AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #1 Skrevet 6. desember 2024 Jeg har en kjæreste som jeg har et nært og trygt og lidenskapelig forhold til, det er fint på alle måter. Men så har jeg perioder i livet, som nå, hverdager som er veldig slitsomme, masse overtid, ting som skjer med tenåringene i huset og i storfamilien. Og i disse periodene er det som om jeg mister kontakt med følelsene mine. Jeg føler ikke så mye for han, og klarer heller ikke uttrykke så mye. Nå har dette skjedd noen ganger, så jeg vet at det kommer tilbake, men jeg skjønner ikke helt hvorfor det er sånn? Er det noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 86f1b...d4a
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #2 Skrevet 6. desember 2024 Ja, det er jo vanlig, kanskje spesielt på denne tida av året. Mørke, kulde, tåke og storm mm. Hodet og kroppen har jo liksom en prioritet, med evne til fokus på det viktigste. Du er nok glad i ham men har instinktivt fokus på barna som trenger deg nå. I tillegg sliter mye jobb på overskuddet i ei tid med mye mørke og kulde. Forhåpentligvis får dere fin jul ilag. Som tips, så synes jeg det fungerer for oss å ha litt ritualer rundt intimitet og sex. Da er det som om hjernen kobler på en annen måte til at nå er det noe helt annet som gjelder. Vi jobber mye begge to, og blir slitne fysisk og mentalt, men det er "glemt" når vi liksom går i hule sammen. Anonymkode: 8d7a0...1c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå