enkefru Skrevet 2. februar #961 Del Skrevet 2. februar (endret) lin skrev (14 minutter siden): Har han restaurant? Han har vel restaurant i Østbanehallen, men det er jo ikke han som står på kjøkkenet, selv om han nok har «gjesteopptredener» der for å please tilhengerne etc. Det er liksom maten «hans» som serveres da… han har nok med IG og TikTok vil jeg tro 😅 Endret 2. februar av Fjugur 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet 2. februar #962 Del Skrevet 2. februar Spoiler Hadde ikke trodd Torpet skulle påvirke Farmen så mye , men det påvirket at Susann fikk mye ekstra penger å handle på markedet for, men og nå litt Torpet spoiler Spoiler Kjersti ba Susann finne lett motstander til henne for hun skulle ta neste kamp på Torpet, Susann sa hun allerede vurderte William? Det andre fra torpet er at Tarjei er beskyldt for å ha stjålet snus.. Fikk jo se fortsatt diskusjon mellom Anette og Tarjei i ukens episoder, men lurt å se Torpet idag for å se mer. Jeg hadde delte meninger om Tarjei etter Forræder, og synes han rører det litt for mye fokus på spill og har kanskje litt vel langsiktige planer og misser støtte på kort sikt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 2. februar #963 Del Skrevet 2. februar Spoiler Hadde trodd att William kom til å reise direkte hjem og ikke på Torpet om han røyk ut ifra Farmen så ble litt overrasket der. Men veldig glad for att vi får fortsette å følge han på Torpet. Fin fyr❤️. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2. februar #964 Del Skrevet 2. februar Spoiler Kommer til å savne William ❤️ 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 2. februar #965 Del Skrevet 2. februar Spoiler Så bra at William kjempet. Han ga Noah en kamp. Hadde trodd han kom til å gi seg med én gang, så der ble ei positivt overrasket. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 2. februar #966 Del Skrevet 2. februar Spoiler Heller William tilbake fra Torpet og inn på Farmen, enn Anette. Men, dessverre tror jeg han kaster inn håndkleet rimelig kjapt. Han kan uansett gå ut med hodet hevet. For en fin fyr. 21 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 2. februar #967 Del Skrevet 2. februar (endret) Vil spy av Anette Bø i dagens episode av Torpet. En dritt kjerring som jeg får guds skyld håper att IKKE kommer inn på farmen igjen. Kjemper hun seg inn igjenn og vinner farmen blir jeg vanvittig skuffa. Endret 2. februar av anonym35445 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 2. februar #968 Del Skrevet 2. februar (endret) slettet Endret 2. februar av anonym35445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 2. februar #969 Del Skrevet 2. februar (endret) Slettet Endret 2. februar av anonym35445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 2. februar #970 Del Skrevet 2. februar (endret) Mollebolle skrev (19 minutter siden): Skjul innhold Heller William tilbake fra Torpet og inn på Farmen, enn Anette. Men, dessverre tror jeg han kaster inn håndkleet rimelig kjapt. Han kan uansett gå ut med hodet hevet. For en fin fyr. Spoiler Helt enig❤️, men frykter det samme som deg dessverre. Endret 2. februar av anonym35445 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 2. februar #971 Del Skrevet 2. februar lin skrev (1 time siden): Har han restaurant? Han har visst et sted i Østbanehallen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 2. februar #972 Del Skrevet 2. februar anonym35445 skrev (30 minutter siden): Vil spy av Anette Bø i dagens episode av Torpet. En dritt kjerring som jeg får guds skyld håper att IKKE kommer inn på farmen igjen. Kjemper hun seg inn igjenn og vinner farmen blir jeg vanvittig skuffa. Å, herregud! Ja, hun er jo hevngjerrig til tusen og besatt av å ta Tarjei. Hun har ikke snakket om annet siden hun kom inn på Torpet omtrent. Og nå mener de Tarjei har stjålet snusen deres? 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet 2. februar #973 Del Skrevet 2. februar anonym35445 skrev (30 minutter siden): Vil spy av Anette Bø i dagens episode av Torpet. En dritt kjerring som jeg får guds skyld håper att IKKE kommer inn på farmen igjen. Kjemper hun seg inn igjenn og vinner farmen blir jeg vanvittig skuffa. I det minste tok Kjersti alt Anette sa med en klype salt og lot seg ikke påvirke så mye frem til snushistorien. Jeg synes Anette ble fryktelig slitsom og intens og too much for alle, spesielt Farmen. Kan roe ned litt. 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 2. februar #974 Del Skrevet 2. februar Grüner skrev (På 30.1.2025 den 15.40): Jeg tror han velger Noah, men ikke fordi han vil ha han ut, men fordi han vet han vil bli slått i fysisk kamp, hvis han velger han og fordi han heller vil bli slått ut av sin beste venn der inne. Fikk rett i hypotesen min der! 😉 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 2. februar #975 Del Skrevet 2. februar Grüner skrev (34 minutter siden): Å, herregud! Ja, hun er jo hevngjerrig til tusen og besatt av å ta Tarjei. Hun har ikke snakket om annet siden hun kom inn på Torpet omtrent. Og nå mener de Tarjei har stjålet snusen deres? Kan ikke ting fra Torpet, holdes i Torpet-tråden? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 2. februar #976 Del Skrevet 2. februar (endret) Fjugur skrev (4 minutter siden): Kan ikke ting fra Torpet, holdes i Torpet-tråden? Ser ikke problemet? Torpet og farmen går jo inn i hverandre. Og ting vist på farmen blir vist på Torpet også motsatt……. Endret 2. februar av anonym35445 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 2. februar #977 Del Skrevet 2. februar Nei, men Noah, da. Så hjelpeløs. Den senga var jo ikke ødelagt! Det var bare den ene sengeplanken som hadde falt ut av sporet sitt og ned på gulvet! Det er jo bare å legge den inn igjen i sporet sitt! I stedet ligger han der med hull i senga og får ikke sove fordi han tror senga er ødelagt 🤦♀️ 18 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet 2. februar #978 Del Skrevet 2. februar Fjugur skrev (35 minutter siden): Kan ikke ting fra Torpet, holdes i Torpet-tråden? Det er jo ikke bare Torpet når Anette går i gang på Torpet mot de tre besøkende fra Farmen og da spesielt Tarjei. Det hører ikke mer til i Torpet tråden når fet er Tarjei som går gjennomgå hennes vrede. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 2. februar #979 Del Skrevet 2. februar Grüner skrev (40 minutter siden): Nei, men Noah, da. Så hjelpeløs. Den senga var jo ikke ødelagt! Det var bare den ene sengeplanken som hadde falt ut av sporet sitt og ned på gulvet! Det er jo bare å legge den inn igjen i sporet sitt! I stedet ligger han der med hull i senga og får ikke sove fordi han tror senga er ødelagt 🤦♀️ Tenkte akkurat det samme😆 at det skulle jo vært mulig å bytte ut de plankene og fikse senga . Men utenom det syns jeg han er et sjarmtroll 🤗 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 2. februar #980 Del Skrevet 2. februar _Maddie_ skrev (1 time siden): I det minste tok Kjersti alt Anette sa med en klype salt og lot seg ikke påvirke så mye frem til snushistorien. Jeg synes Anette ble fryktelig slitsom og intens og too much for alle, spesielt Farmen. Kan roe ned litt. Hva er det som feiler den dama?? Det er jo umulig å nå inn og forklare henne noe som helst! Fy for ei ufordragelig kjerring! 11 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå