Gjest Linda E Skrevet 5. mars 2006 #21 Skrevet 5. mars 2006 Takk! Ja det er kanskje det letteste å ha få typer vin istedetfor et hav av forskjellige.. Tenkte kanskje å holde meg til et par sorter av hver jeg nå da i tilfelle noen sku være litt sære kanskje...
Kara W Skrevet 6. mars 2006 #22 Skrevet 6. mars 2006 Tror det vanligste er å bare ha en type hvit og en type rød. Det går også ann å ha en litt dyrere vin til hovedbordet, eller til brudeparret, mens resten av gjestene får en litt billigere, og dermed en vin flere liker. Er man sær nok kan man ha flere "klasser" med gjester, der hovedbordet får en fin dyr vin, bordene med nær familie får en ganske dyr vin, fjernere familie og nære venner får en OK vin, mens andre venner kan sitte helt nede i hjørnet og drikke billig vin Jeg har riktig nok bare hørt om dette en gang, og da i en bok hvor brudens mor prøvde alt hun kunne å ødelegge bryllupet.
Gjest Gjest_SnartFru_* Skrevet 6. mars 2006 #23 Skrevet 6. mars 2006 Er man sær nok kan man ha flere "klasser" med gjester, der hovedbordet får en fin dyr vin, bordene med nær familie får en ganske dyr vin, fjernere familie og nære venner får en OK vin, mens andre venner kan sitte helt nede i hjørnet og drikke billig vin Jeg har riktig nok bare hørt om dette en gang, og da i en bok hvor brudens mor prøvde alt hun kunne å ødelegge bryllupet. ← Jeg antar at dette er ironi? Jeg synes i hvert fall det var en svært dårlig ide å gjøre forskjell på folk på den måten!
Kara W Skrevet 6. mars 2006 #24 Skrevet 6. mars 2006 Jeg antar at dette er ironi? Jeg synes i hvert fall det var en svært dårlig ide å gjøre forskjell på folk på den måten! ← Jo da. Hun gjorde det jo nettop for å ødelegge bryllupet, fordi hun var en gammel sur kjerring og likte ikke mannen som datteren hadde valgt. Jeg håpar virkelig ingen gjør slik i virkeligheten!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå