AnonymBruker Skrevet 5. desember #1 Del Skrevet 5. desember Jeg snakker med kvinner på tinder, men jeg føler at jeg bruker en maske, og de bruker en maske. Hvor lang tid tar det før masken kommer av når dere snakker med kvinner eller menn? Anonymkode: 3e600...5b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #2 Del Skrevet 5. desember Kommer an på personen. For de fleste faller maska fort, hvis det er en. Har datet menn som har virket veldig på, initiativrike og nysgjerrige, bare for å dø hen og slutte å gi etter noen måneder. Anonymkode: 3e726...1e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #3 Del Skrevet 5. desember Raskt for min del, hvis det er noe satse på. Aldri hvis det ikke er det. Anonymkode: 0180c...c01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #4 Del Skrevet 6. desember Har ingen maske. Var dønn ærlig fra vi chattet til vi møttes. Poenget mitt er iallfall at jeg vil ha en som vil ha meg for alt jeg er, på godt og vondt Ene jeg datet ble en god kompis, de to andre handlet det om at vi hadde forskjellige ønsker om hva vi ville ha i en partner så det ble avsluttet, tross at vi hadde det gøy og de blottla seg helt om hvem de var. Siste ble kjæresten min og Tvillingsjelen min og vi planlegger fremtiden sammen. Det jeg har opplevd med dating, både som yngre og nå i voksen alder, er at de mennene jeg har møtt synes det er utrolig oppfriskende med en som tør å være åpen og være seg selv. Nå er jeg lite selvhøytidelig og har en del mannlig energi i måten jeg er på mht at jeg ikke tror på telepati så jeg spør rett ut om ting og forventer ikke at en mann skal "plukke opp" energien min eller hva jeg tenker. Jeg hater drama og krangling, men er ikke redd for konfrontasjon eller harde samtaler. Og jeg forventer at om vi er uenige så prater vi sammen på en ordentlig måte. Silent treatment, brøling eller smelling med dører er uakseptabelt. Så mitt beste råd om du vil ha en som elsker deg for alt du er. Vær den du er. Anonymkode: be4ae...be1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #5 Del Skrevet 6. desember Det kan gå over et år før man ser hvordan personene virkelig er. Anonymkode: acd9e...fe4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #6 Del Skrevet 6. desember Kommer også an på hvor flink man er til å se etter. Selv med maske kan det være små ting man kan fange opp. Har bommet mange ganger når jeg har opplevd ting jeg reagerer på hos en date/ny kjæreste, men sett på det med «rosa briller», og tenkt at det sikkert ikke betyr noe, at jeg må jo gi ham en sjanse, ikke være så kritisk osv. Men har sjeldent tatt feil 🙈😅 Blitt flinkere til å lytte til magefølelsen/intuisjonen med årene. Anonymkode: 864a0...d3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #7 Del Skrevet 6. desember for noen er det småting som avslører itt etter litt, for andre er det ikek før du har bitt på kroken og svelget snøret sammen med og er i en fast relasjon med hus og gjeld og felles mobiltelefon ontrent.. Anonymkode: 81120...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #8 Del Skrevet 6. desember Kjenner ikke personen før man flytter sammen. Anonymkode: 88908...b4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6. desember #9 Del Skrevet 6. desember Bruker ikke maske. Bruker høye murer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå