Gå til innhold

Farmen Kjendis 2025 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Huttetutt skrev (2 minutter siden):

Tipper TV2 har planer om å ha Nitter med i en annen produksjon også, så de tørr ikke vise hennes sanne vesen, da ville det blitt så mye «støy». Det viktigste for TV2 er vel ikke menneskenes ve og vel; her skal det tjenes penger, si!

Hun har da vist sitt sanne jeg i x antall reality-programmer allerede.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en fin fyr Viktor er. Så omsorgsfull, raus og varm. 

• Liker 18
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (35 minutter siden):

Jeg liker Sarita mindre for hvert minutt jeg ser av henne!!!

For ei ufyselig kjerring!!!

Hun har en fasinerende måte å bedrive dobbeltkommunikasjon og hersketeknikker på, 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han derre «gladkokken» virker sånn passe usympatisk. Han kan godt ryke og reise, kjenner jeg.

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (3 timer siden):

Skulle tro de hadde fargetema på dyrene, brun hund, brun katt, brun hest, brun ku

Eller "negerdyr" som Kjersti ville sagt 😝

Adam: Sånt sier ikke du Cid :fy_fy:
Meg: :sjenert:

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke væremåten til Sarita, men i den hygienesaken er jeg helt enig med henne. Mathygiene er ekstremt viktig selv om de lever som om det skulle vært 1925. Syns gladkokken er sløv der, satser på at han er mer nøye i det virkelige liv. Har sjekket ut bloggen hans, mye godt der!

Jeg digger William, tror han og jeg hadde blitt gode venner. Håper han vinner hele skiten! Jeg syns det var litt rart at de andre ikke husket hva onomatopoetikon var, haha 😂 men jeg husker alle mulige ting som egentlig ikke er så viktig å huske, mens andre ting glemmer jeg. Onomatopoetikon er et utrolig kult ord da. Pluskvamperfektum også, mye kulere enn preteritum perfektum som det heter nå 😂 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (49 minutter siden):

Eller "negerdyr" som Kjersti ville sagt 😝

Adam: Sånt sier ikke du Cid :fy_fy:
Meg: :sjenert:

Liker at de driver og kødder med det der på Torpet, haha 😂 Simon er morsom. Kjersti også. Liker alle der, egentlig. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

marsvin skrev (8 timer siden):

Jeg tror William representerer en stor del av befolkningen i norge og hvordan mange hadde hatt det i en sånn setting, enn at han er ett utskudd. Kanskje han blir det i den kjendis-gruppa der, hvor deltakerne ofte er kjendiser nettop fordi de er så utadvendte og «mye», men jeg vet med meg selv at jeg også hadde lagt meg på gulvet på et eget rom 😅 Hadde vært en utfordring å være så tett på så mange ekstroverte mennesker, eller mennesker i det hele tatt 24/7 over flere uker. Jeg synes han har mye vettugt og interessant å si, og ofte mye mer originale ting enn de fleste der, veldig underholdende til tross for at han er « den stille introverte». Eneste grunnen til at jeg ser på i år :) håper han kommer langt 

Helt enig og har tenkt det samme. William, Johanne og Agnethe er nok de mest relaterbare i denne sesongen og mange ser nok seg selv i en av de, eller tenker at dette er folk de kunne vært venner med. Agnethe er jordnær og vennlig med alle, Johanne er litt sårbar og trenger en liten dytt for å ta plass men så blomstrer hun, mens William holder seg stille og rolig, og liker å trekke seg tilbake når det blir for mye. 

Ellers er de fleste andre deltagerne fine folk som også skaper god underholdning, som Viktor, Isabel og Brynjar. Men vi trenger en god blanding av introvært og ekstrovært for at alle skal ha noen å like. Så skader det heller ikke med noen dramaqueens som Sarita for å unngå komplett kosemose show 🤭

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huttetutt skrev (7 timer siden):

Han derre «gladkokken» virker sånn passe usympatisk. Han kan godt ryke og reise, kjenner jeg.

Enig! "Gladkokken" som ikke er kokk en gang. Liker ikke Sarita heller for den del, men hygiene og det å rydde opp etter seg på kjøkkenet, er så klart en selvfølge når en har kjøkkentjenesten.

• Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

William er fascinerende. En fin fyr! Han er introvert og tydelig på det, men byr jo masse på seg selv og er sosial med de andre og har tydelig humor. Det er fint å se, han smiler og ler mye 😊 

• Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser de ikke gladkokken kan bli vanskelig å slå i finalen? De må snekre, lage mat og kunnskap. Tror han stiller sterkt der. Håper Sarita velger han, men han tar garantert noe fysisk tungt da.

Endret av Xstrella
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (59 minutter siden):

Ser de ikke gladkokken kan bli vanskelig å slå i finalen? De må snekre, lage mat og kunnskap. Tror han stiller sterkt der. Håper Sarita velger han, men han tar garantert noe fysisk tungt da.

Håper også Sarita velger Gladkokken, men hun er altfor feig. Kommer garantert til å gå for noen som hun ser på som "svakt ledd" i gruppa. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (50 minutter siden):

Håper også Sarita velger Gladkokken, men hun er altfor feig. Kommer garantert til å gå for noen som hun ser på som "svakt ledd" i gruppa. 

Johanne? Da håper jeg Johanne gruser Sarita

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apis skrev (2 minutter siden):

Johanne? Da håper jeg Johanne gruser Sarita

Jeg tror dessverre at Sarita ser på både Johanne og Agnete som svake ledd. Uansett håper jeg hun ryker ut, selv om jeg tror Tv2 allerede har spoilet at hun blir med en stund fremover.....

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (11 timer siden):

Hun har en fasinerende måte å bedrive dobbeltkommunikasjon og hersketeknikker på, 

Det kjenner jeg litt på. Sånne mennekser sliter jeg veldig med å forholde meg til, man kan aldri ta de på noe og andre forguder de gjerne. Da sitter jeg igjen og føler meg som en dum en fordi jeg ikke makter mennesket. Godt å se at vi er flere.

William, han er herlig. Sånne som han liker jeg. Hadde også sovet på gangen i en slik setting.

• Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Flere var samlet hos Sarita i går.

Lignet han ene som var på snappen til Sarita på yngste  Funkybroren? 

Ble ikke tagget, men sikkert fordi det ikke er offisielt enda!? 

Angående utfordrere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns at årets sesong så langt er sååå kjedelig. Lite fokus på hva de gjør og mer fokus på konflikter som egentlig ikke er konflikter:p

Og hvorfor får de så mye mat og godsaker når de ikke har klart ukesoppdraget?  Tror ikke at det er noen fare for at noen kommer til å gå ned i vekt iallefall:p 

Er det fordi de er kjendiser? Ser ikke for meg at det er sånn på vanlig Farmen 😛

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (3 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Flere var samlet hos Sarita i går.

Lignet han ene som var på snappen til Sarita på yngste  Funkybroren? 

Ble ikke tagget, men sikkert fordi det ikke er offisielt enda!? 

Angående utfordrere

Spoiler

Ja, det er yngste Fynkybror, Noah, som er der. Kanskje han kommer inn om utfordrer? Til og med Gladkokken var der 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (2 timer siden):

Hadde vært morsomt med en kokke duell men jeg vil ikke at han skal ryke, trass i hva alle her sier så liker jeg han :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadasikkert29 skrev (3 timer siden):

Syns at årets sesong så langt er sååå kjedelig. Lite fokus på hva de gjør og mer fokus på konflikter som egentlig ikke er konflikter:p

Og hvorfor får de så mye mat og godsaker når de ikke har klart ukesoppdraget?  Tror ikke at det er noen fare for at noen kommer til å gå ned i vekt iallefall:p 

Er det fordi de er kjendiser? Ser ikke for meg at det er sånn på vanlig Farmen 😛

Jeg er enig. Ser folk i tråden har skrytt av årets cast, men jeg synes sammensetningen av deltakere må være den kjedeligste i Farmen Kjendis noensinne. 

Og siden jeg er mett på konseptet så blir det ikke bedre med at episodene inneholder "akkurat" det samme som vi har sett 10-30 ganger tidligere. Både i deltakertyper, oppdrag, rutiner, gjøremål, tvekamper og krangler.

Samtidig er kjendiser veldig opptatt av image. De aller fleste har som mål å se bra ut og komme ut fra oppholdet med rak rygg.
Brynjar på sin side fikk omfattende veiledning rundt image, karakter, kutyme osv før han dro inn. 
Så det er litt stivt å se på, med få unntak/hendelser når karakterene "rakner" litt i bobla.

Ekstra kunstig blir det når kjendisene skal få servert mat, godis, alkohol og alt mulig på sølvfat.

Klarer ikke engasjere meg særlig, og ser bare på med et halvt øye. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...