AnonymBruker Skrevet 5. desember #1 Del Skrevet 5. desember Hvis du for eksempel synes brunetter er nydelige og som regel går etter det, kan du bli sammen med og kun ha sex med en blondine resten av livet? Eller spiller ikke slikt noen rolle? Personlig har jeg oppdaget gjennom år av erfaring at jeg er ekstra svak for blonde menn med skjegg. Anonymkode: 398d5...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #2 Del Skrevet 5. desember Brunt hår, uten skjegg. Men om det er kjærlighet tror jeg ikke det har det ikke noe å si 😊 Kvinne Anonymkode: edac7...8b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #3 Del Skrevet 5. desember Så klart. Utseende er ikke det viktigste for meg i det hele tatt. Foretrekker egentlig personer med mørkt hår og mørke øyne, i normal høyde (180-185). Ble sammen med en grønnøyd, blond mann med skjegg på 2 meter. Går helt fint, aldri lengtet etter noe annet. Skjønner meg ærlig talt ikke på folk som er så opphengt i utseende. Anonymkode: 9f9c5...2ac 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #4 Del Skrevet 5. desember Rødt på kvinner. Mann Anonymkode: 5897d...d3f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #5 Del Skrevet 5. desember Rødt hår er alltid finast. Anonymkode: 3f808...530 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #6 Del Skrevet 5. desember Fascinert av blondiner. Spennende at kjønnshåret, dusken, kan være enten mørk, gyllenblond eller mellomblond...💕 Anonymkode: 1d586...76d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #7 Del Skrevet 5. desember Liker menn. Skallede, mørkt eller rødt hår. Liker aldri blonde menn Anonymkode: 75c81...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #8 Del Skrevet 5. desember Mørkt hår og sort nylon i en kombo er det beste. Anonymkode: b763e...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #9 Del Skrevet 5. desember Blondiner uten tvil, men handler mer om generell tiltrekkelse enn noe sekselt Anonymkode: e39cf...2ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6. desember #10 Del Skrevet 6. desember Hårfarge er det siste jeg tenker på... Liker at han har litt hår på toppen. Elsker tanken på å kunne dra fingrene gjennom håret hans. Rufse han 😂. Så ta tak i nakken hans, og presse han mot meg i et heftig lidenskapelig dypt kyss ❣️. Da kan jeg bli spinnvill 😂. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 6. desember #11 Del Skrevet 6. desember Liker best skalla menn jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #12 Del Skrevet 6. desember Jeg har ganske mørkt hår selv (nordisk brunt). Så jeg har alltid blir tilltrekt litt ekstra av menn med blondt eller mellomblondt hår («skitten blond») 😊 og er sammen med en mellomblond mann selv i dag og vi har 2 barn og når jeg fikk barn selv ble jeg litt ekstra glad når de viste seg å være gutter og blond og mellomblond 😄 tror man ofte liker det motsatte av det man er selv Anonymkode: f2293...cc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #13 Del Skrevet 6. desember Rødt Anonymkode: bf7a6...a32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 6. desember #14 Del Skrevet 6. desember Jeg bryr meg lite om hårfarge, eller hår i det hele tatt, på menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 6. desember #15 Del Skrevet 6. desember Det som fanger min oppmerksomhet er uten tvil blonde og rødhårede menn, og de uten hår (altså skalla). Likevel er det en mann med mørkt hår jeg ble glad i og som jeg har skapt et liv sammen med. Hårfarge har altså ingenting å si i det store og det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 6. desember #16 Del Skrevet 6. desember Jeg har hele livet falt utelukkende for mørkårede menn, uten unntak. Men nå, når jeg har bikket 50, synes jeg grått hår er hot, og har også blitt fascinert av både rødhårede og lyshårede menn. Kanskje det er overgangsalderen som har satt inn? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 6. desember #17 Del Skrevet 6. desember Irak skrev (1 time siden): Hårfarge er det siste jeg tenker på... Liker at han har litt hår på toppen. Elsker tanken på å kunne dra fingrene gjennom håret hans. Rufse han 😂. Så ta tak i nakken hans, og presse han mot meg i et heftig lidenskapelig dypt kyss ❣️. Da kan jeg bli spinnvill 😂. Trodde dere damer kunne bli mest vill av å bli kosa og rufsa litt skikkelig i håret selv jeg 😅😇 Eller går det begge veier, og både i håret på hodet og lengre ned ? 😇 Er jo ei nydelig følelse å kjæle, rufse i håret andre steder enn på hodet også 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6. desember #18 Del Skrevet 6. desember (endret) Trøndermann skrev (11 minutter siden): Trodde dere damer kunne bli mest vill av å bli kosa og rufsa litt skikkelig i håret selv jeg 😅😇 Eller går det begge veier, og både i håret på hodet og lengre ned ? 😇 Er jo ei nydelig følelse å kjæle, rufse i håret andre steder enn på hodet også 😍 Jeg liker å bli strøket i håret. Det er bare kos det 💕. Det andre har jeg ikke opplevd så det vet jeg ikke 🤷. Blir ikke helt det samme å gjøre det på seg selv 😂. Endret 6. desember av Irak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 6. desember #19 Del Skrevet 6. desember Irak skrev (47 minutter siden): Jeg liker å bli strøket i håret. Det er bare kos det 💕. Det andre har jeg ikke opplevd så det vet jeg ikke 🤷. Blir ikke helt det samme å gjøre det på seg selv 😂. Har du ikke ? Da vil jeg tro at både du og partner har gått glipp av noe. Du får teste det ut en gang 😉 Men nei, å gjøre det selv blir rimelig tamt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6. desember #20 Del Skrevet 6. desember (endret) Trøndermann skrev (2 minutter siden): Har du ikke ? Da vil jeg tro at både du og partner har gått glipp av noe. Du får teste det ut en gang 😉 Men nei, å gjøre det selv blir rimelig tamt 😅 Nei jeg har ikke det. Har ikke hatt partner etter at jeg valgte å gå for full busk 🌲. Endret 6. desember av Irak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå