anonym35445 Skrevet 22. januar #441 Del Skrevet 22. januar Grorudpalmen skrev (21 minutter siden): Jeg gleder meg til flere og flere masker faller, det er det mest gøye med Farmen kjendis! Når flere uker med irritasjon over andre, søvnmangel og sult får glansbilder til å rakne, sånn som det gjorde når den alltid elskelige Thomas Felberg ble barnslig og smålig. Favorittene mine i år er arbeidslaget: Victor, Brynjar, Isabelle, Susann, William. Anette og Noah hører nok til i arbeidslaget, men jeg har ikke helt fått sansen for dem ennå. Johanne irriterer meg mest med den sutrete stilen når hun fikk skylda for at første ukas oppdrag ikke ble godkjent. Hun burde bare tatt det og gått videre, men nei, det måtte snakkes om i huet og ræva! Videre er den slæppe stilen hun, Agnete og Lat-kokken legger for dagen provoserende. Så kjedelig å se folk ligge å sole seg i en uke! Tarjei er nok en luring, som befinner seg et sted midt mellom de to andre leirene. Nå var jo Isabell en av dem som lå å solte og lata seg da…. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grorudpalmen Skrevet 22. januar #442 Del Skrevet 22. januar anonym35445 skrev (19 minutter siden): Nå var jo Isabell en av dem som lå å solte og lata seg da…. Ja, det har du får så vidt rett i, men kan ikke se for meg at hun blir liggende hele uka. Uansett, digger jeg henne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 22. januar #443 Del Skrevet 22. januar Irja skrev (5 timer siden): Er så mye som skal avgjøres med hesteskokasting 😩 Hvorfor?! Enig. Alle konkurranser burde gå på teoretisk og praktisk kunnskap om gårdsdrift, nærområdet på gården og ting man har lært der inne, spør du meg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 22. januar #444 Del Skrevet 22. januar Spoiler Så kjedelig med den konstruerte historien om Bartolomeus og kista. Snork. 💤 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grorudpalmen Skrevet 22. januar #445 Del Skrevet 22. januar Babyface skrev (47 minutter siden): Enig. Alle konkurranser burde gå på teoretisk og praktisk kunnskap om gårdsdrift, nærområdet på gården og ting man har lært der inne, spør du meg. Ikke enig! Jeg liker at tilfeldigheter også spiller inn! Det gjør det mer spennende. Men kjedelig om det blir 80 % hestesko sånn som i forrige sesong! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 22. januar #446 Del Skrevet 22. januar Grüner skrev (17 timer siden): Diabetes 1 på Farmen tror jeg er veldig utfordrende med ustabil mattilgang og mye hardt kroppsarbeid. Nå har vel ikke William deltatt på noe særlig fysisk arbeid? Sydd og malt portrett er det jeg har sett han har gjort 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 22. januar #447 Del Skrevet 22. januar tonebelinda skrev (8 minutter siden): Nå har vel ikke William deltatt på noe særlig fysisk arbeid? Sydd og malt portrett er det jeg har sett han har gjort Og vært med på å tømme utedassen😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiei Skrevet 22. januar #448 Del Skrevet 22. januar Jeg lurer veldig på tatoveringene til Brynjar. Ser ut som ord eller setninger. Lurer på hva det står 😁. Er det paragrafer, navn visdomsord? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 22. januar #449 Del Skrevet 22. januar Sofiei skrev (Akkurat nå): Jeg lurer veldig på tatoveringene til Brynjar. Ser ut som ord eller setninger. Lurer på hva det står 😁. Er det paragrafer, navn visdomsord? Herregud så nørd hvis det er paragrafer😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiei Skrevet 22. januar #450 Del Skrevet 22. januar PusheenPusheen skrev (Akkurat nå): Herregud så nørd hvis det er paragrafer😆 Ja 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 22. januar #451 Del Skrevet 22. januar PusheenPusheen skrev (2 minutter siden): Og vært med på å tømme utedassen😅 Ok. Det har jeg ikke sett Og det er en skikkelig drittjobb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. januar Forfatter #452 Del Skrevet 22. januar Grorudpalmen skrev (3 timer siden): Jeg gleder meg til flere og flere masker faller, det er det mest gøye med Farmen kjendis! Når flere uker med irritasjon over andre, søvnmangel og sult får glansbilder til å rakne, sånn som det gjorde når den alltid elskelige Thomas Felberg ble barnslig og smålig. Favorittene mine i år er arbeidslaget: Victor, Brynjar, Isabelle, Susann, William. Anette og Noah hører nok til i arbeidslaget, men jeg har ikke helt fått sansen for dem ennå. Johanne irriterer meg mest med den sutrete stilen når hun fikk skylda for at første ukas oppdrag ikke ble godkjent. Hun burde bare tatt det og gått videre, men nei, det måtte snakkes om i huet og ræva! Videre er den slæppe stilen hun, Agnete og Lat-kokken legger for dagen provoserende. Så kjedelig å se folk ligge å sole seg i en uke! Tarjei er nok en luring, som befinner seg et sted midt mellom de to andre leirene. Liker godt Johanne og Agnete jeg, synes de virker som fine folk 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. januar Forfatter #453 Del Skrevet 22. januar Sofiei skrev (18 minutter siden): Jeg lurer veldig på tatoveringene til Brynjar. Ser ut som ord eller setninger. Lurer på hva det står 😁. Er det paragrafer, navn visdomsord? Sikkert visittkort. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. januar #454 Del Skrevet 22. januar Cid skrev (4 minutter siden): Liker godt Johanne og Agnete jeg, synes de virker som fine folk Helt enig. Liker begge to veldig godt. Men William er favoritten min i år. Og Victor. For en fantastisk fyr! Liker egentlig alle, men syns gladkokken er litt irriterende til tider. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet 22. januar #455 Del Skrevet 22. januar Zenhouse skrev (2 timer siden): Skjul innhold Så kjedelig med den konstruerte historien om Bartolomeus og kista. Snork. 💤 Spoiler Alt med kista og alt utenfor gjorde at jeg spolte meg fremover, i tillegg all soling og bading. Hele sabotering av ukesoppdrag og sipping pga slakt… Og så alt med Johanne, hadde hun i det minste prøvd å lære seg noe, men nå er jeg bare lei henne. Hennes forsøk på å se sy var verre enn en barneskoleelev. De andre er jo også nybegynnere til masse ting, men de prøver jo. Brynjar så skikkelig klønete ut med øksa, men kom seg. Generelt alle oppdrag med skuespill blir teit. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 22. januar #456 Del Skrevet 22. januar _Maddie_ skrev (7 minutter siden): Skjul innhold Alt med kista og alt utenfor gjorde at jeg spolte meg fremover, i tillegg all soling og bading. Hele sabotering av ukesoppdrag og sipping pga slakt… Og så alt med Johanne, hadde hun i det minste prøvd å lære seg noe, men nå er jeg bare lei henne. Hennes forsøk på å se sy var verre enn en barneskoleelev. De andre er jo også nybegynnere til masse ting, men de prøver jo. Brynjar så skikkelig klønete ut med øksa, men kom seg. Generelt alle oppdrag med skuespill blir teit. Spoiler Ja, det der kisteopplegget var bare teit. Politiet på døra osv. Johanne ser jo kronisk uengasjert ut, blir greit at hun ryker. Anette har jo virkelig lyst å være der, og fortjener det sykt mye mer enn Johanne. Johanne er på badeferie, hun. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 22. januar #457 Del Skrevet 22. januar Cid skrev (1 time siden): Sikkert visittkort. Eller fuskelapper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. januar #458 Del Skrevet 22. januar Det der synes jeg var unødvendig av Jan Henrik. Det gjorde han bare for å provosere: https://www.tv2.no/underholdning/farmen-kjendis/tv-kokk-sjokkerer-med-ribbestunt-fuck-deg/17264445/ 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pep Skrevet 22. januar #459 Del Skrevet 22. januar Så rart og dumt at bare noen får brev... Hadde blitt skikkelig lei meg om jeg var der inne og ikke fikk.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 22. januar #460 Del Skrevet 22. januar PusheenPusheen skrev (1 time siden): Skjul innhold Ja, det der kisteopplegget var bare teit. Politiet på døra osv. Johanne ser jo kronisk uengasjert ut, blir greit at hun ryker. Anette har jo virkelig lyst å være der, og fortjener det sykt mye mer enn Johanne. Johanne er på badeferie, hun. Spoiler Enig, kjenner jeg ikke er så begeistret for late folk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå