AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #1 Del Skrevet 6. desember 2024 De fleste steder står det tvilling til og med 21 juni, men blant annet på ELLE sitt horoskop står det kreps fra 21 juni. Noen som vet noe om dette? ❤️ Anonymkode: 5b2f2...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #2 Del Skrevet 6. desember 2024 Har det våset der virkelig noe å si? Anonymkode: 23ca8...d9d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #3 Del Skrevet 6. desember 2024 Tvilling men kan jo fort hende det blir kreps da, er bare 5%-ish som føder på termin. Jeg har en tvillingdatter, tvillingmor og tvillingbestevenninne/-forlover, samtlige av dem er ekstroverte gærninger som aldri sitter stille så du kommer hvertfall ikke til å kjede deg😂 Anonymkode: 216c3...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #4 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har det våset der virkelig noe å si? Anonymkode: 23ca8...d9d Ja faktisk! Ellers hadde jeg ikke spurt🥸 Anonymkode: 5b2f2...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. desember 2024 #5 Del Skrevet 6. desember 2024 Jeg mener å ha hørt at de som er født akkurat i overgangen har litt av begge tegn - det er litt glidende overganger her som i så mye annet. AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Tvilling men kan jo fort hende det blir kreps da, er bare 5%-ish som føder på termin. Jeg har en tvillingdatter, tvillingmor og tvillingbestevenninne/-forlover, samtlige av dem er ekstroverte gærninger som aldri sitter stille så du kommer hvertfall ikke til å kjede deg😂 Anonymkode: 216c3...e44 Jeg er tvilling - innadvendt, introvert og rolig, men samtidig verbal så det holder... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 6. desember 2024 #6 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De fleste steder står det tvilling til og med 21 juni, men blant annet på ELLE sitt horoskop står det kreps fra 21 juni. Noen som vet noe om dette? ❤️ Anonymkode: 5b2f2...f3c Siste dag i tvillingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #7 Del Skrevet 7. desember 2024 Kreps. Anonymkode: 02857...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #8 Del Skrevet 7. desember 2024 Hybrid. Anonymkode: 988d0...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå