Gå til innhold

Farmen Kjendis 2025 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Amossa skrev (12 minutter siden):

Så langt synes jeg Farmen har vært kjedelig.  Bra at Sarita gikk ut.  Det må ha vært veldig utrivelig å ha en så selvgod person rundt seg hele tiden.  
Sarita trodde at kritikken av henne gikk på at hun maste om orden og renhold.  Det riktige var heller at det var holdningen hennes som ødela.  Hun pratet for mye om egen perfekthet.  Ikke direkte, men indirekte.  Og det blir enda verre, synes jeg.  

Mon tro om alt dette går utover varemerket og populariteten hennes.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (1 time siden):

Kunne tenkt å se det likevel, bare snakk om et par minutter ekstra 😛

Jeg synes vi fikk høre nok av pratet og tankene hennes. Følte ikke at jeg trengte ytterligere utdypning om hvorfor hun opplagt ikke dro til Torpet. Det var liksom nok, we get it😅

Cid skrev (23 minutter siden):

Ja det har jeg også tenkt litt på. Tenker sånn generelt at de som er de nærmeste til denne typen personligheter, og når personen har en business direkte knyttet til sin person (Saritas), at de kanskje burde rådet dem på et eller annet vis, til å ikke delta i reality. 

Det skal så lite til for å ødelegge en merkevare.

Forøvrig ønsker jeg henne selvfølgelig god bedring, og håper hun blir helt bra igjen.

Men godt at hun er ute av Farmen, det må jeg si.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (1 minutt siden):

Jeg synes vi fikk høre nok av pratet og tankene hennes. Følte ikke at jeg trengte ytterligere utdypning om hvorfor hun opplagt ikke dro til Torpet. Det var liksom nok, we get it😅

Ja det har jeg også tenkt litt på. Tenker sånn generelt at de som er de nærmeste til denne typen personligheter, og når personen har en business direkte knyttet til sin person (Saritas), at de kanskje burde rådet dem på et eller annet vis, til å ikke delta i reality. 

Forøvrig ønsker jeg henne selvfølgelig god bedring, og håper hun blir helt bra igjen.

Mon tro hvem som kommer til å skape drama neste nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Mon tro hvem som kommer til å skape drama neste nå.

Om Aurora kommer til Farmen så blir det kulturkræsj. 

Om Johanne og gladkokken kommer i klinsj på oppdrag så kan det bli dårlig stemning og mye grining hos Johanne, veldig mange der inne nå som er ganske diplomatiske.   Johanne har jo ikke akkurat vist bredt ferdighetsnivå. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (7 minutter siden):

Liker Sarita, dumt hun måtte ut.

Hva eksakt er det du liker med henne?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babyface skrev (1 minutt siden):

Hva eksakt er det du liker med henne?

Det meste

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (54 minutter siden):

Hun så kanskje på farmen som en mulighet for å promotere varemerket sitt..

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (18 minutter siden):

Hun så kanskje på farmen som en mulighet for å promotere varemerket sitt..

Tror ikke det hjalp😄

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Mest sannsynligvis ikke. Tror ikke de fleste bryr seg så sterkt om Farmen at de unngår å kjøpe produktene hvis man liker, kun fordi man misliker oppførselen hennes på tv. Forbrukere har i tillegg svært dårlig hukommelse. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (2 timer siden):a det har jeg også tenkt litt på. Tenker sånn generelt at de som er de nærmeste til denne typen personligheter, og når personen har en business direkte knyttet til sin person (Saritas), at de kanskje burde rådet dem på et eller annet vis, til å ikke delta i reality. 

Sarita prøvde å ødelegge Gladkokkens merkevare og karma tok henne så hun ødela mest for seg selv.

Mathygiene er veldig viktig, men det var vel mest rot ETTER at de hadde spist som var problemet. Maten deltakerne spiste var helt fin. Ingen har blitt syke. Tror ikke det bare er tilfeldig liksom. Men synes det er slapt av en kokk å ikke rydde og vaske opp etter seg!

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (5 minutter siden):

Sarita prøvde å ødelegge Gladkokkens merkevare og karma tok henne så hun ødela mest for seg selv.

Mathygiene er veldig viktig, men det var vel mest rot ETTER at de hadde spist som var problemet. Maten deltakerne spiste var helt fin. Ingen har blitt syke. Tror ikke det bare er tilfeldig liksom. Men synes det er slapt av en kokk å ikke rydde og vaske opp etter seg!

Nja. Her i huset er fordelingen at den som lager mat ikke også tar oppvask.  Å ta oppvask for så mange tar tid og er kjedelig, kan jo hende gladkokken vil gjøre annet også. Det bør ikke være krav om begge deler bare for at de bestemte at han lagde matten. Kokk er ikke lik oppvaskhjelp.   Susann påpekte jo også at omtrent alle bare etterlot seg tallerkner og annet så det satt seg fast. De vasker jo opp ute. Bare for at Sarita kobler oppvask med matlaging så MÅ ikke gladkokken gjøre det.  Hygiene er viktig, men Sarita kan ikke pålegge andre både matlaging og oppvask.

• Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Maddie_ skrev (2 minutter siden):

Nja. Her i huset er fordelingen at den som lager mat ikke også tar oppvask.  Å ta oppvask for så mange tar tid og er kjedelig, kan jo hende gladkokken vil gjøre annet også. Det bør ikke være krav om begge deler bare for at de bestemte at han lagde matten. Kokk er ikke lik oppvaskhjelp.   Susann påpekte jo også at omtrent alle bare etterlot seg tallerkner og annet så det satt seg fast. De vasker jo opp ute. Bare for at Sarita kobler oppvask med matlaging så MÅ ikke gladkokken gjøre det.  Hygiene er viktig, men Sarita kan ikke pålegge andre både matlaging og oppvask.

Jeg skjønner hva du mener, men det virket som han tok det som en selvfølge å ikke rydde engang. Å rote opp et helt kjøkken, gjøre den morsomme delen av jobben og la andre ta absolutt alt av drittarbeidet blir feil for meg. Å rydde underveis er en selvfølge når andre tar oppvasken, det handler litt om respekt for min del. Men her er det jo tusen ulike meninger og ingenting er direkte feil så lenge de som jobber på kjøkkenet er enige om fordelingen. :)

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåttvann skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner hva du mener, men det virket som han tok det som en selvfølge å ikke rydde engang. Å rote opp et helt kjøkken, gjøre den morsomme delen av jobben og la andre ta absolutt alt av drittarbeidet blir feil for meg. Å rydde underveis er en selvfølge når andre tar oppvasken, det handler litt om respekt for min del. Men her er det jo tusen ulike meninger og ingenting er direkte feil så lenge de som jobber på kjøkkenet er enige om fordelingen. :)

Men hjemme er det enklere når oppvaskkummen er ved siden av grytene, på Farmen vasker de opp ute, så det med å gjøre ting underveis kan bli annerledes.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Maddie_ skrev (Akkurat nå):

Men hjemme er det enklere når oppvaskkummen er ved siden av grytene, på Farmen vasker de opp ute, så det med å gjøre ting underveis kan bli annerledes.

Selvfølgelig, men det så helt bomba ut. Det er ikke hyggelig å overta etter en kokk. Kokken kan rydde litt mens han holder på.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder det med oppvask/rot så tror jeg hun så det som en ypperlig mulighet til å kunne ta gladkokken på noe og samtidig få fremhevet sine egne «gode» egenskaper. 

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Blåttvann skrev (52 minutter siden):

Det er jo ikke sånn at man automatisk får magesjau fordi det er uhygiensk på kjøkkenet, men det er en større risiko hvis det slurves. Det er jo flere der inne som har reagert på det med Gladkokken, bare ikke dratt det så langt og skapt så mye drama rundt det som Sarita.

Gode yrkeskokker er ekstremt opptatt av å ha orden og at det er ryddig, men nå er jo ikke Gladkokken yrkeskokk. 

Det beste for stemningen, hadde kanskje vært en mellomting mellom deres to stiler. Blir spennende å se da, hvordan står blir nå som Sarita er ute. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at Sarita ikke kommer så godt ut av det. Men syns dere overdriver veldig. Skjønner virkelig ikke at det var såååå krise. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nimbus skrev (Akkurat nå):

Enig i at Sarita ikke kommer så godt ut av det. Men syns dere overdriver veldig. Skjønner virkelig ikke at det var såååå krise. 

At Brynjar valgte Sarita fremfor gladkokken så viser jo det at hygieneproblemet var mindre enn klageproblemet hennes. Han var tydelig på hvordan Sarita påvirket gruppen. Han var jo ekstremt opptatt å gjøre ting riktig for alle. 

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Har TV2 har klart å spoile igjen?  Neste storbonde blir Tarjei….om jeg så/hørte riktig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...