Gå til innhold

Født 21 juni, tvilling eller kreps?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De fleste steder står det tvilling til og med 21 juni, men blant annet på ELLE sitt horoskop står det kreps fra 21 juni. Noen som vet noe om dette? ❤️

Anonymkode: 5b2f2...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tvilling :) men kan jo fort hende det blir kreps da, er bare 5%-ish som føder på termin. Jeg har en tvillingdatter, tvillingmor og tvillingbestevenninne/-forlover, samtlige av dem er ekstroverte gærninger som aldri sitter stille så du kommer hvertfall ikke til å kjede deg😂

Anonymkode: 216c3...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har det våset der virkelig noe å si?

Anonymkode: 23ca8...d9d

Ja faktisk! Ellers hadde jeg ikke spurt🥸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å ha hørt at de som er født akkurat i overgangen har litt av begge tegn - det er litt glidende overganger her som i så mye annet.

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Tvilling :) men kan jo fort hende det blir kreps da, er bare 5%-ish som føder på termin. Jeg har en tvillingdatter, tvillingmor og tvillingbestevenninne/-forlover, samtlige av dem er ekstroverte gærninger som aldri sitter stille så du kommer hvertfall ikke til å kjede deg😂

Anonymkode: 216c3...e44

Jeg er tvilling - innadvendt, introvert og rolig, men samtidig verbal så det holder...

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De fleste steder står det tvilling til og med 21 juni, men blant annet på ELLE sitt horoskop står det kreps fra 21 juni. Noen som vet noe om dette? ❤️

Siste dag i tvillingen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...