Cid Skrevet 6. desember 2024 #1 Del Skrevet 6. desember 2024 INGEN SPOILING - TRÅDEN FØLGER SENDINGENE PÅ LINEÆR-TV - KOMMENTARER FØR DEN TID MÅ SKRIVES INNI SPOILERTAG! Årets deltakere. https://www.tv2.no/underholdning/farmen-kjendis/dette-er-de-nye-farmen-kjendis-deltakerne/16718855/ Hvem her skal se på? Sesongpremieren er 2 januar. Her er trailer for sesongen. https://www.tv2.no/video/underholdning/se-de-forste-farmen-kjendis-bildene-blir-darl/aLpP5deaNB-20275025 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 7. desember 2024 #2 Del Skrevet 7. desember 2024 Ikke noen kjendiser for meg, bare han advokaten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 8. desember 2024 #3 Del Skrevet 8. desember 2024 Åh, ble ikke Farmen ferdig nylig? Vet dette er kjendis farmen men en ble jo nylig ferdig😬😫 Det programmet varer i evigheter 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. desember 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 8. desember 2024 Sen ve ben skrev (7 timer siden): Åh, ble ikke Farmen ferdig nylig? Vet dette er kjendis farmen men en ble jo nylig ferdig😬😫 Det programmet varer i evigheter 🤯 Denne versjonen varer bare halvparten lengden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 5. januar #5 Del Skrevet 5. januar Har noen sett introduksjonen? Jeg så den i dag 🤣 Der var det mye forskjellig og rart. Gleder meg til å følge med fra tirsdag. 3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. januar #6 Del Skrevet 5. januar Gleder meg! Selv om det er mange der jeg aldri har hørt om. Men det gjør ikke noe, jeg følger ikke så godt med på kjendiser. Caroline Nitter kommer til å irritere vettet av meg, jeg har skikkelig dårlig inntrykk av den dama. Men for all del, hun kan jo overraske. Men redd hun er like uspiselig som eksen hennes som var med i fjor. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 6. januar #7 Del Skrevet 6. januar jukkapalme skrev (På 5.1.2025 den 17.40): Gleder meg! Selv om det er mange der jeg aldri har hørt om. Men det gjør ikke noe, jeg følger ikke så godt med på kjendiser. Caroline Nitter kommer til å irritere vettet av meg, jeg har skikkelig dårlig inntrykk av den dama. Men for all del, hun kan jo overraske. Men redd hun er like uspiselig som eksen hennes som var med i fjor. Tror hun kan overraske litt. Hun har en helt annen bakgrunn enn eksen fra Bærum. Nitter derimot har vokst opp med friluftsliv sammen med familien sin. Selv om rollen hun inntar i offentligheten ikke tyder på det. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 7. januar #8 Del Skrevet 7. januar Nå har jeg sett første episode av årets sesong. Kan bare si det med en gang, Caroline Nitter kommer til å irritere meg grenseløst. Fatter ikke hvorfor medier tilbyr henne betalte "oppdrag"....hun og Øyunn Krogh burde vært kansellert fra reality for lenge siden. Sorry for avsporingen. 28 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 7. januar #9 Del Skrevet 7. januar Mollebolle skrev (12 minutter siden): Caroline Nitter kommer til å irritere meg grenseløst. Fatter ikke hvorfor medier tilbyr henne betalte "oppdrag" Helt enig. Og jeg kan ikke tro at det er så mange der ute som ønsker å bruke kveldene sine å se på Nitter på TV. Et mer uinteressant menneske tror jeg ikke du finner. Skjønner ikke hvorfor TV2 og andre plukker henne. Slutt å gjør slike til kjendiser! 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 7. januar #10 Del Skrevet 7. januar Stakkars William som blir utsatt for Carolines «omsorg». Hun putter jo puppene i fjeset hans?! Hun er … mye. 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. januar Forfatter #11 Del Skrevet 7. januar Kan dere huske spoilertagg før det er vist på tv? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 7. januar #12 Del Skrevet 7. januar (endret) Det blir moro å følge med gjengen som skal være med i farmen kjendis. Måtte den beste vinne. Vet ikke hvem jeg skal heie på enda. Vet hvem jeg ikke heier på😜 Endret 7. januar av GlitrendeSjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 7. januar #13 Del Skrevet 7. januar For en sjarmerende mann han William er! Håper han blir med lenge, for jeg synes han løfter programmet. Etter kveldens episoder, liker jeg de aller fleste. Irriterer meg voldsomt over måten Nitter snakker på! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 7. januar #14 Del Skrevet 7. januar Caroline er helt uspiselig for min del, så får bare bite tennene sammen når hun er i fokus på skjermen. Han William er jo litt merkelig, sove på gulvet fordi han ikke orker så mye mennesker. Han visste vel hva han gikk til. Skal uansett se alle episoder av både farmen og Torpet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. januar #15 Del Skrevet 7. januar tirben skrev (5 minutter siden): For en sjarmerende mann han William er! Håper han blir med lenge, for jeg synes han løfter programmet. Etter kveldens episoder, liker jeg de aller fleste. Irriterer meg voldsomt over måten Nitter snakker på! Enig! Han er helt fantastisk. Likte han med en gang. Liker også Agnete, Brynjar og Viktor. Er flere som har gitt godt inntrykk også, men husker ikke navnet på alle. Irriterer meg grenseløst over måten Nitter snakker på jeg og! Hun snakker jo som et barn! Kommer til å irritere meg grenseløst over henne. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 7. januar #16 Del Skrevet 7. januar Denne William Heimdal, var det portrett av han i Dagsrevyen en gang? Husker bare en sær, ung kunstner😝 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet 7. januar #17 Del Skrevet 7. januar jukkapalme skrev (22 minutter siden): Enig! Han er helt fantastisk. Likte han med en gang. Liker også Agnete, Brynjar og Viktor. Er flere som har gitt godt inntrykk også, men husker ikke navnet på alle. Irriterer meg grenseløst over måten Nitter snakker på jeg og! Hun snakker jo som et barn! Kommer til å irritere meg grenseløst over henne. Jeg måtte rett og slett skru ned lyden når hun der Nitter snakka! Jeg orker ikke den stemmen,kommer ikke til å ha lyd på før hun ryker ut! Og det håper jeg skjer fort.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. januar #18 Del Skrevet 7. januar Jonette skrev (2 minutter siden): Jeg måtte rett og slett skru ned lyden når hun der Nitter snakka! Jeg orker ikke den stemmen,kommer ikke til å ha lyd på før hun ryker ut! Og det håper jeg skjer fort.. Samme her. Men er ikke stemmen som er det verste, den kan hun ikke noe for (med mindre hun gjør den til), men måten hun snakker på. Hun draaaar så ekstremt på vokalene at jeg blir gal. Hun snakker som et barn. Hun tror sikkert det er søtt. Håper hun ryker fort, ja! Men tror hun kan skape litt drama og det er jo alltid gøy 😂 Kjenner ikke noe særlig til henne, men har hørt at hun lager drama hvor enn hun er. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 7. januar #19 Del Skrevet 7. januar Enig i at William er en fin fyr. Så ham på Portrettmesterskapet også. Han er jo en raring, men på en skikkelig god måte. Han har masse humor og glimt i øyet. Tøft gjort å bli med og stå i det selv om det egentlig er langt utenfor komfortsonen. Og synes han taklet alle spørsmålene fra de andre på en fin måte. Skjønner ikke hvorfor folk skal mase sånn, om han har lyst til å sove nede, så hvorfor ikke? Liker Agnete veldig godt fra før. Victor også. Sarita gjør et veldig godt inntrykk foreløpig, men ser ut til at det blir litt drama rundt henne etter hvert. Kanskje jeg endrer mening. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. januar #20 Del Skrevet 7. januar jukkapalme skrev (20 minutter siden): Samme her. Men er ikke stemmen som er det verste, den kan hun ikke noe for (med mindre hun gjør den til), men måten hun snakker på. Hun draaaar så ekstremt på vokalene at jeg blir gal. Hun snakker som et barn. Hun tror sikkert det er søtt. Håper hun ryker fort, ja! Men tror hun kan skape litt drama og det er jo alltid gøy 😂 Kjenner ikke noe særlig til henne, men har hørt at hun lager drama hvor enn hun er. Stemmen er noe for seg selv og veldig tilgjort. Men er mer fascinert over utseendet. Tenk å bare operere seg til et nytt utseende og identitet. Hvordan har hun egentlig sett ut tro? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå