Cid Skrevet 11. januar Forfatter #81 Skrevet 11. januar Mollebolle skrev (4 timer siden): Sarita Hadde vært dumt om hun røk ut allerede nå, jeg har lyst til å se Johanne vokse og til slutt konfrontere henne ordentlig. Hadde blitt kjedelig om hun røk ut etter en uke. 5 1
RC Skrevet 11. januar #82 Skrevet 11. januar Caroline er nok dessverre den typen person "alle" elsker å hate. Ei som virker svært overfladisk og har utseendet til en Barbie - og attpåtil operert seg slik. En type person de fleste ser på som en karikatur og ikke et "ekte" menneske. Veldig trist, for hun har jo vist i lignende tv-programmer at hun er dyktig, har stå på vilje og bein i nesa. Humor har hun også, og sikkert mye selvironi. Selv om hun gir uttrykk for å være dum har det jo vist seg at hun kan mye mer enn hun vanligvis gir uttrykk for. Man må bare huske at hun også er et menneske, med følelser (!) og alt det innebærer og at man ikke dømmer henne nedenom og hjem før man blir kjent med henne. Sånn sett er det jo bra at hun er med på tv-programmer som dette, slik at "alle" får se at hun er et sammensatt og ekte menneske, hun også. 12 2
Cid Skrevet 11. januar Forfatter #83 Skrevet 11. januar Håper han velger Nitter, da blir det vinn vinn uansett hvem som taper 1 1
Cid Skrevet 11. januar Forfatter #84 Skrevet 11. januar Jeg ser fram til den krangelen mellom Brynjar og Sarita som de har vist i reklamen. 7
jukkapalme Skrevet 11. januar #85 Skrevet 11. januar Cid skrev (Akkurat nå): Håper han velger Nitter, da blir det vinn vinn uansett hvem som taper Kan bli gøy på torpet da om Caroline taper og kommer spankulerende inn 😂 Lurer på hvordan Kjersti reagerer da, hehe 😂 Hun virker jo ikke særlig glad i influensere. Spent på hvem han velger.
jukkapalme Skrevet 11. januar #86 Skrevet 11. januar Cid skrev (Akkurat nå): Jeg ser fram til den krangelen mellom Brynjar og Sarita som de har vist i reklamen. Krangel? Oi, kult! Hva krangler de om? Håper vi får se alt. 1
Cid Skrevet 11. januar Forfatter #87 Skrevet 11. januar jukkapalme skrev (1 minutt siden): Kan bli gøy på torpet da om Caroline taper og kommer spankulerende inn 😂 Lurer på hvordan Kjersti reagerer da, hehe 😂 Hun virker jo ikke særlig glad i influensere. Spent på hvem han velger. Overrasker meg ikke om hun og Gude kjenner hverandre hehe. Virker som at hele influenser verden kjenner hverandre 1
Cid Skrevet 11. januar Forfatter #88 Skrevet 11. januar jukkapalme skrev (Akkurat nå): Krangel? Oi, kult! Hva krangler de om? Håper vi får se alt. Vet ikke, vi fikk bare se et par sekunder hvor de ryker i tottene på hverandre. Kan bli artig 😅 Kanskje litt Laila og Lasse.
jukkapalme Skrevet 11. januar #89 Skrevet 11. januar Cid skrev (Akkurat nå): Overrasker meg ikke om hun og Gude kjenner hverandre hehe. Virker som at hele influenser verden kjenner hverandre Jeg tror også de kjenner hverandre. Enig i at det virker som alle disse influenserne kjenner hverandre. Lurer på om de er venner eller om de hater hverandre. Håper på det siste, haha 😂
jukkapalme Skrevet 11. januar #90 Skrevet 11. januar Cid skrev (1 minutt siden): Vet ikke, vi fikk bare se et par sekunder hvor de ryker i tottene på hverandre. Kan bli artig 😅 Kanskje litt Laila og Lasse. Kult! Gleder meg! Haha, hvem kan vel glemme Laila og Lasse?
Cid Skrevet 11. januar Forfatter #91 Skrevet 11. januar jukkapalme skrev (6 minutter siden): Kult! Gleder meg! Haha, hvem kan vel glemme Laila og Lasse? https://www.tv2.no/underholdning/farmen/det-klikker-for-farmen-deltakerne-ender-i-en-voldsom-konfrontasjon/8702583/ 1
NiceOrNothing Skrevet 11. januar #92 Skrevet 11. januar RC skrev (6 timer siden): Caroline er nok dessverre den typen person "alle" elsker å hate. Ei som virker svært overfladisk og har utseendet til en Barbie - og attpåtil operert seg slik. En type person de fleste ser på som en karikatur og ikke et "ekte" menneske. Veldig trist, for hun har jo vist i lignende tv-programmer at hun er dyktig, har stå på vilje og bein i nesa. Humor har hun også, og sikkert mye selvironi. Selv om hun gir uttrykk for å være dum har det jo vist seg at hun kan mye mer enn hun vanligvis gir uttrykk for. Man må bare huske at hun også er et menneske, med følelser (!) og alt det innebærer og at man ikke dømmer henne nedenom og hjem før man blir kjent med henne. Sånn sett er det jo bra at hun er med på tv-programmer som dette, slik at "alle" får se at hun er et sammensatt og ekte menneske, hun også. Enig . Pluss hun virker veldig snill . Å virkelig interessant at hun har semi-adoptert William , som han kaller det. Mer ulike en de to finnes vel knapt . Bra cast🤩 7 1
saltakatten Skrevet 11. januar #93 Skrevet 11. januar Cid skrev (1 time siden): Overrasker meg ikke om hun og Gude kjenner hverandre hehe. Virker som at hele influenser verden kjenner hverandre https://www.tv2.no/underholdning/truet-med-boikott-for-innspilling-produksjonen-nektet/17108531/ Virker ikke som Aurora er så glad i Caroline.. 2 1
Grüner Skrevet 11. januar #94 Skrevet 11. januar LivLaga skrev (På 9.1.2025 den 12.10): Føler litt med begge to i "konflikten" mellom Sarita og Johanne. - Sarita har en provoserende måte å kommunisere på, hun taler litt med to tunger. På den ene siden sier hun at det ikke er Johannes feil og at de er ferdige med det osv, men på den andre siden så sier hun jo ting som at Johanne er som en datter for henne, og at barna hennes gjør feil hele tiden men hun blir ikke sur for det (eller noe i den duren). Er nok ikke en enkel person å ta opp ting med. - Men Johanne må ta litt selvkritikk også. Hun er jo åpenbart usikker på seg selv og trenger mye bekreftele, snakker seg selv ned hele tiden. Men de andre strekker seg ganske langt i å trøste henne og berolige henne, så på ett tidspunkt må hun nesten gå videre og ikke mase mer om de brødene som ble brent. Det var sikkert urettferdig at hun fikk skylden, men det er ikke verdens undergang. I tillegg så sa jo samtlige i den gruppa at de var uenig med Sarita. Så hun fikk mye støtte også. Angående førstekjempen så skjønner jeg ikke helt hvorfor han er der? 🤔 Han virker så likegyldig til hele oppholdet. Blir spennende om han får vist flere sider av seg selv når tvekampen kommer 🙂 Mye syting og overtenking hos Johanne. Så i programomtalen for neste uke at én deltaker trekker seg. Tipper det er henne. 10
Cid Skrevet 11. januar Forfatter #95 Skrevet 11. januar saltakatten skrev (1 time siden): https://www.tv2.no/underholdning/truet-med-boikott-for-innspilling-produksjonen-nektet/17108531/ Virker ikke som Aurora er så glad i Caroline.. NÅ håper jeg at hun ryker, kan bli action på Torpet 😁 3
tonebelinda Skrevet 12. januar #96 Skrevet 12. januar Cid skrev (12 timer siden): Vet ikke, vi fikk bare se et par sekunder hvor de ryker i tottene på hverandre. Kan bli artig 😅 Kanskje litt Laila og Lasse. Er det ikke gladkokken og Sarita vi har sett klipp om som krangler? 2
LiseTV Skrevet 12. januar #97 Skrevet 12. januar Håper Nitter forsetter noen uker, den er hun som har undeholdningsverdi. 5
Beetlegirl91 Skrevet 12. januar #98 Skrevet 12. januar Grüner skrev (13 timer siden): Mye syting og overtenking hos Johanne. Så i programomtalen for neste uke at én deltaker trekker seg. Tipper det er henne. Håper ikke det er William som trekker seg 8
Skravleberta Skrevet 12. januar #99 Skrevet 12. januar Cid skrev (På 7.1.2025 den 23.04): De minigrisene var så søte Jeg skjønner ikke hvordan Nitter kunne tro at Sarita ikke var en ekte person, hun har jo fysisk dukket opp i flere reklamer opp igjennom årene, trodde hun at det var en dukke eller? 😜 Andre som tenkte på Funkygine når de så Isabel? Hun ser ut som en litt eldre versjon av Funkygine, hun virker som en bra dame da, tror hun vil komme langt! Lurer på hva som skjer med han William i løpet av oppholdet som gjør at han har fortrengt alt som hendte der inne 🧐 Artig å se mentoren fra høsten 2023 Farmen, jeg liker Gotmar men jeg liker han her med så kjekt å se han returnere med 😄 Victor virker som en trivelig fyr Oppfattet at Caroline sa det med at Sarita er en ekte person, med et glimt i øyet. Men samtidig, hun er ung, er ikke sikkert hun har sett reklamene med Sarita, og bortsett fra de reklamene er hun jo ikke et kjent ansikt? Jeg visste ikke hvem hun var, da hun kom inn på Farmen. Husket ikke reklamene. Jeg hadde også blitt overrasket hvis jeg f.eks. møtte Uncle Ben i levende live 😂 11
Skravleberta Skrevet 12. januar #100 Skrevet 12. januar RC skrev (22 timer siden): Caroline er nok dessverre den typen person "alle" elsker å hate. Ei som virker svært overfladisk og har utseendet til en Barbie - og attpåtil operert seg slik. En type person de fleste ser på som en karikatur og ikke et "ekte" menneske. Veldig trist, for hun har jo vist i lignende tv-programmer at hun er dyktig, har stå på vilje og bein i nesa. Humor har hun også, og sikkert mye selvironi. Selv om hun gir uttrykk for å være dum har det jo vist seg at hun kan mye mer enn hun vanligvis gir uttrykk for. Man må bare huske at hun også er et menneske, med følelser (!) og alt det innebærer og at man ikke dømmer henne nedenom og hjem før man blir kjent med henne. Sånn sett er det jo bra at hun er med på tv-programmer som dette, slik at "alle" får se at hun er et sammensatt og ekte menneske, hun også. Hun gjorde en god figur i 71 grader Nord, syns jeg. Hun var råsterk og utholdende, og hadde kunnskap. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå