Gå til innhold

Farmen Kjendis 2025 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Pjukset skrev (Akkurat nå):

Nå er det forklart her flere ganger, og det er nettopp vist på tv. Hun sliter med selvfølelsen som har gjort at hun gikk inn i en rolle med "soling og avslapping". 

Hun innså det, og ønsket å gjøre noe med det, fremfor å rømme fra det (les: gå frivillig ut av Farmen). 

Sånn, forklart for nte gang. 

Tror alle har hørt det der med dårlig selvfølelse siden det er gjentatt til det kjedsommelige. Fint å ha noe å skylde på når man er en lat snylter. 

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes Johanne fremstod som reflektert og storsinnet samtidig som hun var ydmyk og gjorde seg sårbar. 

Hun var så ekte, personlig og menneskelig som det går an denne episoden. Det var fint å se på.

Jeg fikk respekt for henne pga det. 

Men så spørs det... nå må hun gjøre handling ut av ordene sine.
Hun lovde å skjerpe seg, engasjere seg og tørre mer for å lære og utvikle seg.
Sånn "indirekte oversatt" av meg, nå, men... melder hun seg ut, er lat og tyr til ferie igjen så blir hennes egne refleksjoner i dag et magaplask for henne.

Endret av Ctrl
  • Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å være så uten ryggrad. Hva med å stå for det man sier. 

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å lure på hvordan Anette er å bo sammen med for hennes nærmeste, jeg, hvis hun er så følelsesmessig ustabil. 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Anette overreagerte i dag. Hun kunne faktisk valgt en annen andrekjempe, hun måtte ikke ta Johanne. Men jeg synes hun fortjener langt mer enn Johanne å være der og jeg forstår skuffelsen over dårlig oppførsel fra en venn og over å ikke være sikret en uke til likevel.

Oppførselen til Johanne mot Anette var dårlig, man lover ikke en ting sånn for så å trekke seg. Og så er hun ekstremt lat. Jeg blåser i begrunnelsen hennes for å oppføre seg sånn hun har gjort, verden fungerer ikke sånn at voksne mennesker bare kan melde seg ut av gjøremål og forpliktelser og overlate alt til andre. Late folk har ingenting på Farmen å gjøre. Fint hun beklaget seg til Anette, hvis hun nå virkelig mente det. Jeg er usikker. 

Endret av Babyface
  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (19 minutter siden):

Tror alle har hørt det der med dårlig selvfølelse siden det er gjentatt til det kjedsommelige. Fint å ha noe å skylde på når man er en lat snylter. 

Action speak louder than word . Hun klarer vel de helt enkle oppgaver som vaske kopper , bære vann og hente ved . Hun fremstår veldig lat og bortskjemt . 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Johanne har virket som ei flott jente, men dette hun gjorde kunne hun latt vær å gjøre. Ikke si hun vil bli valgt for hun vil hjem, og så ombestemme seg. Skjønner Anette ble skuffet der.

Selv om Johanne er usikker på seg selv, så skal ikke det gå utover de andre deltakerne som faktisk vil være på gården. 

Ja det er ett spill, men å drive å si noe og plutselig ombestemme seg og ikke vite om hun vil være der eller ikke kan forvirre folk. 

Nå var Johanne flinkest i hestesko og tilbake på gården så får håpe hun vet hva hun vil fremover. Folk som virkelig vil være på gården fortjener det mer enn ei som ikke vet hva hun vil. Vil hun være der og er ærlig om det så fortjener hun å være der hun også.

Nå er hverken Johanne eller Anette noen av de jeg heier mest på til å vinne farmen, det er noen andre jeg heier på, men flotte er de begge to. 

Endret av GlitrendeSjokolade
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ganske tydelig da kjempene var innom hovedhuset for å pakke tingene sine at Anette på de få dagene hun har vært der har rukket å forsurne stemninga mye. Folket så jo helt livredde ut der de satt i stua. Skjønner dem godt. Selv om jeg mener at dersom man har tatt en avgjørelse og gitt en lovnad så må man holde sitt ord og «walk the walk», på den måten kan jeg skjønne at man blir oppgitt, overrasket og irritert når noen går tilbake på noe de har sagt. Men jeg kan jeg rett og slett ikke fatte eller begripe at man skulle miste hodet helt og bli hevngjerrig, bitter og kjenner behov for å rope ting som «nå må dere faen meg begynne å jobbe» til samtlige der inne. Altså det er jo å spytte de som faktisk har stått på der i to uker i trynet. Anette har vært der i hva da, 2 dager? Og oppfører seg som om hun er utsulta og delirisk og derfor gjør og sier helt uforholdsmessige ting. Hun sa jo at hun egentlig ikke ønsket å kjempe mot Johanne, hun fikk jo en gylden mulighet til å unngå det - i stede fikk hun helt hang-up på at folk hadde sagt til henne at Johanne ikke hadde stått på og bidratt. Nei, Anette bør holde seg langt unna reality. Både på farmen og forræder (hvor hun tross alt var SUPERLOJAL!!!) virker hun helt i ubalanse og bør virkelig jobbe med hvordan hun håndterer egne følelser. Holder ikke å gjemme seg bak at man er «et følelsesmenneske», det samme kunne vel en konebanker sagt - det rett og slett kokte over fordi kona harselerte med følelsene.

• Liker 22
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (1 time siden):

Helt enig . Seriøst burde den «velg meg « blitt kansellert når Johanne ombestemte seg . Det er jo en slags manipulering av spillet . Anette burde stått fritt til å velge hvem hun ville . Syns Johanne er vinglete og en smule lat og manipulerende . 

Hun kunne jo velge hvem hun ville. Hun fikk jo beskjed før valget, og Johanne krevde ikke å bli valgt. 

Hvem burde hun Anette ha valgt, som hadde gitt henne bedre odds? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette Anette Anette....sukk...hun skjønner ikke at hun er med på et spill hun. Som når hun sier at de trenger noen som står på, for å drive gården. Altså de "driver" ikke gården mer enn noen uker, og ikke kommer produksjonen til å la de sulte ihjel heller, det så vi både når de ikke klarte oppdraget og når de ikke gadd å gjøre ukesoppdraget. 

Og det skjønte hun i hvertfall ikke i Forræder, der hun tok det personlig om noen nevnte henne, for hun var superlojal ja. Og det var hennes "venner" også, for hun trodde ikke at de løy til hverandre, sånt gjør ikke venner mot hverandre. 

Hun er så naiv og enkel i tankegangen, at jeg får vondt av å se på henne jeg. Syns nesten synd på henne, for hun får ekte venner (og nå ekte fiender) på realityprogrammene, og skjønner ikke at hun er en brikke i et spill. 

• Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Anette overreagerte veldig selv om jeg forstår at hun følte seg dolket i ryggen. Men hjelp, for en reaksjon og Johanne var i det minste ærlig om at hun hadde ombestemt seg. Med det sagt er jeg ganske lei Johanne nå og den evige vinglingen hennes. Ikke bidrar hun noe heller. Så hadde nok ønsket at Anette hadde vunnet. Kunne blitt litt drama og gnisninger der inne da. Tror hun kan være en løs kanon på dekk. Var drøyt det hun sa om Tarjei, syns jeg. Han måtte jo velge noen, selv om unnskyldningen for å velge henne var tynn. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er sikkert etter denne episoden er at Susann Goksør fremstår som en herlig person, og at den fantastiske kapteinen hun var på håndballandslaget fremdeles finnes i henne ❤️

• Liker 33
  • Hjerte 5
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (26 minutter siden):

Det som er sikkert etter denne episoden er at Susann Goksør fremstår som en herlig person, og at den fantastiske kapteinen hun var på håndballandslaget fremdeles finnes i henne ❤️

Enig! Hún er iallefall hel ved!👏👏

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skravleberta skrev (42 minutter siden):

Anette Anette Anette....sukk...hun skjønner ikke at hun er med på et spill hun. Som når hun sier at de trenger noen som står på, for å drive gården. Altså de "driver" ikke gården mer enn noen uker, og ikke kommer produksjonen til å la de sulte ihjel heller, det så vi både når de ikke klarte oppdraget og når de ikke gadd å gjøre ukesoppdraget. 

Og det skjønte hun i hvertfall ikke i Forræder, der hun tok det personlig om noen nevnte henne, for hun var superlojal ja. Og det var hennes "venner" også, for hun trodde ikke at de løy til hverandre, sånt gjør ikke venner mot hverandre. 

Hun er så naiv og enkel i tankegangen, at jeg får vondt av å se på henne jeg. Syns nesten synd på henne, for hun får ekte venner (og nå ekte fiender) på realityprogrammene, og skjønner ikke at hun er en brikke i et spill. 

Jeg hadde problemer mrd henne i Forræder av disse grunnene også.  Hun var irriterende og ønsket henne ut tidlig der også.   Det blir så overdrevne følelser på kort tid. Jeg er jo gammel nok til å huske hennes idrettskarriere og hun virket ikke helt stabil da heller. 

De oppfører seg begge som umodne barneskoleelever som ikke forstår hvilke signaler de sender ut og hvordan de påvirker andre. Anette blir «too much» og Johanne «too little» og begge deler skaper gnisninger.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (2 timer siden):

Det var jo ganske tydelig da kjempene var innom hovedhuset for å pakke tingene sine at Anette på de få dagene hun har vært der har rukket å forsurne stemninga mye. Folket så jo helt livredde ut der de satt i stua. Skjønner dem godt. Selv om jeg mener at dersom man har tatt en avgjørelse og gitt en lovnad så må man holde sitt ord og «walk the walk», på den måten kan jeg skjønne at man blir oppgitt, overrasket og irritert når noen går tilbake på noe de har sagt. Men jeg kan jeg rett og slett ikke fatte eller begripe at man skulle miste hodet helt og bli hevngjerrig, bitter og kjenner behov for å rope ting som «nå må dere faen meg begynne å jobbe» til samtlige der inne. Altså det er jo å spytte de som faktisk har stått på der i to uker i trynet. Anette har vært der i hva da, 2 dager? Og oppfører seg som om hun er utsulta og delirisk og derfor gjør og sier helt uforholdsmessige ting. Hun sa jo at hun egentlig ikke ønsket å kjempe mot Johanne, hun fikk jo en gylden mulighet til å unngå det - i stede fikk hun helt hang-up på at folk hadde sagt til henne at Johanne ikke hadde stått på og bidratt. Nei, Anette bør holde seg langt unna reality. Både på farmen og forræder (hvor hun tross alt var SUPERLOJAL!!!) virker hun helt i ubalanse og bør virkelig jobbe med hvordan hun håndterer egne følelser. Holder ikke å gjemme seg bak at man er «et følelsesmenneske», det samme kunne vel en konebanker sagt - det rett og slett kokte over fordi kona harselerte med følelsene.

Jeg har absolutt stor respekt for anette bøe. Men her syntes jeg hun overdrev reaksjonen med å bli så sur både på johanne og tarjei. 

Jeg forstår forsåvidt begge sider av saken. Jeg syntes johanne  gjorde noe riktig for seg selv. Tydelig at hun sliter, og tydelig at det også har gått fremover med henne selv om det har gått litt frem og tilbake.  Men helt enig med henne t det ikke ville vært bra for henne å trekke seg ut eller tape med vilje,  når du jobber med selvfølsen. 

At Anette  bøir skuffet  av at hun snur, er også forståelig. Men jeg syntes anette viser liten forståelse tilbake. Anette var valgt som førstekjempe og måttw uansett i en kamp  hun ikke var gitt å måtte vinne.  Kunne kanskje sett reaksjonen hennes i et litt  annet lys, om johanne hadde vært en sterk konkurrent i alle grener. Men her var vel anette Goliat i utgangspunktet.  Og lot sinnet ødelegge for seg. Kaster du for hardt så spretter den skoen avgårde. Og med litt mer innvendig ro , så hadde hun nok kastet bedre. 

Jeg skjønner heller ikke hva hun reagerte på iht tarjei. Hun er jo en hard konurent, så det er jo ikke feil å påpeke  det. Alle 3 hadde også  fått vite at de kom til å gå for en av utforderne. Så ikke noe stoe overraskelse det heller. 

Tror det hadde blitt mye anspenthet på gården om anette vant. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (6 timer siden):

Hun er inngift. 

Vet, var et dårlig forsøk på en spøk 😜

Endret av Cid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jukkapalme skrev (4 timer siden):

Syns Anette overreagerte veldig selv om jeg forstår at hun følte seg dolket i ryggen. Men hjelp, for en reaksjon og Johanne var i det minste ærlig om at hun hadde ombestemt seg. Med det sagt er jeg ganske lei Johanne nå og den evige vinglingen hennes. Ikke bidrar hun noe heller. Så hadde nok ønsket at Anette hadde vunnet. Kunne blitt litt drama og gnisninger der inne da. Tror hun kan være en løs kanon på dekk. Var drøyt det hun sa om Tarjei, syns jeg. Han måtte jo velge noen, selv om unnskyldningen for å velge henne var tynn. 

At hun ble så ekstremt sur på Tarjei skjønner jeg aller minst av. Han velger den han vil, det er en del av spillet de har meldt seg på, og han trenger strengt tatt ingen unnskyldning for å velge noen som helst. Barnslig dame rett og slett. 

• Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.11 skrev (9 minutter siden):

At hun ble så ekstremt sur på Tarjei skjønner jeg aller minst av. Han velger den han vil, det er en del av spillet de har meldt seg på, og han trenger strengt tatt ingen unnskyldning for å velge noen som helst. Barnslig dame rett og slett. 

Hvis han visste at Johanne ville hjem så hadde det jo gitt mening å velge henne.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Hvis han visste at Johanne ville hjem så hadde det jo gitt mening å velge henne.

Det gir like mye mening å velge noen han faktisk anser som en konkurrent. Han er ikke forpliktet til å velge verken den som vil hjem eller den som jobber minst. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.11 skrev (11 minutter siden):

Det gir like mye mening å velge noen han faktisk anser som en konkurrent. Han er ikke forpliktet til å velge verken den som vil hjem eller den som jobber minst. 

Hvordan er hun den største konkurrenten da? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...