AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #1 Del Skrevet 5. desember 2024 https://www.apotera.no/urinproveglass-60ml?_gl=1*2k0dpv*_up*MQ..*_ga*Mzk0OTAwOTM4LjE3MzM0MzQ4OTQ.*_ga_HJD5TF1Q07*MTczMzQzNDg5Mi4xLjEuMTczMzQzNDg5Mi4wLjAuMA.. Skal levere urinprøve, antar beholderen må være steril, jeg har denne men den er ikke pakket inn i plast. Kan den kokes og eventuelt hvor lenge? Noen som vet? Anonymkode: 47130...1cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #2 Del Skrevet 5. desember 2024 Har det vært noe innhold i den? Hvis nei så kan du fint bruke den, om korken har vært på. Anonymkode: fda5a...1c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #3 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): https://www.apotera.no/urinproveglass-60ml?_gl=1*2k0dpv*_up*MQ..*_ga*Mzk0OTAwOTM4LjE3MzM0MzQ4OTQ.*_ga_HJD5TF1Q07*MTczMzQzNDg5Mi4xLjEuMTczMzQzNDg5Mi4wLjAuMA.. Skal levere urinprøve, antar beholderen må være steril, jeg har denne men den er ikke pakket inn i plast. Kan den kokes og eventuelt hvor lenge? Noen som vet? Anonymkode: 47130...1cb Ja den kan kokes. Holder med noen minutter. Men du trenger ikke koke den om den aldri har vært brukt før. Anonymkode: 25b54...211 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #4 Del Skrevet 5. desember 2024 Anonymkode: 9eaff...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #5 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://www.apotera.no/urinproveglass-60ml?_gl=1*2k0dpv*_up*MQ..*_ga*Mzk0OTAwOTM4LjE3MzM0MzQ4OTQ.*_ga_HJD5TF1Q07*MTczMzQzNDg5Mi4xLjEuMTczMzQzNDg5Mi4wLjAuMA.. Skal levere urinprøve, antar beholderen må være steril, jeg har denne men den er ikke pakket inn i plast. Kan den kokes og eventuelt hvor lenge? Noen som vet? Anonymkode: 47130...1cb Har de vært uåpnet så er de rene nok. (korken stridd på). Vet at enkelte (gnitne) vasket og kokte urinprøveglassene i plast med hvit kort som fantes tidligere. Men hvor mye de ble kokt, aner jeg ikke. Anonymkode: d0266...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #6 Del Skrevet 6. desember 2024 Jeg kokte ikke glass før,da brukte jeg små syltetøyglass som var godt vaska. Kan aldri bli sterilt uansett når man driver hjemme. Og det trengs ikke heller Anonymkode: 02e13...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #7 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har de vært uåpnet så er de rene nok. (korken stridd på). Vet at enkelte (gnitne) vasket og kokte urinprøveglassene i plast med hvit kort som fantes tidligere. Men hvor mye de ble kokt, aner jeg ikke. Anonymkode: d0266...ca5 Kan jo handle om bærekraft og gjenbruk og ikke bare det økonomiske. Er veldig fint å gjenbruke plast som kan gjenbrukes. Anonymkode: 907aa...31d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #8 Del Skrevet 6. desember 2024 Har aldri gjort annet enn å vaske de nøye med zalo. Anonymkode: 3e82f...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå