Gå til innhold

Hvor viktig er det å ha matchende gardinstang med resten av vinduet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte det jeg trodde var en hvit gardinstang, men den ser mer grå ut.. Og den rammen rundt vinduet, som jeg ikke vet hva heter, men den tregreia rundt er kritthvit. 

Er folk opptatt av sånt? Jeg kjenner at det irriterer meg litt at det ikke matcher, samtidig så har jeg brukt masse penger på de gardinstengene og de gjør jo nytten enn så lenge. Så er kjipt å bare kaste de og. 

Anonymkode: 46c67...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke viktig i det hele tatt.  Jeg ser mange som har sorte gardinstenger på hvite vinduskarmer.  Ser helt ok ut.  

Om du synes sånn er viktig, så kan du male gardinstengene dine.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanlige gardiner på stenger i det hele tatt en greie i 2024?

Anonymkode: 48895...c05

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er du som bestemmer hva som er viktig for deg i ditt hjem. Det finnes sikkert dem som synes det er viktig med samme farge som karmen, men de er det bare å drite i.

Tror igrunnen ikke at det er noe folk flest legger merke til. Her har vi hvite karmer og sølvfarget gardinstenger. Funker helt fint :) 

Anonymkode: 45955...9fd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg kjøpte det jeg trodde var en hvit gardinstang, men den ser mer grå ut.. Og den rammen rundt vinduet, som jeg ikke vet hva heter, men den tregreia rundt er kritthvit. 

Er folk opptatt av sånt? Jeg kjenner at det irriterer meg litt at det ikke matcher, samtidig så har jeg brukt masse penger på de gardinstengene og de gjør jo nytten enn så lenge. Så er kjipt å bare kaste de og. 

Anonymkode: 46c67...1d7

Hvem mener du «folk» skulle være? Er det ikke i ditt hjem du skal henge opp gardiner? 

Dersom du - uklart hvorfor - skulle ha gjort den feilen å invitere hjem mennesker som har så manglende folkeskikk at de velger å kommentere gardinstangen(!) din ubedt? Ikke inviter dem igjen. Livet er meget bedre om du ikke velger å omgåes folk som ikke ønsker oppføre seg ordentlig.

Anonymkode: e89b4...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei ikke pent, kan du ikke bytte de, bedre med sort, det gir fin kontrast!

Anonymkode: 645b2...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Blei ikke pent, kan du ikke bytte de, bedre med sort, det gir fin kontrast!

Anonymkode: 645b2...2c1

Det er da en smakssak. 

Anonymkode: 45955...9fd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er vanlige gardiner på stenger i det hele tatt en greie i 2024?

Anonymkode: 48895...c05

Såklart. Plissé og lameller er ut.

Anonymkode: 81c30...a13

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Såklart. Plissé og lameller er ut.

Anonymkode: 81c30...a13

Du henger gardinene i en skinne i taket, og de skal gå helt ned til gulvet. Med mindre det er en lekestue som skal innredes.

Anonymkode: ab7ff...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du henger gardinene i en skinne i taket, og de skal gå helt ned til gulvet. Med mindre det er en lekestue som skal innredes.

Anonymkode: ab7ff...9eb

Det passer ikke overalt. Hvis jeg skulle hatt gardiner hengende i skinne i taket og som går helt ned til gulvet, måtte sofaen stå midt i stua, ikke inntil vegg. Så stor er ikke stua mi. 

Anonymkode: e82f8...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...