Gå til innhold

Farmen Kjendis 2025 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Stuebordet skrev (45 minutter siden):
  Skjul innhold

Altså hun Sarita er jo helt gæern. Tar ikke ansvar for brød, gaslighter Johanne og sier at det Johanne sier ikke stemmer. Når Johanne sier hva slags instruks hun fikk så sier Sarita at det ikke stemmer. Også masse jeg er din mamma og holde hender og sånt, klassisk lovebombing. Hele dame er røde flagg!!

Fra dagens episode.

Spoiler

Så fort endret jeg mening om dama, ja. Utrolig provoserende å se på. Hun har først en reaksjon, gråter og får trøst osv. Så overbringer hun de dårlige nyhetene MED klar beskjed om at Johanne er den som har ødelagt brødene. Men nå er de «ferdig med saken og skal ikke snakke mer om det». Hun har jo nettopp fått vite om det, og må jo få lov å ta det innover seg og reagere hun også. Det er helt useriøst å gå ut ifra at én person har ødelagt hele prosjektet når det tok 15 timer og de ikke hadde noen måte å måle temperaturen på. Reagerer også på at hun insisterer på at hun først sier at J misforstod alt og helt tydelig skylder på henne, for så å si at hun aldri ville finne på å skylde på henne til så og komme med små stikk som at «mine barn har også gjort feil og jeg er glad i dem likevel». Da mener du jo at hun har gjort feil?! Og all den kosinga og klemminga og dullinga. Det virker så falskt. La heller den stakkars jenta få snakke ut…

• Liker 34
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mollami skrev (1 time siden):

Hva er det som er så merkelig med at han ikke vil dele seng med ‘ørten’ merkelige mennesker? Skjønner ham godt!

Nei, akkurat det hadde jeg slitt med også (og jeg er både ekstrovert og hater å være alene!).

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Agnete og Johanne virker så herlig ekte. Føler de sier akkurat det vi seere tenker. Jeg er glad de har hverandre der inne ❤️

• Liker 6
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke pent gjort av Sarita og veninnene ovenfor Johanne

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tarjei❤️Victor❤️Agnethe❤️

Sarita: giftig dame…

Liker at Victor bare «vi jobber ferdig, også prøver vi å få godvilje fra mentor», og Tarjei som kjører på med logikk mtp Johanne og ansvar. Og likte egentlig Caroline som bare «vi selger det inn!»😂

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker at William studere og observerer Caroline sånn, facinerende å tenke på hva som skjedde der ja, hvorfor har hun gjort dette mot seg selv? Det MÅ være en grunn. Noe i barndommen muligens. Jeg lo godt, for jeg tenkte akkurat som han. Hun lider jo av noe stakkar. Ikke i kontakt med seg selv overhodet.. trist egentlig. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hivju skrev (1 time siden):

Elsker at William studere og observerer Caroline sånn, facinerende å tenke på hva som skjedde der ja, hvorfor har hun gjort dette mot seg selv? Det MÅ være en grunn. Noe i barndommen muligens. Jeg lo godt, for jeg tenkte akkurat som han. Hun lider jo av noe stakkar. Ikke i kontakt med seg selv overhodet.. trist egentlig. 

Jeg liker Caroline, mange flotte egenskaper så hvorfor dette behovet for å rakke ned på henne forstår jeg ikke. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (5 timer siden):

Jeg liker Caroline, mange flotte egenskaper så hvorfor dette behovet for å rakke ned på henne forstår jeg ikke. 

Liker også Caroline, etter de første episodene, men det får også meg til å filosofere over hva er det som får folk til å operere et ansikt som helt sikkert befant seg godt innenfor normalområdet, for et feminint ansikt. Og over moralen til industrien som utfører disse operasjonene. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flotte mennesker med i kjendisfarmen i år også. Alle er flott på sin måte. 

Caroline virker som ei hyggelig og bra dame. Eneste triste er det at hun har fikset på utseende sitt, istedenfor å være fornøyd med den hun egentlig er. I tillegg påvirker det mange unge jenter til å ville endre på utseende sitt. De tror gjerne at slik må ei kvinne være for å være vakker. Det synes jeg er trist. I tillegg til stemmen som virker litt tilgjort for å være så feminin så mulig.
Ellers virker hun som ei som står på og er flink.

Sarita synes jeg oppførte seg dårlig mot Johanne. Ellers er hun nok ei hyggelig dame.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg skal tro om Sarita. Likte henne først i episode 1, men likte ikke oppførselen hennes mot Johanne i går. Ikke sikkert hun mente noe vondt med det da, men likevel, ingen hyggelig oppførsel. Håper Johanne får litt mer selvtillit og tro på seg selv der inne etter hvert 🩷

Haha, jeg lo godt da Caroline sa at hun ikke visste at Sarita var en ekte person 😂 Hun trodde hun bare var sausene i butikken, hehe. Caroline er litt morsom da, selv om måten hun snakker på irriterer meg. Men tror det kan gå en kule varmt med henne etter hvert, har lest at hun er ganske hissig. Og det er jo gøy :D 

Hvem tror dere Simon velger som 2.kjempe? Han virker som en snill gutt selv om han er lat, sover til langt på dag og ikke gjør noe før han får beskjed om det. Koselig at han og Brynjar jobbet så fint sammen. Eldstemann og yngstemann.

Tror det blir en bra sesong i år! 

Endret av jukkapalme
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler litt med begge to i "konflikten" mellom Sarita og Johanne.

- Sarita har en  provoserende måte å kommunisere på, hun taler litt med to tunger. På den ene siden sier hun at det ikke er Johannes feil og at de er ferdige med det osv, men på den andre siden så sier hun jo ting som at Johanne er som en datter for henne, og at barna hennes gjør feil hele tiden men hun blir ikke sur for det (eller noe i den duren). Er nok ikke en enkel person å ta opp ting med. 

- Men Johanne må ta litt selvkritikk også. Hun er jo åpenbart usikker på seg selv og trenger mye bekreftele, snakker seg selv ned hele tiden. Men de andre strekker seg ganske langt i å trøste henne og berolige henne, så på ett tidspunkt må hun nesten gå videre og ikke mase mer om de brødene som ble brent. Det var sikkert urettferdig at hun fikk skylden, men det er ikke verdens undergang. I tillegg så sa jo samtlige i den gruppa at de var uenig med Sarita. Så hun fikk mye støtte også. 

Angående førstekjempen så skjønner jeg ikke helt hvorfor han er der? 🤔 Han virker så likegyldig til hele oppholdet. Blir spennende om han får vist flere sider av seg selv når tvekampen kommer 🙂

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden vil jeg følge! Tror denne sesongen blir fin, mange fine og forskjellige mennesker. 

Men Sarita virker litt two-faced. 'Skylder ikke på Johanne' men;  hennes barn gjør jo også feil men det gjør ingenting? 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favoritter er Victor,  William og Tarjei. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt inntrykk så langt:

Victor: utadvendt på inn-og utpust 😅 Virker veldig genuin og godhjertet. 

William: søt og sjenert gutt, god utstråling. Mye tåkeprat 😄 jeg har sansen for folk som er litt utenfor A4-formatet. 

Agnete: så henne i 71grader nord. Dette er en helt rå dame som imponerte stort. Liker henne veldig godt. 

Caroline: blid og sprudlende med masse humor. Hvorfor skal hun dømmes fordi hun har operert seg? Jeg synes også det er synd, men hun virker som en bra person når man ser bak utseendet. 

Sarita: hun har fått mye pepper her pga episoden med Johanne. Det var litt sånn: Sarita: du har gjort feil. Johanne: nei det var ikke min skyld. Sarita: jo det var din skyld men jeg tilgir deg. Veldig ekkelt for Johanne. En voksen dame som Sarita burde lytte mer, og ikke leve så mye i følelsene sine. At hun mislyktes i oppgaven sin ble for vanskelig for henne. Her kunne hun hevet blikket og innsett at hun hadde fått en umulig oppgave - holde hundre grader med vedfyring og uten termometer. Da er det ingens feil at det gikk galt. Får håpe hun ikke overkjører de unge mer i kommende episoder. 

Brynjar: arti og trivelig type. Fint at han er åpen om prestasjonsangsten. Hvem skulle trodd det om en erfaren advokat, men sånn er det. Alle har sine humper i veien. 

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan holder man en vedfyrt bakerovn på 100 grader med vedfyring og ingen måleapparater?  Jeg har aldri vært borte i slike ovner, men da hadde jeg forsøkt å finne på noe.  Jeg vet at vann koker på 100 grader, så jeg ville satt inn en gryte med vann sammen med brødene.  Så kunne vannet ha vist litt hvordan det lå an med tempen.

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perine skrev (1 time siden):

Hvordan holder man en vedfyrt bakerovn på 100 grader med vedfyring og ingen måleapparater?  Jeg har aldri vært borte i slike ovner, men da hadde jeg forsøkt å finne på noe.  Jeg vet at vann koker på 100 grader, så jeg ville satt inn en gryte med vann sammen med brødene.  Så kunne vannet ha vist litt hvordan det lå an med tempen.

Den oppgaver ble gitt for at de skulle ryke. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper de som ikke tar så mye plass i gruppa, også får litt tv-tid. Har virkelig sansen for Agnete, Johanne, Brynjar og Tarjei. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarita er veldig respektløs, hun avbryter konsekvent når Johanne snakker🤯

William og Caroline har jeg fått et bedre inntrykk av😁

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med førstekjempe valget, farmen er nok ikke det rette programmet for han (Hint Paradise 😛)

Håper at Johanne klarer å bygge opp selvtillit i løpet av oppholdet, hun virker som en fin og trivelig person, trist å se henne snakke sånn ned på seg selv 😕 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fluffymuffin skrev (2 timer siden):

Sarita er veldig respektløs, hun avbryter konsekvent når Johanne snakker🤯

William og Caroline har jeg fått et bedre inntrykk av😁

Jeg har reagert på Sarita selv, spesielt når hun kalte Johanne for det svakeste leddet.

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...