refill Skrevet torsdag kl 21:58 #1501 Del Skrevet torsdag kl 21:58 Tradegy skrev (5 timer siden): Om ikke Kjersti tar seieren, så kommer hun sikkert tilbake på Torpet om noen år Sånn sett håper jeg hun vinner, selv om fornuften tror Susan drar det i havn 🤾♀️. Gladkokken (evt Gullk*ken) håper jeg virkelig ikke vinner.... Vi er flere som "sliter" med GK forkortelsen ja 😂 Håper forøvrig at det blir stående mellom Susann og Kjersti. Det er så kult å se dem i lag i denne situasjonen når man er håndballfan og gammel nok til å ha fulgt dem i sin storhetstid. Nå er ikke Kjersti en jeg ville hatt i venneflokken trolig, men hun er jo et arbeidsjern uten like da 💪 Heier på Susann, men ville satt pengene mine på Kjersti (om det blir stående mellom dem) 😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet fredag kl 00:51 #1502 Del Skrevet fredag kl 00:51 Jeg er glad for at Susann, gladkokken og Kjersti er med videre i semifinale😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet fredag kl 06:05 #1503 Del Skrevet fredag kl 06:05 GlitrendeSjokolade skrev (5 timer siden): Jeg er glad for at Susann, gladkokken og Kjersti er med videre i semifinale😊 Kan styre min begeistring for gladkokken, men enig om de 2 andre 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet fredag kl 09:21 #1504 Del Skrevet fredag kl 09:21 Blir spennende på søndag, håper Susann stikker av med seieren. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet fredag kl 15:15 #1505 Del Skrevet fredag kl 15:15 Phoenix Heart skrev (5 timer siden): Blir spennende på søndag, håper Susann stikker av med seieren. Hun kan fort gjøre det. Hun har en kniv fra før og ser for meg at hun får en til av de andre forpakterene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet lørdag kl 11:08 #1506 Del Skrevet lørdag kl 11:08 https://www.tv2.no/underholdning/svarer-pa-det-alle-lurer-pa/17451805/ Kjersti er den som har imponert mentor mest med sine praktiske evner. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sys64738 Skrevet søndag kl 00:37 #1507 Del Skrevet søndag kl 00:37 Håper vi får en håndball-finale! 🥅🤾♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet søndag kl 13:18 #1508 Del Skrevet søndag kl 13:18 (endret) Phoenix Heart skrev (På 14.2.2025 den 10.21): håper Susann stikker av med seieren. Enig. Men blir ikke sur om Kjersti vinner heller. Endret søndag kl 13:18 av ltfutt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet søndag kl 14:27 #1509 Del Skrevet søndag kl 14:27 refill skrev (På 13.2.2025 den 22.58): Vi er flere som "sliter" med GK forkortelsen ja 😂 Håper forøvrig at det blir stående mellom Susann og Kjersti. Det er så kult å se dem i lag i denne situasjonen når man er håndballfan og gammel nok til å ha fulgt dem i sin storhetstid. Nå er ikke Kjersti en jeg ville hatt i venneflokken trolig, men hun er jo et arbeidsjern uten like da 💪 Heier på Susann, men ville satt pengene mine på Kjersti (om det blir stående mellom dem) 😊 Agnete sa i video/podcast med Randulle at de sa GK eller Gladkokken ellers sa flere bare feil på Jan og/eller Henrik og ble bare tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet søndag kl 15:04 #1510 Del Skrevet søndag kl 15:04 Tradegy skrev (På 13.2.2025 den 17.46): Om ikke Kjersti tar seieren, så kommer hun sikkert tilbake på Torpet om noen år Nei, hun gjør nok ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 15:15 Forfatter #1511 Del Skrevet søndag kl 15:15 (endret) Sam Fox skrev (9 timer siden): Nei, hun gjør nok ikke det... Tror du hun hadde grini hvis ikke? Endret mandag kl 00:38 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet søndag kl 15:33 #1512 Del Skrevet søndag kl 15:33 Cid skrev (18 minutter siden): trur du hun hadde grini hvis ikke? 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet søndag kl 17:03 #1513 Del Skrevet søndag kl 17:03 Røper vinneren, klarte ikke å vente Spoiler Kjersti 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet søndag kl 17:25 #1514 Del Skrevet søndag kl 17:25 (endret) Spoiler Er de bare meg eller møtte ikke Caroline Nitter opp til finalen?😂 Ikke att de var ett tap altså….. Endret søndag kl 17:26 av anonym35445 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 17:30 Forfatter #1515 Del Skrevet søndag kl 17:30 Spoiler Deilig at Susann kapret den andre finaleplassen men jeg fikk vondt av Jan som gjorde en så dum feil 🙈 kunne vunnet hvis ikke. Nå blir jeg glad uansett hvem som vinner 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 17:31 Forfatter #1516 Del Skrevet søndag kl 17:31 elien skrev (27 minutter siden): Røper vinneren, klarte ikke å vente Vis skjult innhold Kjersti Spolte du igjennom episodene?:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 17:34 Forfatter #1517 Del Skrevet søndag kl 17:34 Håper at vi får en lignende situasjon i fremtiden hvor både Nora Mørk og Stine Bredal er med på Farmen 😄 Eller for eksempel Petter Northug og Aksel Lund, "barnegårdsarbeid" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet søndag kl 17:34 #1518 Del Skrevet søndag kl 17:34 Cid skrev (1 minutt siden): Spolte du igjennom episodene?:p Nei, spolte ikke. Gikk rett på slutten, ser på dataen, enklere der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet søndag kl 17:39 #1519 Del Skrevet søndag kl 17:39 Spoiler Tror faktisk dette er første gang - etter alle sesonger jeg har sett, og det er de aller fleste - jeg kan si: JEG ER 100% FORNØYD MED BEGGE FINALISTENE!!!!! Dette er de to jeg har heiet mest på denne sesongen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 17:50 Forfatter #1520 Del Skrevet søndag kl 17:50 Spoiler Håper virkelig at de skroter det med finale kniv til neste sesong, det er ikke særlig spennende å se på når du vet at den ene har en så stor fordel at vedkommende mest sannsynlig vinner… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå