Gå til innhold

Farmen Kjendis 2025 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Jeg tror Victor vil havne i en Erlend situasjon i løpet av oppholdet og rett og slett være for positiv for sitt eget beste 😛 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (18 minutter siden):

Jeg tror Victor vil havne i en Erlend situasjon i løpet av oppholdet og rett og slett være for positiv for sitt eget beste 😛 

Haha, ja 😂 Har vanskelig for å se for meg Victor sur. Men for en fin fyr han er! Liker han skikkelig godt. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke 2 kjendiser håper dere er utfordrere? Jeg håper på Dag Otto og Truls Svendsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Hvilke 2 kjendiser håper dere er utfordrere? Jeg håper på Dag Otto og Truls Svendsen.

Anette Hoff hadde vært gøy. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (11 minutter siden):

Anette Hoff hadde vært gøy. 

Hun og Steffen var med i spillet, hun taklet det visstnok dårlig å havne i kjelleren 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (20 timer siden):

Denne tråden vil jeg følge! Tror denne sesongen blir fin, mange fine og forskjellige mennesker. 

Men Sarita virker litt two-faced. 'Skylder ikke på Johanne' men;  hennes barn gjør jo også feil men det gjør ingenting? 

Farmen tråder har blitt synonymt med å se på Farmen for min sin del så å se på Farmen uten å delta i en tråd om det på kg blir bare rart :P gjorde det en gang og da merket jeg faktisk at det var ikke like interessant å se på, kjekt å kunne få ut alt man tenker og mener om det man ser her 😄 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blikket Isabell sendte ut mot «noen» da de oppdaget brøda… og sa « d e jo fordi d e noen som har fyrt opp ovnen i natt.. etter at jeg og Sarita var her.»  Det var for ekkelt og teit for en voksen dame… om å gjøre å finne syndern og haaate!
Sku likt å sett ho passe de brøda selv. Virker som en umulig oppgave om du ikke har drivi med dette før.

De ga nonchalant nattevakt oppgaven til ho unge jenta og det virka som at det nesten var med vilje, slik at om d gikk til h*lvete, så kunne de gi henne skylda. Sarita kalte henne jo det svakeste ledd..

• Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig i at hele den brødgreia. Stakkars Johanne, det ble nesten lagt opp til at hun skulle bli syndebukken.

Dessuten ganske merkelig gjort av Sarita å ikke sjekke brødene ved jevne mellomrom for å se hvordan det stod til? Hun ble jo også spurt om dette flere ganger av storbonden, men oppførte seg som en flau skolejente og sa "neeei, vil ikke". Hadde de oppdaget tidligere at brødene begynte bli svidd kunne de kanskje reddet seg inn. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk skikkelig vondt av Johanne. Dårlig gjort av Sarita å kalle henne det svakeste ledd også. Det burde hun holdt seg for god for. Enig i at Sarita burde sjekket brødene med jevne mellomrom, hun som kan alt :himle: Er jo ikke sikkert hun mener noe vondt med oppførselen sin, men det kan lett oppfattes sånn og det burde hun forstå.

Maten Sarita lager der inne ser veldig god ut da. Men hjelper lite med god mat om hun fortsetter å overkjøre Johanne. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk egentlig et godt inntrykk av Sarita i første episode, men nå har jeg fått helt avsmak. Det hun driver med nå mot Johanne, er hersketeknikker som ikke hører noe sted hjemme. Heller ikke i 19 pil og bue på Farmen.

• Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (36 minutter siden):

Fikk skikkelig vondt av Johanne. Dårlig gjort av Sarita å kalle henne det svakeste ledd også. Det burde hun holdt seg for god for. Enig i at Sarita burde sjekket brødene med jevne mellomrom, hun som kan alt :himle: Er jo ikke sikkert hun mener noe vondt med oppførselen sin, men det kan lett oppfattes sånn og det burde hun forstå.

Maten Sarita lager der inne ser veldig god ut da. Men hjelper lite med god mat om hun fortsetter å overkjøre Johanne. 

Jeg vil for alltid forbinde Sarita med denne reklamen 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (57 minutter siden):

Jeg vil for alltid forbinde Sarita med denne reklamen 😅

Samme her. Derfor jeg syntes det var så rart at ikke Caroline trodde hun var en ekte person. Men er jo ikke sikkert hun har sett eller husker reklamene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (5 minutter siden):

Samme her. Derfor jeg syntes det var så rart at ikke Caroline trodde hun var en ekte person. Men er jo ikke sikkert hun har sett eller husker reklamene. 

Kanskje hun trodde at det var en dukke lol.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (1 time siden):

Det kan jo hende hun trodde det var en skuespiller, som for eksempel Kiwi-dama eller Nidar-mannen. Synes ikke det var så rart at hun ikke hadde fått det med seg, egentlig. Det er jo ikke sikkert hun har sett reklamene, og om hun kun har sett bilde av Sarita i butikken, så finnes det jo mange produkter med personer på som i virkeligheten ikke har noe med produktet å gjøre. :)

Endret av Cookiesandcream
  • Liker 24
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bronto skrev (7 timer siden):

Det blikket Isabell sendte ut mot «noen» da de oppdaget brøda… og sa « d e jo fordi d e noen som har fyrt opp ovnen i natt.. etter at jeg og Sarita var her.»  Det var for ekkelt og teit for en voksen dame… om å gjøre å finne syndern og haaate!
Sku likt å sett ho passe de brøda selv. Virker som en umulig oppgave om du ikke har drivi med dette før.

De ga nonchalant nattevakt oppgaven til ho unge jenta og det virka som at det nesten var med vilje, slik at om d gikk til h*lvete, så kunne de gi henne skylda. Sarita kalte henne jo det svakeste ledd..

Ja enig! 

Slo meg også at ingen la skylden på Isabell da hun hadde nattevakt i fjøset og sauen lamma mens hun ikke fulgte med! Hvis noen ville være kunne de jo klikka for det også, men de andre var voksne nok til å skjønne at det er sånt som skjer. Synd hun ikke kan være like moden selv..

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var rett ufordragelig den svakeste ledd kommentaren Sarita slengte av seg, i tillegg står hun og ler om noe helt annet to sek etterpå uten tanke om hva dette gjorde med den som fikk kommentaren. Og den måten damene kommer ned til brygga på hvor samtlige har bitch-face på.... Men jeg håper Johanne viser at hun kan og ikke viser seg som et "offer". Bra at hun tok den snakken med Sarita som var "ferdig" med det. 

Lurer også på hvorfor hun blir ansett som  det svakeste leddet? Fordi hun ikke har funnet sin plass i gruppa på dag to? Noen sover til langt på dag, mens andre knapt løfter en finger. 

Endret av K_mb
  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (3 timer siden):

Hvem håper dere blir andrekjempe?

Sarita

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (2 timer siden):

Sarita

Enig

Men tror han velger Johanna

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig ikke tenkt å se på, men så ble jeg syk so here we are 😅

Skjønner ikke hvorfor folk har så mye i mot Caroline. Joda, trist at hun er gjennomoperert og kanskje litt irriterende karaktert, men den jenta kommer inn i denne type realityprogram og er  konsekvent (så langt jeg har fått med meg) en "doer". Hun går på alle oppgaver uten uffing og sutring, er oppe tidlig og tar i. Joda, hennes sutring kommer nok, men.. 😅

Isabell er en jeg i utgp har en følelse av kan være litt toxic, og jaggu kom ikke Sarita og dro den enda lenger. At de i det hele tatt har hatt åpne flammer i "lukket ovn" i 15 timer - de brødene var nok svidd lenge før Johannes vakt. 

Håper Johanne tør opp og vokser der inne. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...