AnonymBruker Skrevet 6. desember #1 Del Skrevet 6. desember Hei! Jeg skal finne meg en ny dyne. Men, har faktisk aldri kjøpt meg noe skikkelig dyne selv før.. Har prøvd høie unique, ei helg. Likte den veldig godt, den veide litt og var tykk. En venn anbefaler Albert fiberdyne fra Kid. En annen anbedaler dundyne. Og nå har jeg faktisk bare ramlet av lasset.🤭 Jeg er frysen, ønsker meg noe som har tykkelse og veier mer enn 600 gr. Uten at det koster meg flere tusen kroner. Sover ikke med vindu åpent, vektdyne er ikke et alternativ(ser på andre løsninger/prøving på akuratt det), ikke har jeg allergi og katten sover i sengen min med meg. Kikka litt på en dundyne på Kid sine nettsider, veier 1 kg, men flere skriver at den er flat/ikke så tykk som de trodde den skulle være. Fikk 1000,- av pappa, så legger jeg til resten selv. Tenker maks 3000,- som veilende pris, som jeg kan kjøpe på tilbud når butikken har det😊 Anonymkode: 468b8...c96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #2 Del Skrevet 6. desember Jeg har dun/fjærdyne fra Ikea. Synes den er topp. Man kan kjøpe i forskjellige tykkelser og kvaliteter. Tykkere er jo selvsagt tyngre. Synes generelt at dundyner er tyngre enn fiberdyner. Om du velger ikea så må du være obs på at de har andre størrelser en feks på kid slik at du muligens må kjøpe nytt sengetrekk. Anonymkode: 25b6b...4d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 6. desember #3 Del Skrevet 6. desember Har dundyne fra Kid kjøpt på 50%. Der har de mange tykkelser, velg den som passer deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #4 Del Skrevet 6. desember Jeg ville gått for den dyreste dynen du har råd til, med høyeste mulig andel dun/gåsedun. Let etter tilbud, nesten alltid tilbud på dyner et sted. Fiber og andre kunstige materialer sover jeg ikke godt med for min del. Kanskje du kan ønske seg bidrag til dyne til jul. Så får du deg en skikkelig god en på salg? Ville vurdert å ha en knallbillig ekstradyne eller det du har, inntil du får kjøpt en skikkelig god en. Søvn er gull verdt! Anonymkode: a32cd...2b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #5 Del Skrevet 6. desember Har Høie Allergo varm og veldig fornøyd med den. Denne i dun ser god ut, har høy fyllvekt og er på tilbud: https://www.hoie.no/product/saga-dyne-hoie-saga-ekstra-varm-dyne--P-57005820_no Anonymkode: f1e74...c08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #6 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har dun/fjærdyne fra Ikea. Synes den er topp. Man kan kjøpe i forskjellige tykkelser og kvaliteter. Tykkere er jo selvsagt tyngre. Synes generelt at dundyner er tyngre enn fiberdyner. Om du velger ikea så må du være obs på at de har andre størrelser en feks på kid slik at du muligens må kjøpe nytt sengetrekk. Anonymkode: 25b6b...4d9 Derfor kjøper jeg ikke dyner fra ikea🤭 Takk for tips likevel😊 Anonymkode: 468b8...c96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #7 Del Skrevet 6. desember Størrelse på dyner på Ikea har jeg aldri hatt problemer med, har alltid brukt sengetøy fra andre plasser enn Ikea. Men, jeg har sluttet å kjøpe dundyner fra Ikea allikevel, det er pga kvalitet på selve stoffet. Det rakner. Alle fire dundyner fra ikea som vi hadde, raknet i stoffet og måtte leveres på gjenvinning innen 10 år av bruk. Det synes jeg er lite for en dundyne. Nå har jeg dyndune fra Kid - https://www.kid.no/soverom/dyner/dundyner/vigra-helars-dundyne-hvit?v=758120001 Anonymkode: 9063f...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 6. desember #8 Del Skrevet 6. desember Jeg har både Ebba vinterdyne og Albert helårsdyne fra Kid. De er i fiber. Her trengs begge deler, men kun den tykkeste på den verste kuldeperioden. Er kaldt på soverommet, da vi ikke har varme på, kun døren litt på gløtt på kvelden for at det ikke skal være iskaldt. Døren er igjen på dagtid, så er et kaldt rom. Jeg er veldig fornøyd med begge, og her måtte det fiber til pga allergi. Jeg hadde uansett ventet på salg. Kid har 50% av regelmessig på både fiber og dundyner, og da kan du få en veldig god deal. Ellers er Høie veldig bra. Har sommerdyne fra Høie. (Ja har faktisk 3 dyner i bruk i løpet av året 🤪😁) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #9 Del Skrevet 7. desember https://dunofnorway.no/produkt/38/dyner/helarsdyner/dundyne-galdhopiggen-helarsdyne 👌 Anonymkode: 0bf71...e3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #10 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hei! Jeg skal finne meg en ny dyne. Men, har faktisk aldri kjøpt meg noe skikkelig dyne selv før.. Har prøvd høie unique, ei helg. Likte den veldig godt, den veide litt og var tykk. En venn anbefaler Albert fiberdyne fra Kid. En annen anbedaler dundyne. Og nå har jeg faktisk bare ramlet av lasset.🤭 Jeg er frysen, ønsker meg noe som har tykkelse og veier mer enn 600 gr. Uten at det koster meg flere tusen kroner. Sover ikke med vindu åpent, vektdyne er ikke et alternativ(ser på andre løsninger/prøving på akuratt det), ikke har jeg allergi og katten sover i sengen min med meg. Kikka litt på en dundyne på Kid sine nettsider, veier 1 kg, men flere skriver at den er flat/ikke så tykk som de trodde den skulle være. Fikk 1000,- av pappa, så legger jeg til resten selv. Tenker maks 3000,- som veilende pris, som jeg kan kjøpe på tilbud når butikken har det😊 Anonymkode: 468b8...c96 Jeg har Albert fiberdyne fra Kid og er veldig fornøyd. Pga allergier er det bedre for min del enn dundyne. Jeg er også en frysepinne så gikk på en smell først og kjøpte meg tjukk vinterdyne men det ble faktisk for varmt! Så nå sverger jeg til dyna fra Kid. Den er så fluffy og gir litt luksusfølelse. Anonymkode: 3fb86...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå