han er jo helt nydelig så han har vel blitt sjekka opp. 

• Liker 13
  • Hjerte 3
Skrevet (endret)

Det er så spesielt når folk kjefter og smeller og dikterer hva andre skal snakke om på et diskusjonsforum. Hvorfor ikke bare hoppe over innlegg man ikke har lyst til å lese? Neida, her føler man seg som en diktator som kan bestemme over alle andre, veldig merkelig å tenke sånt om seg selv... mer merkelig enn å reagere på en kjerring som klikker i vinkel, noe jeg mener er helt innafor å diskutere over en periode ettersom man møter på sånne folk med jevne mellomrom i f.eks arbeidslivet. Man har kanskje prøvd å forstå noen av dem, men det er umulig, så man får ut det man tenker og føler ved å snakke med andre når man blir trigget. Helt naturlig respons.

Jeg husker fortsatt hun tillitsvalgte HR-ansvarlige på vanlige Farmen for noen år siden. Hun var skummel sånn som hun oppførte seg samtidig som hun hadde null selvinnsikt. Man blir jo trigget i ulik grad av å se sånn oppførsel og mange får et behov for å snakke om det.

Endret av Blåttvann
  • Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet

Viktor fortsetter å imponere meg. Han kommer veldig godt ut av sin deltakelse i Farmen! Snakker ikke stygt om andre, vil alle vel, positiv, støttende, smilende og hardtarbeidende.

Tenk å ikke vise en eneste dårlig side når man har lite mat, jobber lange dager og er tett på mange ukjente. Det er godt gjort! 

• Liker 30
  • Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (38 minutter siden):

Var det egentlig noe vits å gi den tiggeren 50 øre? Det er jo bare skuespill så han er jo liksom ikke fattig på ekte 😛 kunne heller kjøpt seg en karamell eller noe av den.

De må gi seg med skuespill på Farmen. Puteflaut.

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet
Irja skrev (2 minutter siden):

Spesielt med han lensmannen 😳 virket mer som et raskt sammensatt skuespill i en barnehage.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Spesielt med han lensmannen 😳 virket mer som et raskt sammensatt skuespill i en barnehage.

Ja. Måtte spole over.

• Liker 2
Skrevet
Irja skrev (12 minutter siden):

Enig! Hadde det nu i det minste gitt noen fordeler for dem å spille med på skuespilleriet, men jeg tror ikke det hadde gjort noe fra eller til om de bare hadde gått forbi.

• Liker 3
Skrevet
Cid skrev (46 minutter siden):

Eller han som trengte en advokat 

• Liker 4
Gjest Lawyam
Skrevet

Reagerte også på det. Helt unødvendig innslag og bare flaut å se, meningsløst. Må vel kunne vært 'noe' de kunne filmet fra Farmen for få fylle minuttene vel, alt annet enn det der..

Skrevet
Grüner skrev (2 minutter siden):

Eller han som trengte en advokat 

Haha det var så kleint 🙈

• Liker 5
Skrevet (endret)
Lawyam skrev (1 minutt siden):

Reagerte også på det. Helt unødvendig innslag og bare flaut å se, meningsløst. Må vel kunne vært 'noe' de kunne filmet fra Farmen for få fylle minuttene vel, alt annet enn det der..

Jeg ville heller sett mer fra markedet, og helst et ordentlig marked med boder fremfor bare en enkel butikk.

Endret av Cid
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (10 minutter siden):

Så lenge folk er på tv og oppfører seg gale så må det være lov å komme med kritikk mot dem med.

Ja, det er dynamikken og hvordan en eller fleres oppførsel påvirker en gruppe som er interessant og da blir det naturlig at flere er kritiske om man anser at oppførselen til noen påvirker gruppa eller bare er spesiell/merkelig.  Det er TV så såklart er spesielle mennesker castet..,

• Nyttig 1
Gjest Lawyam
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg ville heller sett mer fra markedet, og helst et ordentlig marked med bodee fremfor bare en enkel butikk.

Før det enn at TV2 skal slikke Meling oppetter ryggen

Skrevet (endret)

Vi får vel sett Anette i 71 grader nord team nå neste 😂 hun og Tarjei (håper han kan å svømme)

Endret av Cid
  • Hjerte 1
Skrevet
Lawyam skrev (2 minutter siden):

Gjør det vel for å få noe ut av Brynjar, men helt unødvendig

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
_Maddie_ skrev (Akkurat nå):

Gjør det vel for å få noe ut av Brynjar, men helt unødvendig

Men utover det så synes jeg at Brynjar har kommet svært godt ut av dette oppholdet, jeg har et bedre syn på han nå som jeg ikke bare tenker på han som Krekar sin advokat.

• Liker 18
Skrevet

Håper at de får med John Christian Elden neste år, og så ha Mette Yvonne Larsen som utfordrer.

• Liker 5
Skrevet
Cid skrev (3 minutter siden):

Men utover det så synes jeg at Brynjar har kommet svært godt ut av dette oppholdet, jeg har et bedre syn på han nå som jeg ikke bare tenker på han som Krekar sin advokat.

Helt enig, han er godt trent i gå inn og ut av roller og viser ikke manglende impulskontroll. Han er opptatt fellesskapet og tenker på egen rolle, og har sine litt komiske svakheter som luktsensitiv med brekninger og konfliktsky.  Han blir så ryddig og redelig og fin motvekt mot andre. Hadde alle vært som han kunne det bli litt tørt, men heller to Brynjar enn en Anette,  

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
_Maddie_ skrev (6 minutter siden):

Helt enig, han er godt trent i gå inn og ut av roller og viser ikke manglende impulskontroll. Han er opptatt fellesskapet og tenker på egen rolle, og har sine litt komiske svakheter som luktsensitiv med brekninger og konfliktsky.  Han blir så ryddig og redelig og fin motvekt mot andre. Hadde alle vært som han kunne det bli litt tørt, men heller to Brynjar enn en Anette,  

Prøvde å se for meg Anette som advokat i en rettssak nå 😂

• Liker 3
Skrevet

Jeg blir sjokkert over oppførselen til voksne folk, når de driver å sender drapstrusler til andre. Er noen som har sendt trusler til gladkokken.

Folk som driver med hat og drapstrusler må ta seg i sammen. 

• Liker 9
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...