Gå til innhold

Farmen Kjendis 2025 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Grorudpalmen skrev (21 minutter siden):

Jeg gleder meg til flere og flere masker faller, det er det mest gøye med Farmen kjendis! Når flere uker med irritasjon over andre, søvnmangel og sult får glansbilder til å rakne, sånn som det gjorde når den alltid elskelige Thomas Felberg ble barnslig og smålig.

Favorittene mine i år er arbeidslaget: Victor, Brynjar, Isabelle, Susann, William. Anette og Noah hører nok til i arbeidslaget, men jeg har ikke helt fått sansen for dem ennå.

Johanne irriterer meg mest med den sutrete stilen når hun fikk skylda for at første ukas oppdrag ikke ble godkjent. Hun burde bare tatt det og gått videre, men nei, det måtte snakkes om i huet og ræva! Videre er den slæppe stilen hun, Agnete og Lat-kokken legger for dagen provoserende. Så kjedelig å se folk ligge å sole seg i en uke! 

Tarjei er nok en luring, som befinner seg et sted midt mellom de to andre leirene. 

Nå var jo Isabell en av dem som lå å solte og lata seg da….

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

anonym35445 skrev (19 minutter siden):

Nå var jo Isabell en av dem som lå å solte og lata seg da….

Ja, det har du får så vidt rett i, men kan ikke se for meg at hun blir liggende hele uka. Uansett, digger jeg henne! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (5 timer siden):

Er så mye som skal avgjøres med hesteskokasting 😩 Hvorfor?!

Enig. Alle konkurranser burde gå på teoretisk og praktisk kunnskap om gårdsdrift, nærområdet på gården og ting man har lært der inne, spør du meg.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Så kjedelig med den konstruerte historien om Bartolomeus og kista. Snork. 💤 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (47 minutter siden):

Enig. Alle konkurranser burde gå på teoretisk og praktisk kunnskap om gårdsdrift, nærområdet på gården og ting man har lært der inne, spør du meg.

Ikke enig! Jeg liker at tilfeldigheter også spiller inn! Det gjør det mer spennende. Men kjedelig om det blir 80 % hestesko sånn som i forrige sesong! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (17 timer siden):

Diabetes 1 på Farmen tror jeg er veldig utfordrende med ustabil mattilgang og mye hardt kroppsarbeid.

Nå har vel ikke William deltatt på noe særlig fysisk arbeid?

Sydd og malt portrett er det jeg har sett han har gjort 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tonebelinda skrev (8 minutter siden):

Nå har vel ikke William deltatt på noe særlig fysisk arbeid?

Sydd og malt portrett er det jeg har sett han har gjort 

Og vært med på å tømme utedassen😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer veldig på tatoveringene til Brynjar. Ser ut som ord eller setninger. Lurer på hva det står 😁. Er det paragrafer, navn visdomsord?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofiei skrev (Akkurat nå):

Jeg lurer veldig på tatoveringene til Brynjar. Ser ut som ord eller setninger. Lurer på hva det står 😁. Er det paragrafer, navn visdomsord?

Herregud så nørd hvis det er paragrafer😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (Akkurat nå):

Herregud så nørd hvis det er paragrafer😆

Ja 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (2 minutter siden):

Og vært med på å tømme utedassen😅

Ok. Det har jeg ikke sett

Og det er en skikkelig drittjobb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grorudpalmen skrev (3 timer siden):

Jeg gleder meg til flere og flere masker faller, det er det mest gøye med Farmen kjendis! Når flere uker med irritasjon over andre, søvnmangel og sult får glansbilder til å rakne, sånn som det gjorde når den alltid elskelige Thomas Felberg ble barnslig og smålig.

Favorittene mine i år er arbeidslaget: Victor, Brynjar, Isabelle, Susann, William. Anette og Noah hører nok til i arbeidslaget, men jeg har ikke helt fått sansen for dem ennå.

Johanne irriterer meg mest med den sutrete stilen når hun fikk skylda for at første ukas oppdrag ikke ble godkjent. Hun burde bare tatt det og gått videre, men nei, det måtte snakkes om i huet og ræva! Videre er den slæppe stilen hun, Agnete og Lat-kokken legger for dagen provoserende. Så kjedelig å se folk ligge å sole seg i en uke! 

Tarjei er nok en luring, som befinner seg et sted midt mellom de to andre leirene. 

Liker godt Johanne og Agnete jeg, synes de virker som fine folk :rodmer:

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofiei skrev (18 minutter siden):

Sikkert visittkort.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (4 minutter siden):

Liker godt Johanne og Agnete jeg, synes de virker som fine folk :rodmer:

Helt enig. Liker begge to veldig godt. Men William er favoritten min i år. Og Victor. For en fantastisk fyr! Liker egentlig alle, men syns gladkokken er litt irriterende til tider.

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Så kjedelig med den konstruerte historien om Bartolomeus og kista. Snork. 💤 

Spoiler

Alt med kista og alt utenfor gjorde at jeg spolte meg fremover, i tillegg all soling og bading. Hele sabotering av ukesoppdrag og sipping pga slakt… Og så alt med Johanne, hadde hun i det minste prøvd å lære seg noe, men nå er jeg bare lei henne. Hennes forsøk på å se sy var verre enn en barneskoleelev. De andre er jo også nybegynnere til masse ting, men de prøver jo. Brynjar så skikkelig klønete ut med øksa, men kom seg. 

Generelt alle oppdrag med skuespill blir teit.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Maddie_ skrev (7 minutter siden):
  Skjul innhold

Alt med kista og alt utenfor gjorde at jeg spolte meg fremover, i tillegg all soling og bading. Hele sabotering av ukesoppdrag og sipping pga slakt… Og så alt med Johanne, hadde hun i det minste prøvd å lære seg noe, men nå er jeg bare lei henne. Hennes forsøk på å se sy var verre enn en barneskoleelev. De andre er jo også nybegynnere til masse ting, men de prøver jo. Brynjar så skikkelig klønete ut med øksa, men kom seg. 

Generelt alle oppdrag med skuespill blir teit.

Spoiler

Ja, det der kisteopplegget var bare teit. Politiet på døra osv. Johanne ser jo kronisk uengasjert ut, blir greit at hun ryker. Anette har jo virkelig lyst å være der, og fortjener det sykt mye mer enn Johanne. Johanne er på badeferie, hun.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (1 time siden):

Sikkert visittkort.

Eller fuskelapper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart og dumt at bare noen får brev... Hadde blitt skikkelig lei meg om jeg var der inne og ikke fikk.... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Ja, det der kisteopplegget var bare teit. Politiet på døra osv. Johanne ser jo kronisk uengasjert ut, blir greit at hun ryker. Anette har jo virkelig lyst å være der, og fortjener det sykt mye mer enn Johanne. Johanne er på badeferie, hun.

Spoiler

Enig, kjenner jeg ikke er så begeistret for late folk. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...