Gå til innhold

Spørsmål til menn ang. hvorfor dere dater yngre kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er i slutten av tyveårene og nesten alle mennene jeg kjenner har en dame som er 1-10 år yngre enn dem selv. Okey, ja vel. Men er grunnen til at dere går for noen som er yngre enn dere selv utelukkende relatert til utseendet? Eller er det andre grunner også?

Anonymkode: 9a124...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Yngre kvinner er lettere å manipulere.

Anonymkode: 776af...005

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For det meste utseende ja, men yngre kvinner er også mye artigere og mindre bitre.

Anonymkode: 5358f...bbd

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For det meste utseende ja, men yngre kvinner er også mye artigere og mindre bitre.

🤣🤣🤣 helt til de også blir bitre😉

Anonymkode: 3e01f...e91

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi de aller fleste damer som er på min alder har enten fått de barna de skal ha, eller så skal de ikke ha barn i det hele tatt. 

Anonymkode: 7ebc9...8c5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Bittert skrevet.

Anonymkode: 2c9d4...2bc

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

60% utseendet, 40% holdning og væremåte. Veldig mange kvinner aldres noe voldsomt rundt 24-25, og igjen rundt 29-31. Den rundt 24-25 er mest voldsom dessverre. Jeg opplever i likhet med en annen her at mange kvinner blir ekstremt bitre på menn og egentlig livet rett og slett, etter at de passerer 24-25 (ca. når de er ferdig med studier). Aner ikke helt hvorfor. Kanskje de så for seg en influencer-reise-rundt-cash-money-hunk-livsstil? Jeg aner virkelig ikke.

Anonymkode: 88184...d4e

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

60% utseendet, 40% holdning og væremåte. Veldig mange kvinner aldres noe voldsomt rundt 24-25, og igjen rundt 29-31. Den rundt 24-25 er mest voldsom dessverre. Jeg opplever i likhet med en annen her at mange kvinner blir ekstremt bitre på menn og egentlig livet rett og slett, etter at de passerer 24-25 (ca. når de er ferdig med studier). Aner ikke helt hvorfor. Kanskje de så for seg en influencer-reise-rundt-cash-money-hunk-livsstil? Jeg aner virkelig ikke.

Bitter mannnnn

Anonymkode: 2c9d4...2bc

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For min del handler det om utseendet. Men vet om mange menn som synes at jevnaldrende kvinner mangler livsgnisten, relativt til dem selv.

Anonymkode: 90cf4...30f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1. Utseende / fremditig utseende

2. Spesielt rundt slutten av 20-årene så betyr det at man fort kan utsette barn 5 år til

3. Tilgjengelighet, om man drar ut på byen er det mye flere damer på 20 - 25 enn 26 - 30. 

4. Økonomi, om en dame på min alder har god økonomi så smitter ikke det nevnverdig over på meg, mens en mann i tilsvarende posisjon nok som regel ville vært mer spandabel. Kan like gjerne date en yngre da siden jeg må betale alt selv. 

5. Apropo økonomi, damer på egen alder forventer ofte at du har økonomien til menn som er 5 - 15 år eldre. 

Anonymkode: 274ef...892

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kan være fordi de leser slikt som dette. Kvinner skal ikke få utvikle seg mentalt, da blir de mindre attraktive. Eller fortsatt leve da de blir 25 og 29.

Jeg begynte å misslike menn av 2 grunner. På grunn av verdens problemer som at kvinner underkues og behandles som sex slaver, uten rettigheter. Til å med som barn. Overgrep og hvor gjennomsyret det er i samfunnet uansett hvor du kommer fra. Hvordan menn møter det at det er. 

Og! Hva jeg leser menn skriver på nett. Begynte å lære om denne driten i en alder av 23, så ballet det på seg, utifra fet du kan tenke seg. Fordi jeg har en hjerne og skjønner når sammenhenger er urimelige. Det er bare en viss følelse av å lese menn som er langt eldre enn jeg ville ha tenkt på som attraktive bedømme meg som for gammel når jeg bare er 25. Får meg til å føle seg for gammel til å leve livet mitt i fred å ro, tro at jeg er elskbar, har tid til å skape en utdanning, om det er noe vits å være sosial ute på fest eller være synlig her i verden, i drømmen min som er kreativ.. fordi jeg er oppbrukt for oppbrukt menn..

Nå er jeg 30 og tenker, herregud og bryr meg ikke lengre. Har endelig blir gammel nok til å ikke ta meninger serriøst når jeg ser hvor de kommer fra. Vi må leve våre liv, om vi er uattraktive eller ikke. Og i en del tilfeller er det å være uattraktiv i noens øyne en gave så stor som et mirakel. Ingen gode menn snakker om disse tingene. Absolutt ingen. 

Anonymkode: 05129...15e

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan være fordi de leser slikt som dette. Kvinner skal ikke få utvikle seg mentalt, da blir de mindre attraktive. Eller fortsatt leve da de blir 25 og 29.

Jeg begynte å misslike menn av 2 grunner. På grunn av verdens problemer som at kvinner underkues og behandles som sex slaver, uten rettigheter. Til å med som barn. Overgrep og hvor gjennomsyret det er i samfunnet uansett hvor du kommer fra. Hvordan menn møter det at det er. 

Og! Hva jeg leser menn skriver på nett. Begynte å lære om denne driten i en alder av 23, så ballet det på seg, utifra fet du kan tenke seg. Fordi jeg har en hjerne og skjønner når sammenhenger er urimelige. Det er bare en viss følelse av å lese menn som er langt eldre enn jeg ville ha tenkt på som attraktive bedømme meg som for gammel når jeg bare er 25. Får meg til å føle seg for gammel til å leve livet mitt i fred å ro, tro at jeg er elskbar, har tid til å skape en utdanning, om det er noe vits å være sosial ute på fest eller være synlig her i verden, i drømmen min som er kreativ.. fordi jeg er oppbrukt for oppbrukt menn..

Nå er jeg 30 og tenker, herregud og bryr meg ikke lengre. Har endelig blir gammel nok til å ikke ta meninger serriøst når jeg ser hvor de kommer fra. Vi må leve våre liv, om vi er uattraktive eller ikke. Og i en del tilfeller er det å være uattraktiv i noens øyne en gave så stor som et mirakel. Ingen gode menn snakker om disse tingene. Absolutt ingen. 

Uelskbar, ikke kan bli likt av mine mannlige venner som venn lengre*

Ble kjempe glad når en foreslo at en som var 6-7 år eldre var for gammel når jeg var 28 år. Med eksemplet at han var for gammel for de som var så mye yngre enn han. Han er 1 år yngre enn meg.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

1. Utseende / fremditig utseende

2. Spesielt rundt slutten av 20-årene så betyr det at man fort kan utsette barn 5 år til

3. Tilgjengelighet, om man drar ut på byen er det mye flere damer på 20 - 25 enn 26 - 30. 

4. Økonomi, om en dame på min alder har god økonomi så smitter ikke det nevnverdig over på meg, mens en mann i tilsvarende posisjon nok som regel ville vært mer spandabel. Kan like gjerne date en yngre da siden jeg må betale alt selv. 

5. Apropo økonomi, damer på egen alder forventer ofte at du har økonomien til menn som er 5 - 15 år eldre. 

Anonymkode: 274ef...892

Tenker du på ditt eget utsdndet og fremtidige utsendet? For det bør du.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg syns det er en merkelig tankegang å tro at dette gjelder bare kvinner og i tillegg oser innlegget ditt bitterhet.

Anonymkode: a7222...e70

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

For min del handler det om utseendet. Men vet om mange menn som synes at jevnaldrende kvinner mangler livsgnisten, relativt til dem selv.

Anonymkode: 90cf4...30f

Tja. Jeg kan si det samme om menn. Mine personlige erfaringer fra jeg var 20 år er at menn i 30-årene overvurderer seg selv ekstremt mye og er veldig høy på seg selv 😅 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ærlig talt er det først og fremst fordi det er de som prøver seg. Opplever nesten aldri noe interesse fra jevnaldrende,

Ellers er jeg sånn delvis enig i at de som sier det er en personlighetsforskjell der. Ville ikke kalt det bitterhet eller mangel på livsgnist, men mindre lekenhet kanskje? Mange kvinner på rundt førti er primært opptatt av jobb, hus og familie, og er lite åpne for nye kulturinntrykk. Impulsiviteten er borte, samme er politisk engasjement, og mye handler om å være sunne og seriøse voksne mennesker med beige hjem. For all del, kjenner mange som overhode ikke er sånn, men dette her beskriver enormt mange kvinner på rundt 40, og relativt få på rundt 30.

Anonymkode: 75f40...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Utover det så har dere menn vurdert hvorfor noen kvinner blir bitre? Jeg har blitt lagt an på av menn i 30-årene og 40-årene siden jeg var 12 år. Ja, siden 12 år. Menn som har ment at de har hatt rett på kroppen min, menn som har forfulgt meg, menn som har prøvd å tvinge seg på meg, menn som har viftet med penger og sagt stygge ting da jeg har avvist dem.. ja, det er som en annen sa i en annen tråd… når du er stygg mot noen gang på gang så blir de som en aggressiv bikkje.. 

Utover det så er jeg lei av å høre at kvinners eneste verdi er å vaske, rydde og spre beina. Og som mange menn her i tråden påpeker så knytter de kvinners verdi til utseendet hennes og ikke til de personlige egenskapene.. 

• Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har mistet troen på middelaldrende kvinner av å lese KG. Det kan synes som om alder gjør kvinner kranglete, aseksuelle og rigide. Og fokus «whats in it for me» eller «jeg skal bo alene resten av livet».

Jeg er romantisk. Det synes som om mange kvinner gjør seg ferdig med det i 20-årene.

Anonymkode: 91134...b64

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ikke sjelden en konsekvens av å være omgitt av douches, en verden full av bitre kvinner har en tendens til å følge menn snarere enn kvinner😅

Anonymkode: 79ed8...369

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Yngre kvinner er lettere å manipulere.

Anonymkode: 776af...005

Fordi menn er onde. Det er stygt å manipulere noen.

Endret av Adrenalina1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...