Gå til innhold

Kan disse urinprøveglassene kokes?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det vært noe innhold i den? Hvis nei så kan du fint bruke den, om korken har vært på.

Anonymkode: fda5a...1c7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

https://www.apotera.no/urinproveglass-60ml?_gl=1*2k0dpv*_up*MQ..*_ga*Mzk0OTAwOTM4LjE3MzM0MzQ4OTQ.*_ga_HJD5TF1Q07*MTczMzQzNDg5Mi4xLjEuMTczMzQzNDg5Mi4wLjAuMA..

Skal levere urinprøve, antar beholderen må være steril, jeg har denne men den er ikke pakket inn i plast. Kan den kokes og eventuelt hvor lenge? Noen som vet? 

Anonymkode: 47130...1cb

Ja den kan kokes. Holder med noen minutter. Men du trenger ikke koke den om den aldri har vært brukt før.

Anonymkode: 25b54...211

• Liker 1
Skrevet

Anonymkode: 9eaff...5f2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

https://www.apotera.no/urinproveglass-60ml?_gl=1*2k0dpv*_up*MQ..*_ga*Mzk0OTAwOTM4LjE3MzM0MzQ4OTQ.*_ga_HJD5TF1Q07*MTczMzQzNDg5Mi4xLjEuMTczMzQzNDg5Mi4wLjAuMA..

Skal levere urinprøve, antar beholderen må være steril, jeg har denne men den er ikke pakket inn i plast. Kan den kokes og eventuelt hvor lenge? Noen som vet? 

Anonymkode: 47130...1cb

Har de vært uåpnet så er de rene nok. (korken stridd på).

Vet at enkelte (gnitne) vasket og kokte urinprøveglassene i plast med hvit kort som fantes tidligere. Men hvor mye de ble kokt, aner jeg ikke. 

Anonymkode: d0266...ca5

Skrevet

Jeg kokte ikke glass før,da brukte jeg små syltetøyglass som var godt vaska. Kan aldri bli sterilt uansett når man driver hjemme. Og det trengs ikke heller 

Anonymkode: 02e13...53b

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har de vært uåpnet så er de rene nok. (korken stridd på).

Vet at enkelte (gnitne) vasket og kokte urinprøveglassene i plast med hvit kort som fantes tidligere. Men hvor mye de ble kokt, aner jeg ikke. 

Anonymkode: d0266...ca5

Kan jo handle om bærekraft og gjenbruk og ikke bare det økonomiske. Er veldig fint å gjenbruke plast som kan gjenbrukes.

Anonymkode: 907aa...31d

• Nyttig 2
Skrevet

Har aldri gjort annet enn å vaske de nøye med zalo. 

Anonymkode: 3e82f...96a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...