Gå til innhold

Farmen Kjendis 2025 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

For en herlig fyr William er! Et skikkelig friskt pust blant de ellers ganske så typiske kjendisene. Håper han beholder sin særegne karakter også etter dette eksperimentet.

Har fått et skikkelig godt inntrykk av Brynjar også. Han er en helt annen type enn jeg først så for meg. Ydmyk, snill og svært omgjengelig.

Sarita har dessverre gitt et dårligere inntrykk, men er fortsatt enig med henne når det gjelder hygienen på kjøkkenet. Skjønner ikke at "gladkokken" kan forlate kjøkkenet slik at han gjør etter å ha laget mat. Både uhygienisk og ekkelt. Men hvorfor er det ingen som sier ordentlig ifra? Det virker som de sitter og prater om det, men så blir det stille hver gang han kommer inn i rommet. Kanskje han hadde skjerpet seg om det ble tatt opp på en skikkelig måte, selv om det selvfølgelig er noe han egentlig burde skjønne selv.

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sarita=toxic! Passiv-aggressiv som faen, driver med gaslighting så det holder, og er sånn «jeg er offer» indirekte på en måte som setter andre i en utrolig ubehagelig situasjon. Få dama ut… 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Digger William! Synes han er forfriskende og rett og slett skikkelig søt 🤭

Synes også Brynjar virker som en fantastisk fyr! Hadde ikke sett for meg at jeg skulle like ham så godt på forhånd. Men han virker samvittighetsfull, reflektert, snill og følsom. Synes han har gjort en veldig god jobb som storbonde.

Angående kokkekonflikten, ser jeg litt begge sider. De bor mange mennesker på en gård og jeg tenker at hygienen ikke kan ha restaurantstandard hele tiden. Samtidig synes jeg gladkokken drar det for langt i motsatt retning, og virker i overkant slapp. Jeg forstår irritasjonen, samtidig som jeg synes Sarita kan fremstå noe rigid. Det er jo dessuten ingen tvil om at det er dårlig stemning rundt renholdet, så å stå i sync og benekte det, blir litt rart…

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (6 minutter siden):
  Skjul innhold

Digger William! Synes han er forfriskende og rett og slett skikkelig søt 🤭

Synes også Brynjar virker som en fantastisk fyr! Hadde ikke sett for meg at jeg skulle like ham så godt på forhånd. Men han virker samvittighetsfull, reflektert, snill og følsom. Synes han har gjort en veldig god jobb som storbonde.

Angående kokkekonflikten, ser jeg litt begge sider. De bor mange mennesker på en gård og jeg tenker at hygienen ikke kan ha restaurantstandard hele tiden. Samtidig synes jeg gladkokken drar det for langt i motsatt retning, og virker i overkant slapp. Jeg forstår irritasjonen, samtidig som jeg synes Sarita kan fremstå noe rigid. Det er jo dessuten ingen tvil om at det er dårlig stemning rundt renholdet, så å stå i sync og benekte det, blir litt rart…

Spoiler

Reagerer på måten Sarita kommenterer valget til Brynjar. Det er jo nærmest gaslighting hun driver med. De andre prøver jo å korrigere henne også, men da er det som hun drar på enda mer. Helt greit å synes det er kjipt å bli valgt, være uenig osv, men er så uredelig+at det er samme stil som forrige uke, hun behandler ikke folk bra, kommunikasjonen er så ugrei.

Brynjar er jeg positivt overraska over! Og William er en så fin fyr! Elsker at han tør å være med, selv så vanskelig det er, og viser at det går an å være så annerledes, tror jeg kunne blitt god venn med ham. 😅Da han dro fram onomatopoetikon kjente jeg meg så igjen i å være den litt rare nerden som kan alt vi måtte pugge på grunnskolen som alle andre har glemt😂

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 timer siden):
  Skjul innhold

Lurer på hva William går på der inne 😅 

Hva mener du? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollami skrev (1 minutt siden):

Hva mener du? 

Spoiler

Alt det absurde han sier 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hittil så virker William til å trives, skjønner ikke hvordan han kan ha fortrengt hele opplevelsen :klo: 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 timer siden):

Må si at utenom Nitter så er jeg svært fornøyd med årets kjendiser 😃 masse hyggelige folk men også mulighet for masse drama med Sarita og Gladkokken 😁

Jeg liker ikke Sarita, synes hun virker falsk

• Liker 16
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollami skrev (Akkurat nå):

Jeg liker ikke Sarita, synes hun virker falsk

Samme men jeg vil der skal være litt drama med, håper hun ryker ut rett før finalen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):
  Skjul innhold

Alt det absurde han sier 🤪

Han er nok slik. Sympatisk ung mann, spør du meg! Heller ham, enn tomhjernede influensere😊👍👍

• Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Samme men jeg vil der skal være litt drama med, håper hun ryker ut rett før finalen.

Ja, enig med deg i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollami skrev (1 minutt siden):

Han er nok slik. Sympatisk ung mann, spør du meg! Heller ham, enn tomhjernede influensere😊👍👍

Nitter hadde ikke fortjent han som venn synes jeg.  

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig trekk av Caroline, skylde på søvn? Sov hun så veldig godt når hun var i 71 grader Nord da? Tviler.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle tro de hadde fargetema på dyrene, brun hund, brun katt, brun hest, brun ku

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror William representerer en stor del av befolkningen i norge og hvordan mange hadde hatt det i en sånn setting, enn at han er ett utskudd. Kanskje han blir det i den kjendis-gruppa der, hvor deltakerne ofte er kjendiser nettop fordi de er så utadvendte og «mye», men jeg vet med meg selv at jeg også hadde lagt meg på gulvet på et eget rom 😅 Hadde vært en utfordring å være så tett på så mange ekstroverte mennesker, eller mennesker i det hele tatt 24/7 over flere uker. Jeg synes han har mye vettugt og interessant å si, og ofte mye mer originale ting enn de fleste der, veldig underholdende til tross for at han er « den stille introverte». Eneste grunnen til at jeg ser på i år :) håper han kommer langt 

Endret av marsvin
  • Liker 28
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Sarita mindre for hvert minutt jeg ser av henne!!!

For ei ufyselig kjerring!!!

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (1 time siden):

Gladkokken er ikke så veldig glad 🫢

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper TV2 har planer om å ha Nitter med i en annen produksjon også, så de tørr ikke vise hennes sanne vesen, da ville det blitt så mye «støy». Det viktigste for TV2 er vel ikke menneskenes ve og vel; her skal det tjenes penger, si!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart de ikke sier ifra til «latkokken» at han må vaske opp etter seg, men bare rister på hodet og tar oppvasken for han, mens han fortsetter å snike seg unna oppvasken. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...