Apis Skrevet 22. januar #481 Del Skrevet 22. januar jojojo1988 skrev (17 minutter siden): Johanne fortjener ikke å stå i samme setning som Anette. Bra at hun ga plassen sin til Anette, siden hun i følge seg selv ikke har motivasjon til å fortsette, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. januar #482 Del Skrevet 22. januar Apis skrev (2 timer siden): Det må bare dukke opp 10 sinte sjørøvere med fakler mitt på natten, på jakt etter skattekisten, gjerne plage storbonden litt. Produksjonen vet jo at Kaptein Sabeltanns skute ligger i Kjuttaviga i Kristiansand, så de tenker vel at det er en sterk tradisjon for sjørøveri på Sørlandskysten, og følte det naturlig å ta med en sjørøvergjeng på Farmen🤪. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 22. januar #483 Del Skrevet 22. januar Apis skrev (32 minutter siden): Bra at hun ga plassen sin til Anette, siden hun i følge seg selv ikke har motivasjon til å fortsette, Om man leser introen til di to neste episodene så virker det nesten som att Johanne ikke ble valgt som andrekjempe likevel. Så kanskje produksjonen grep inn på en eller aen måte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 22. januar #484 Del Skrevet 22. januar Grüner skrev (21 minutter siden): Produksjonen vet jo at Kaptein Sabeltanns skute ligger i Kjuttaviga i Kristiansand, så de tenker vel at det er en sterk tradisjon for sjørøveri på Sørlandskysten, og følte det naturlig å ta med en sjørøvergjeng på Farmen🤪. Det er en sterk gammel tradisjon på Sørlandet ja, ikke noe vi holder på med nå lengre da. https://www.fvn.no/nyheter/lokalt/i/kPE89/da-sjoeroeverne-herjet-langs-norges-kyst 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojojo1988 Skrevet 22. januar #485 Del Skrevet 22. januar Linazer skrev (1 time siden): Jeg er helt enig. Hva har Johanne bidratt med? Jeg vil tippe at Anette har jobbet mer enn henne til tross for at hun er 3 ganger så gammel og har vært der en brøkdel av tiden. Er skremmende om dette er representativt for unge i dag, å gi opp så fort man møter motstand. Man vil alltid møte motstand i livet, og man får glede av å overvinne motstand. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. januar #486 Del Skrevet 22. januar Håper Anette vinner kampen! For en fantastisk dame ♥️ Hun fortjener å komme langt! Virker som en tvers i gjennom god person. Syns unnskyldningen til Tarjei var tynn. Han valgte ikke Noah fordi de er blitt kompiser. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet 22. januar #487 Del Skrevet 22. januar Linazer skrev (1 time siden): Jeg er helt enig. Hva har Johanne bidratt med? Nada. Tror ikke jeg har sett henne gjøre noe annet enn å hvile. Den "undervisningsøkta" hun hadde med Tarjei var jo bare flau. Hun har ikke noe i Farmen å gjøre! Hun sydde litt på kilten i episode 1 og 2 og litt oppvask når hun av Sarita ble omtalt som det svakeste leddet i episode 1/2. Så fyret hun feil, dansing og prate engelsk episode 3, hun fortalte at hun ga hønene grisemat og vi ser henne surmule mrns hun saaakte drar i noen tau, mange episoder med kosing og leking med hund. Episode 4 hjalp hun litt til med snekring. Episide 5 livredd for grisen og sliter med å gi de vann. Episode 6 vant hun tønnesjakk Episode 7 leke med hund og melking, snurre litt tau, men ble ikke med og gjorde det ferdig, kun Agnetd gjorde alt Episode 8 kun litt ideer til til skikk og bruk Episode 9 bading, overdrevet skuespill Episode 10 muligens litt maling av grisehus Episode 11 og 12 ingen «oppgaver» Episode 13 litt Melking Episode 14 ser på noen bygger skjelett Episode 15 går etter victor som gjemmer kiste, Danser, soler seg og hviler har det best psykisk når hun driter i ukesoppdrag og er på badeferie og sier hun vil tape med vilje om valgt. Episode 16 soling og vil hjem og klemmer Anette Tror ikke det er mulig å gjøre mindre enn henne!! 9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 22. januar #488 Del Skrevet 22. januar anonym35445 skrev (1 time siden): Om man leser introen til di to neste episodene så virker det nesten som att Johanne ikke ble valgt som andrekjempe likevel. Så kanskje produksjonen grep inn på en eller aen måte. Det kan jo virke som at Anette går en annen vei ifølge den teksten. Eller så er det skrevet slik for dramatikkens del, og kun det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 22. januar #489 Del Skrevet 22. januar Veldig rart at de allerede nå viser samtalen om at valget liksom er tatt. Det er litt ulogisk for det skaper jo null spenning til søndagens episode. Vil derfor tro det skjer en eller annen twist angående andrekjempevalget i det som vises på søndag. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 23. januar #490 Del Skrevet 23. januar Irja skrev (19 timer siden): Er så mye som skal avgjøres med hesteskokasting 😩 Hvorfor?! Det er så kjedelig. De kunne heller avgjort det i melkespann eller på øksekast. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 23. januar #491 Del Skrevet 23. januar (endret) Cid skrev (12 timer siden): Liker godt Johanne og Agnete jeg, synes de virker som fine folk De er jo så jækla late. Det irriterer meg. De gjør minst mulig. Spesielt Johanne, latere jentunge skal man lete langt etter. Endret 23. januar av Sam Fox 15 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 23. januar #492 Del Skrevet 23. januar Ninaen skrev (7 timer siden): Brynjar og William sine kommentarer og betraktninger er fader meg verdt hele sesongen 😂☺️ Det er disse to jeg heier på. Selv om jeg kanskje synes William og til tider er litt lat. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 23. januar #493 Del Skrevet 23. januar Sam Fox skrev (54 minutter siden): Det er disse to jeg heier på. Selv om jeg kanskje synes William og til tider er litt lat. Jeg tror kanskje William må få beskjed om hva han skal gjøre? Jeg tilgir ham det siden han er en snill og søt tåkefyrste. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 23. januar #494 Del Skrevet 23. januar Grüner skrev (8 timer siden): Produksjonen vet jo at Kaptein Sabeltanns skute ligger i Kjuttaviga i Kristiansand, så de tenker vel at det er en sterk tradisjon for sjørøveri på Sørlandskysten, og følte det naturlig å ta med en sjørøvergjeng på Farmen🤪. Disse sjørøvere er nok mer assosiert med forbudstidens spritsmuglere, en kaptein Sabeltann, eller kanskje det er en kombinasjon ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 23. januar #495 Del Skrevet 23. januar anonym35445 skrev (8 timer siden): Om man leser introen til di to neste episodene så virker det nesten som att Johanne ikke ble valgt som andrekjempe likevel. Så kanskje produksjonen grep inn på en eller aen måte. Så lenge Anette går videre, jeg tenker jo at motivasjon er en av de grunnleggende egenskapene for å kjempe i Farmen, du kan ikke vinne vis du egentlig ikke ønsker å vinne, det ville være feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 23. januar #496 Del Skrevet 23. januar Sam Fox skrev (3 timer siden): De er jo så jækla late. Det irriterer meg. De gjør minst mulig. Spesielt Johanne, latere jentunge skal man lete langt etter. Skjønner ikke hvorfor de meldte seg på, det har jo sett Farmen før vel? 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet 23. januar #497 Del Skrevet 23. januar PusheenPusheen skrev (16 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor de meldte seg på, det har jo sett Farmen før vel? Det er litt forskjell på noen av de som later seg nå. Gladkokken har i det minste bidratt mye med matlaging og andre småting før selv om han av de andre blir ansett som lat (og ikke veldig glad) og Agnete ser ut til å ha kost seg med oppdragene, men ser ikke ut til å kunne ta eget initiativ, og så er det Johanne i egen liga som jo sa hun trivdes mest om hun ikke gjorde noe og har vært negativ hele tiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 23. januar #498 Del Skrevet 23. januar _Maddie_ skrev (10 minutter siden): Det er litt forskjell på noen av de som later seg nå. Gladkokken har i det minste bidratt mye med matlaging og andre småting før selv om han av de andre blir ansett som lat (og ikke veldig glad) og Agnete ser ut til å ha kost seg med oppdragene, men ser ikke ut til å kunne ta eget initiativ, og så er det Johanne i egen liga som jo sa hun trivdes mest om hun ikke gjorde noe og har vært negativ hele tiden. Når jeg skrev "de" tenkte jeg kanskje mest på Johanne, ja. Skjønner ikke hva hun forventet da du fant ut at hun ville være med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 23. januar #499 Del Skrevet 23. januar jojojo1988 skrev (10 timer siden): Jeg vil tippe at Anette har jobbet mer enn henne til tross for at hun er 3 ganger så gammel og har vært der en brøkdel av tiden. Er skremmende om dette er representativt for unge i dag, å gi opp så fort man møter motstand. Man vil alltid møte motstand i livet, og man får glede av å overvinne motstand. Gen z 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 23. januar #500 Del Skrevet 23. januar Herregud så dårlig dette opplegget med politi og sjørøvere var. Noe så tørt og kleint skal man lete lenge etter. Skulle dette skuespillet liksom være underholdende i en realityserie? Vell, det traff ikke meg. Greit nok at Johanne har vært lat og alt det der, men det blir jammen kjedelig hvis vi får enda en tvekamp der utfallet er forhåndsbestemt med frivillig hjemreise - bare at man må ta en showkamp for syns skyld først... 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå