Gå til innhold

Mail varsler fra Vigilo

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har begynt å få mengder av mail om "motatt melding" i Vigilo. Dette selv om det ikke er noen melding i Vigilo. Går det an å skru av e-post varsling?

Anonymkode: f186a...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Har begynt å få mengder av mail om "motatt melding" i Vigilo. Dette selv om det ikke er noen melding i Vigilo. Går det an å skru av e-post varsling?

Der gjør nok det. Men da vil du jo ikke få noe meldinger fra ditt barns skole. Da må du jo selv gå inn flere ganger om dagen og skjekke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mommyaka skrev (2 minutter siden):

Der gjør nok det. Men da vil du jo ikke få noe meldinger fra ditt barns skole. Da må du jo selv gå inn flere ganger om dagen og skjekke 

Nei jeg får jo varsler fra Vigilo på mobilen når jeg faktisk får meldinger. Det er bare mail-varslene jeg ønsker å skru av om det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei jeg får jo varsler fra Vigilo på mobilen når jeg faktisk får meldinger. Det er bare mail-varslene jeg ønsker å skru av om det er mulig.

Jeg har markert dem som spam så de havner rett i søppel boksen. Jeg får fortsatt varsling på appen når det kommer en melding.

Anonymkode: 8351d...069

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg har markert dem som spam så de havner rett i søppel boksen. Jeg får fortsatt varsling på appen når det kommer en melding.

Anonymkode: 8351d...069

Takk for tips! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er det hver og en skole som styrer, merkelig nok.

Jeg registrerte det som søppelpost, for får jo varsel fra selve appen også. Nå etter mange år har skolen endelig skjønt det og ga faktisk tidligere i uka beskjed om at fra nå kom det ikke ut varsel på mail lenger, kun på appen.

Anonymkode: afeed...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...