Gå til innhold

Farmen Kjendis 2025 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Lawyam skrev (6 timer siden):

Jeg liker Caroline, mange flotte egenskaper så hvorfor dette behovet for å rakke ned på henne forstår jeg ikke. 

Enig. Jeg syntes Caroline er gjennomført og ekte på sin egen rare måte. 

• Liker 8
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange flotte mennesker med i kjendisfarmen i år også. Alle er flott på sin måte. 

Caroline virker som ei hyggelig og bra dame. Eneste triste er det at hun har fikset på utseende sitt, istedenfor å være fornøyd med den hun egentlig er. I tillegg påvirker det mange unge jenter til å ville endre på utseende sitt. De tror gjerne at slik må ei kvinne være for å være vakker. Det synes jeg er trist. I tillegg til stemmen som virker litt tilgjort for å være så feminin så mulig.
Ellers virker hun som ei som står på og er flink.

Sarita synes jeg oppførte seg dårlig mot Johanne. Ellers er hun nok ei hyggelig dame.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (5 timer siden):

Enig. Jeg syntes Caroline er gjennomført og ekte på sin egen rare måte. 

Klarer ikke å se noe ekte ved et menneske som har brukt milioner og lagt hele sin sjel i å endre absolutt alt ved sitt ytre. Det er så trist 

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (Akkurat nå):

Klarer ikke å se noe ekte ved et menneske som har brukt milioner og lagt hele sin sjel i å endre absolutt alt ved sitt ytre. Det er så trist 

Hun liker det og driter i hva andre syntes. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg skal tro om Sarita. Likte henne først i episode 1, men likte ikke oppførselen hennes mot Johanne i går. Ikke sikkert hun mente noe vondt med det da, men likevel, ingen hyggelig oppførsel. Håper Johanne får litt mer selvtillit og tro på seg selv der inne etter hvert 🩷

Haha, jeg lo godt da Caroline sa at hun ikke visste at Sarita var en ekte person 😂 Hun trodde hun bare var sausene i butikken, hehe. Caroline er litt morsom da, selv om måten hun snakker på irriterer meg. Men tror det kan gå en kule varmt med henne etter hvert, har lest at hun er ganske hissig. Og det er jo gøy :D 

Hvem tror dere Simon velger som 2.kjempe? Han virker som en snill gutt selv om han er lat, sover til langt på dag og ikke gjør noe før han får beskjed om det. Koselig at han og Brynjar jobbet så fint sammen. Eldstemann og yngstemann.

Tror det blir en bra sesong i år! 

Endret av jukkapalme
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (2 minutter siden):

Det er jo egentlig kult, da. Ingen andre har egentlig noe med hvordan hun ser ut. 
utfordringen her er jo at hun er et forbilde for mange unge, særlig jenter. Da bidrar det til et press om å operere seg «perfekt». (Dette er selvsagt ikke Nitter alene om, men det er hun som er med i Farmen). 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler litt med begge to i "konflikten" mellom Sarita og Johanne.

- Sarita har en  provoserende måte å kommunisere på, hun taler litt med to tunger. På den ene siden sier hun at det ikke er Johannes feil og at de er ferdige med det osv, men på den andre siden så sier hun jo ting som at Johanne er som en datter for henne, og at barna hennes gjør feil hele tiden men hun blir ikke sur for det (eller noe i den duren). Er nok ikke en enkel person å ta opp ting med. 

- Men Johanne må ta litt selvkritikk også. Hun er jo åpenbart usikker på seg selv og trenger mye bekreftele, snakker seg selv ned hele tiden. Men de andre strekker seg ganske langt i å trøste henne og berolige henne, så på ett tidspunkt må hun nesten gå videre og ikke mase mer om de brødene som ble brent. Det var sikkert urettferdig at hun fikk skylden, men det er ikke verdens undergang. I tillegg så sa jo samtlige i den gruppa at de var uenig med Sarita. Så hun fikk mye støtte også. 

Angående førstekjempen så skjønner jeg ikke helt hvorfor han er der? 🤔 Han virker så likegyldig til hele oppholdet. Blir spennende om han får vist flere sider av seg selv når tvekampen kommer 🙂

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (40 minutter siden):

Hadde hun driti i hva andre synes hadde hun vel godtatt seg selv slik hun var. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (33 minutter siden):

Hadde hun driti i hva andre synes hadde hun vel godtatt seg selv slik hun var. 

Eller så bare liker hun den plastic fantastic looken og vil se sånn ut. Vi tiltrekkes alle av forskjellige utseende og stiler og ikke alle er enig om hva som er fint eller ikke. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (1 time siden):

Det er jo egentlig kult, da. Ingen andre har egentlig noe med hvordan hun ser ut. 
utfordringen her er jo at hun er et forbilde for mange unge, særlig jenter. Da bidrar det til et press om å operere seg «perfekt». (Dette er selvsagt ikke Nitter alene om, men det er hun som er med i 

Mhm :) og jeg skjønner hva du mener, men samtidig får folk gjøre som de vil og forme seg selv slik de ønsker. Noen jenter ser kanskje Nitter og ender opp som hun, mens andre vokser fra tanken og finner sin egen stil. 

Men for å komme tilbake til trådens tema: Håper ikke Simon velger William eller Johanne. I såfall håper jeg en av de vinner 😬 Orker ikke sånne guttevalper som Simon. Er alltid en med i hver sesong av Farmen og jeg irriterer meg grønn av de 😆

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden vil jeg følge! Tror denne sesongen blir fin, mange fine og forskjellige mennesker. 

Men Sarita virker litt two-faced. 'Skylder ikke på Johanne' men;  hennes barn gjør jo også feil men det gjør ingenting? 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favoritter er Victor,  William og Tarjei. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk så langt:

Victor: utadvendt på inn-og utpust 😅 Virker veldig genuin og godhjertet. 

William: søt og sjenert gutt, god utstråling. Mye tåkeprat 😄 jeg har sansen for folk som er litt utenfor A4-formatet. 

Agnete: så henne i 71grader nord. Dette er en helt rå dame som imponerte stort. Liker henne veldig godt. 

Caroline: blid og sprudlende med masse humor. Hvorfor skal hun dømmes fordi hun har operert seg? Jeg synes også det er synd, men hun virker som en bra person når man ser bak utseendet. 

Sarita: hun har fått mye pepper her pga episoden med Johanne. Det var litt sånn: Sarita: du har gjort feil. Johanne: nei det var ikke min skyld. Sarita: jo det var din skyld men jeg tilgir deg. Veldig ekkelt for Johanne. En voksen dame som Sarita burde lytte mer, og ikke leve så mye i følelsene sine. At hun mislyktes i oppgaven sin ble for vanskelig for henne. Her kunne hun hevet blikket og innsett at hun hadde fått en umulig oppgave - holde hundre grader med vedfyring og uten termometer. Da er det ingens feil at det gikk galt. Får håpe hun ikke overkjører de unge mer i kommende episoder. 

Brynjar: arti og trivelig type. Fint at han er åpen om prestasjonsangsten. Hvem skulle trodd det om en erfaren advokat, men sånn er det. Alle har sine humper i veien. 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan holder man en vedfyrt bakerovn på 100 grader med vedfyring og ingen måleapparater?  Jeg har aldri vært borte i slike ovner, men da hadde jeg forsøkt å finne på noe.  Jeg vet at vann koker på 100 grader, så jeg ville satt inn en gryte med vann sammen med brødene.  Så kunne vannet ha vist litt hvordan det lå an med tempen.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perine skrev (1 time siden):

Hvordan holder man en vedfyrt bakerovn på 100 grader med vedfyring og ingen måleapparater?  Jeg har aldri vært borte i slike ovner, men da hadde jeg forsøkt å finne på noe.  Jeg vet at vann koker på 100 grader, så jeg ville satt inn en gryte med vann sammen med brødene.  Så kunne vannet ha vist litt hvordan det lå an med tempen.

Den oppgaver ble gitt for at de skulle ryke. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (7 timer siden):

Men seriøst... er det ikke skuespill?? Jeg trodde egentlig det var litt sånn Alexis Munte-greier:paff:.  Om ikke, så tenker jeg at det bare er utrolig leit. Det går jo ikke å gjøre det der mot seg selv. Hun burde beskyttes.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper de som ikke tar så mye plass i gruppa, også får litt tv-tid. Har virkelig sansen for Agnete, Johanne, Brynjar og Tarjei. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarita er veldig respektløs, hun avbryter konsekvent når Johanne snakker🤯

William og Caroline har jeg fått et bedre inntrykk av😁

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med førstekjempe valget, farmen er nok ikke det rette programmet for han (Hint Paradise 😛)

Håper at Johanne klarer å bygge opp selvtillit i løpet av oppholdet, hun virker som en fin og trivelig person, trist å se henne snakke sånn ned på seg selv 😕 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fluffymuffin skrev (2 timer siden):

Sarita er veldig respektløs, hun avbryter konsekvent når Johanne snakker🤯

William og Caroline har jeg fått et bedre inntrykk av😁

Jeg har reagert på Sarita selv, spesielt når hun kalte Johanne for det svakeste leddet.

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...