AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #1 Skrevet 6. desember 2024 Kjæresten har enorme humørsvingninger . Han lirer av seg de mest obskøne ting når han sprekker - og jeg vet alldri vem som kommer inn døra. Til slutt gikk jeg på tå hev og ble stille rundt han når han er sur. Vi bor ikke sammen - han begynner å ringe men jeg klarer ikke ta tlf fordi jeg er engstelig for hva / hvor han er i humøret. Skrev dette til han. Er dette en overreaksjon fra min side eller må man kunne si at man ikke behersker disse svingningene ? Anonymkode: bbc5d...8a6 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #2 Skrevet 6. desember 2024 Ikke en overreaksjon i det hele tatt. Er dette noe han er bevisst på selv, sier unnskyld for, går i en form for terapi for eller gjør annet med? Man kan jo ikke være sammen med en person man er redd. Han må virkelig ta tak i dette. Og obskøne ting... jeg merker at jeg kan være litt PMS-ete av og til, og da bli sint. Og dårlig humør kan jo gå utover den nærmeste, selv om det ikke ofte gjør det altså. Men uanset hvor sint jeg er, selv når jeg har "grunn" til å være sint og det ikke bare er humørsvingning, så kaller jeg ALDRI mine nærmeste for obskøne ting. Det er på ingen måte greit. Det er respektløst. Anonymkode: 1770e...9ba
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #3 Skrevet 6. desember 2024 Han sliter nok med et eller annet. Det er er hans ansvar å finne ut av det! Jeg pleier å si til min kjære når han er sint og sur at jeg synes han skal gå hjem og sove, eller ut å trene. Og at jeg er her hvis han vil prate men jeg tar ikke imot tull. Det høres ut som du har nådde en terskel og blitt oppriktig skremt av ham. Hvis han ikke skjønner det, er ikke forholdet liv laga. Anonymkode: bb3ca...49a
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #4 Skrevet 6. desember 2024 Det høres egentlig ut som et helt normalt forhold sammen med en kvinne. Anonymkode: 0125d...470
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #5 Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det høres egentlig ut som et helt normalt forhold sammen med en kvinne. Anonymkode: 0125d...470 Du går på tå hev rundt dama di? Anonymkode: bb3ca...49a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå