Gå til innhold

Farmen Kjendis 2025 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Cid skrev (3 minutter siden):
  Skjul innhold

Virkelig bare meg som synes at det var Johanna som oppførte seg gale med og håpte at Anette skulle vinne?

Jaja, man må oppleve den andre siden med i ny og ne 😜

Spoiler

Og Jeg har mistet sansen for Johanne. Man holder ord, så enkelt er det. Håper en hevngjerrig Anette kommer tilbake 😆

Endret av Boetica
  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

marsvin skrev (1 time siden):

Enig. Ja, johanne vinglet og forstår at Anette ble skuffet - men var så voldsomt til reaksjon da :0 Og når Johanne ser selv hva hun har «gjort» og beklager og sier hun angrer veldig på at det ble på den måten, så kunne Anette vært stor nok til å tilgi. Hun er da flere generasjoner eldre og, og burde ikke oppført seg som Johanne hadde begått mord på noen i familien liksom. Når du ser noen ha det så vondt for noe de har vært litt klønete på, så sparker du ikke videre og nekter å tilgi. Hun burde sagt at hun var skuffa, men også stolt av at Johanne fant krefter til å stå opp for seg selv. Det hadde jeg gjort..hun er ung og usikker, da burde anette vist litt mer modenhet og klokskap enn å legge johanne for hat på den måten. 

Spoiler

Ja, selv etter at Johanne har forklart hvorfor, har beklaget seg flere ganger, har sagt at hun skjønner reaksjonen til Anette osv., så fortsetter hun å snakke om at Johanne "harselerer med henne". Og det samme med Tarjei. Jeg er ikke fan av Tarjei, synes han spiller for mye, men hun er tross alt utfordrer. Det var 50% sjanse for å bli valgt som førstekjempe, så det blir litt rart å reagere så kraftig på det. Helt i orden å bli skuffa og føle at man fortjente å være der inne lengre osv., men synes hun overreagerte kraftig i dag. Det er ikke de andre deltakernes skyld eller ansvar at hun har drømt om å være med i Farmen...

Endret av Cookiesandcream
  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (6 minutter siden):
  Skjul innhold

Og Jeg har mistet sansen for Johanne. Man holder ord, så enkelt er det. Håper en hevngjerrig Anette kommer tilbake 😆

Spoiler

Håper ikke sinnet hennes dreier seg så langt da 😅 skjønte at hun var sur den første dagen men blir for dumt om hun fortsatt er sur om en uke 🤪

Må forøvrig si at jeg er mektig imponert over hvor god form hun er for alderen, hun kunne kanskje tatt noen av deltakerne i tautrekking.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Skuff av TV2 og igjenn spole hva som skjer, men denne gang på torpet. I klippet når Anette ankommer Torpet ser vi jo att hun Aurora Gaude ikke sitter med bordet. Så da er det jo lett å skjønne att Ole har slått henne ut. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var utrolig råttent gjort av Johanne og ombestemme seg.

Så glad som Annette ble da Johanne ønsket å bli valgt som andre kjempe og skulle tape med vilje,

for hun ønsket at Annette skulle få en uke til på gården.

Skjønner godt at Annette ble lei seg, hun så nok ikke dette komme.

Hun stolte nok litt for godt på Johanne.

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johanne har ihvertfall vist at hun ikke er til å stole på...

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at Anette ble skuffet, men å si at Johanne dolket henne i ryggen og gnage så på det, synes jeg er å overreagere. Hun er jo helt overemosjonell. 

• Liker 36
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Håper at Anette klarer å kjempe seg inn igjen til gården nå, hadde likt å se uttrykket til Johanne da 😛

Håpet for guds skyld hun ikke gjør det. Greit nokk att det var dårlig gjort av Johanne. Men her synes jeg faktisk att Anette oppfører seg dårligst. Skulle trodd hun var ett litt trass barn som ikke fikk viljen sin. Dette er jo først og fremst en konkurranse og spill. Så att Johanne ikke ga henne denne gratis billetten burde hun takla bedre. Når det er sagt håper jeg att Johanne endrer mentalitet framover nå og faktisk gjør en innsats i ukesoppdragene framover istedenfor å bare sutre🥰.

• Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Johanne er lat, vinglete og ikke til å stole på. 

Anette, umoden barnslig og hevngjerrig

Susann, klok og ærlig. Så totalt ulike.  

Johanne kommer til å angre at hun vant, tror få andre enn Agnete støtter henne og det mest fordi alle andre av hunkjønn er mye eldre.  Håper de andre gir Johanne drittoppgaver som straff for latheten.

Isabel kom ikke godt ut av seansen med Johanne. 

Tarjei, han forsøk på å spille falt litt uheldig ut. Anettes tolkning av hans valg var ulik Susann sin oppfatning. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke sinnet til Anette. 

Først mot Tarjei fordi hun ble valgt som førstekjempe.  Hun godtok ikke forklaringen hans om at hun var den sterkeste. Men hallo, av henne og Noah kan jeg godt forstå at hun har mer kunnskap enn Noah. Synes forklaringen til Tarjei var god jeg.  

Kan egentlig forstå at hun ble irritert på Johanne, men så sint?? 

Dette er jo et spill,  og at hun har ønsket å delta i mange år, gjør henne ikke mer fortjent til å få være med.  Håper ikke hun kommer fra Torpet, hun er altfor hevngjerrig 

Endret av tirben
  • Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym35445 skrev (5 minutter siden):

Spoiler

Hadde vært kjekt å se de få skværet opp med hverandre :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig umoden av Anette. Overeager noe voldsomt. Greit nok at hun ble skuffet,men det er et spill, og hun sa fra før valget. Pinlig å se på.

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diamant skrev (23 minutter siden):

Synes det var utrolig råttent gjort av Johanne og ombestemme seg.

Så glad som Annette ble da Johanne ønsket å bli valgt som andre kjempe og skulle tape med vilje,

for hun ønsket at Annette skulle få en uke til på gården.

Skjønner godt at Annette ble lei seg, hun så nok ikke dette komme.

Hun stolte nok litt for godt på Johanne.

Hvorfor det?
Anette hadde da måttet ut i kamp uansett, det er ikke Johanne sin feil. Hun fikk reflektert og angret seg da hun forstod hvorfor hun hadde meldt seg som 2 kjempe, og ønsket å gjøre noe med egen selvsabotering. 

Om noe, så står det i respekt av Johanne. Må være flaut for ei dame på 67 å være mindre reflektert enn ei på 23. I hvert fall veldig flaut å se på. 

• Liker 26
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjukset skrev (1 minutt siden):

Hvorfor det?
Anette hadde da måttet ut i kamp uansett, det er ikke Johanne sin feil. Hun fikk reflektert og angret seg da hun forstod hvorfor hun hadde meldt seg som 2 kjempe, og ønsket å gjøre noe med egen selvsabotering. 

Om noe, så står det i respekt av Johanne. Må være flaut for ei dame på 67 å være mindre reflektert enn ei på 23. I hvert fall veldig flaut å se på. 

Hun hadde jo vært garantert en seier da i så fall hvis hun ikke ombestemte seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panda202 skrev (1 time siden):

Isabell har så mange fjortisfakter? Denne himlinga med øynene og grimasene hele tida🤯🤯

Hehe, jeg ler av henne hele tiden. Føler hun er karakteren i Side om Side så grundig.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Hehe, jeg ler av henne hele tiden. Føler hun er karakteren i Side om Side så grundig.

Hun er en ekte Skolmen :P

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 minutter siden):

Hun hadde jo vært garantert en seier da i så fall hvis hun ikke ombestemte seg.

Ja, hva så?

Hun hadde ikke vært garantert en seier hvis Johanne ikke hadde meldt seg. Johanne fikk reflektert og forstod de underliggende grunnene til at hun hadde gjort det, og valgte å jobbe med seg selv fremfor å være feig å rømme fra problemet. ALL ære til henne for det. Anette reagerer utrolig barnslig. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tilgang til Torpet, hvordan reagerer Kjersti på

Spoiler

Anette som kommer inn?

Endret av Hatsumomo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Enig i at hun overdrev litt men forstår også at hun ble sint og såret, det satt langt inne å skulle velge Johanna og så bare ombestemte Johanne seg helt uten videre. Synes at Anette hadde fortjent mye mer å være der, hun bidrar i det minste.

Helt enig . Seriøst burde den «velg meg « blitt kansellert når Johanne ombestemte seg . Det er jo en slags manipulering av spillet . Anette burde stått fritt til å velge hvem hun ville . Syns Johanne er vinglete og en smule lat og manipulerende . 

Endret av NiceOrNothing
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...