Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #1 Skrevet 1. mars 2006 Har egentlig veldig dårlig selvtillit pga en ting. Nemlig høyden min. hvor tåpelig er ikke det a? Jeg er 22 år, og har ett helt ok utssende , kanskje litt den gråe musen, men jeg er 1.84 cm høy! Ikke kan jeg gå i høy hæla sko som de andre på min alder, og går alltid på de flate skoa mine med null såle. I dag er en skikkelig kjip dag!føler meg så patetisk og som klager over "småting". Det finnes jo så mye verre i denne verden! Ingen gutter er høyere enn meg.. ser jo på de at de blir livredden "den høye jenta" og, jeg finner ingen klær som passer... vet ikke hvorfor jeg skrev dette men, men måtte bare få ut litt tanker!
Latee Skrevet 1. mars 2006 #2 Skrevet 1. mars 2006 Vær stolt av høyden din! Jeg kjenner til menn som foretrekker høye jenter og som tenker 'jo høyere, jo bedre' - mange av dem! Men for all del - gå med ryggen oppreist, ikke noe er verre enn å gå med kroket rygg for å prøe å "krympe" seg selv.
Lillesøster Skrevet 1. mars 2006 #3 Skrevet 1. mars 2006 Hei du du har jo modellhøyde. Vær stolt av det. Rett opp ryggen din når du går og se stolt ut, da bærer du høyden din med stolthet og jeg vedder på at du ser flott ut.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #4 Skrevet 1. mars 2006 Selvsagt skal du ikke skjemmes over høyden din! Det er både fordeler og ulemper både ved å være høy og lav. Men det gjelder å fokusere på de positive sidene ved slik du nå engang er skapt. Selv er jeg veldig lav, og hadde i mange år komplekser for dette. Men jeg har skjønt at jeg bare må godta meg selv som den jeg er. Og når det gjelder høye sko: ved å gå med lave sko i stedet unngår du jo ryggproblemer, kort leggmuskulatur og kan lettere løpe til bussen. jeg er som nevnt selv veldig lav, men velger å ikke gå i høye sko nettopp av de grunnene jeg nevnte. Kjenner altfor mange med ryggproblemer, og da synes jeg bare det er tull å skulle feilbelaste ryggen med å gå med høyhælte sko
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #5 Skrevet 1. mars 2006 Hei du! Nå er ikke jeg like høy som deg, men jeg er 182, så er jo ganske så høy likevel. Og jeg går med høye hæler! Før turde jeg ikke, men nå d***** jeg i hva andre synes, og mange gutter synes det er flott med høye jenter. Så det er bare å rette opp ryggen og gå ut å handle sko!
hecuba Skrevet 1. mars 2006 #7 Skrevet 1. mars 2006 Vær stolt av det! Jeg er 169 og skulle gjerne hatt 10 cm til i tillegg til de høye hælene jeg alltid går med!
Girl-Next-Door Skrevet 1. mars 2006 #8 Skrevet 1. mars 2006 Har en vennine som er 1.85, og hun har alltid draget på guttene når vi er på byen! Hun er utrolig flott og bruker både høye og lave sko, og ikke minst: hun passer på holdningen og går med selvsikre skritt!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 2. mars 2006 #10 Skrevet 2. mars 2006 trodde ingen kom til å svare mg på dette! så snille dere er! Følte meg litt bedre med en gang
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2006 #11 Skrevet 2. mars 2006 Jeg er 167 og kunne gjort mye for ihvertfall 10 cm mer
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 2. mars 2006 #12 Skrevet 2. mars 2006 Jamen du som er 1.67 kan jo bare bruke høye hæler så blir du jo 5 cm høyere... Jeg kan ikke gjøre noe på en måte.. Tar jeg på meg høye hæler blir jeg 1.90. I tilegg er jeg veldig tynn, og så jeg blir en slags stilk. Det er så sygt!!! Føler at alle glner f.e.k hvis jeg står på bussen så er jo jeg høyest og alle ser på meg.. Er litt sjenert da, og med denne høyden forsvinner jeg ikke akkurat...
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #13 Skrevet 2. mars 2006 så rare vi er :D Jeg er 175 og skulle ønske jeg var 5 cm lavere... vi blir nok aldri fornøyd tror jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2006 #14 Skrevet 2. mars 2006 Jamen du som er 1.67 kan jo bare bruke høye hæler så blir du jo 5 cm høyere... Jeg kan ikke gjøre noe på en måte.. Tar jeg på meg høye hæler blir jeg 1.90. I tilegg er jeg veldig tynn, og så jeg blir en slags stilk. Det er så sygt!!! Føler at alle glner f.e.k hvis jeg står på bussen så er jo jeg høyest og alle ser på meg.. Er litt sjenert da, og med denne høyden forsvinner jeg ikke akkurat... ← Men jeg er så pinglete, i dette været funker det svært dårlig med høye hæler Bruker mye sneakers om sommeren. Hvis du er både høy og slank og ellers pen (trenger jo ikke være det engang i dagens modellverden) så kan du jo ta deg en tur innom et modellbyrå?
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2006 #15 Skrevet 2. mars 2006 Jeg er nesten 180, og sleit lenge med at jeg følte at jeg ikke kunne bruke sko med høge hæler. Brukte det litt da jeg bodde i utlandet og skulle ut på byen, for der så alt annet rart ut Men etterhvert begynte jeg å bruke det her hjemme også, er egentlig en vanesak. Jeg kjøpte meg først et par med pitteliten hæl, og da jeg ble komfortabel med dem sprang jeg ut og kjøpte meg stillethæler Vær stolt av høyden din du!
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #16 Skrevet 2. mars 2006 Å, ja jeg kjenner så godt til dette. Jeg er 175 og har i alle år fått kommentarer på høyden min (utelukkende fra jenter under 165) . Nå er ikke jeg like høy som deg tenker du nok.. Men d jeg har erfart opp gjennom årene er at man MÅ klare å godta seg selv på den måten man er. Du kan ikke gjøre deg lavere, så spill på høyden din du! Ikke at jeg mener at du skal rett ut å kjøpe høyhælte sko, men rett deg opp i ryggen, og vær bevisst på kroppsholdningen din!! Tenk også på klær, lik farge på både over og underdel vil få deg til å virke lengre feks.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #17 Skrevet 2. mars 2006 jeg er godt over 180, og trives med det. jeg liker hæler som ikke er så veldig høye, er jo mye mellom flat såle og høy stiletthæl å finne. hvis jeg tar på meg mellomhøye hæler, så ser jeg samboeren min i øynene, og han er nesten 190. vær stolt av høyden din! jeg har en venninne som ville vært over 185 høy, hadde det ikke vært for at hun skjemtes i oppveksten over høyden, hun er litt over 30 år nå og har nesten pukkelrygg for hun lutet skuldrene i alle år. så rett deg opp i ryggen og skuldrene bakover, kjøp deg sko med litt hæl og få litt sving i hoftene når du går. folk vil se på deg, men med beundring i blikket. guttene er ikke redde for høye jenter, kanskje teit å ta dette eksempelet, men tom cruise ser ut som han liker at jentene er høyere enn han, og det kan jeg love deg at han ikke er alene om. bruk skjørt. lange slanke ben i skjørt er jo guttas favoritt, og er mye fine støveletter nå som ikke har så himla høy hæl. få noen til å hjelpe deg med å finne rette fasonger på klærne, da får du former du og, og føler deg ikke som "en tynn stilk". og jeg synes også du skulle ta sjangsen å stikke inn på et modellbyrå. de siste årene ser det ut som modellbyråene ikke lenger leter etter "den perfekte jenta" men heller ser etter noen som skiller seg ut fra mengden, så har du kroppen så har du en sjangs. you go girl
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 2. mars 2006 #18 Skrevet 2. mars 2006 Ja, rett deg opp og få en fin holdning. Ingenting er mer sexy enn det! Uannsett höyde. Selv er jeg pitteliten. Skulle GJERNE värt 180! Men det er jeg ikke, så derfor så må jeg velge å bäre mine 161 med stil
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 2. mars 2006 #19 Skrevet 2. mars 2006 åh..det er så godt å få svar av dere!! det er helt rart at det skal hjelpe sånn Mangen nevner det med modellbyrå her,men jeg er ikke noe bilde pen i det hele tatt. Som sagt en grå mus som heller vil synke ned jorden enn å få oppmerksomhet. Det er litt merkelig å se at dere som er den høyden jeg ville vært, vil være høyere. Man blir tydligvis alltid fornøyd.. (minner meg litt om den sunsilk reklamen der ale jentene på do står og beundrer hverandre hår.."å..jeg vil også ha krøller","langt hår..,"kort hår.." ALT annet enn hva man har selv..) Stor til dere alle som har gjort meg litt stolt over den jeg er i dag!
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #20 Skrevet 2. mars 2006 Nå er jeg bitteliten selv, men jeg er misunnelig på alle som er høye, og drømmehøyden min er 1.90. hadde vært så stas å kunne se ned på folk :D Og når det gjelder at gutter ikke liker høye jenter.. gutter som har problemer med høyde har gjerne STORE problemer med høyde. Jeg er 1.55 og har blitt dumpet fordi jeg var for høy. Av en fyr på 24 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå