AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #1 Del Skrevet 5. desember 2024 Jeg kjøpte det jeg trodde var en hvit gardinstang, men den ser mer grå ut.. Og den rammen rundt vinduet, som jeg ikke vet hva heter, men den tregreia rundt er kritthvit. Er folk opptatt av sånt? Jeg kjenner at det irriterer meg litt at det ikke matcher, samtidig så har jeg brukt masse penger på de gardinstengene og de gjør jo nytten enn så lenge. Så er kjipt å bare kaste de og. Anonymkode: 46c67...1d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 6. desember 2024 #2 Del Skrevet 6. desember 2024 Ikke viktig i det hele tatt. Jeg ser mange som har sorte gardinstenger på hvite vinduskarmer. Ser helt ok ut. Om du synes sånn er viktig, så kan du male gardinstengene dine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #3 Del Skrevet 6. desember 2024 Er vanlige gardiner på stenger i det hele tatt en greie i 2024? Anonymkode: 48895...c05 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #4 Del Skrevet 6. desember 2024 Jeg tenker at det er du som bestemmer hva som er viktig for deg i ditt hjem. Det finnes sikkert dem som synes det er viktig med samme farge som karmen, men de er det bare å drite i. Tror igrunnen ikke at det er noe folk flest legger merke til. Her har vi hvite karmer og sølvfarget gardinstenger. Funker helt fint Anonymkode: 45955...9fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #5 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg kjøpte det jeg trodde var en hvit gardinstang, men den ser mer grå ut.. Og den rammen rundt vinduet, som jeg ikke vet hva heter, men den tregreia rundt er kritthvit. Er folk opptatt av sånt? Jeg kjenner at det irriterer meg litt at det ikke matcher, samtidig så har jeg brukt masse penger på de gardinstengene og de gjør jo nytten enn så lenge. Så er kjipt å bare kaste de og. Anonymkode: 46c67...1d7 Hvem mener du «folk» skulle være? Er det ikke i ditt hjem du skal henge opp gardiner? Dersom du - uklart hvorfor - skulle ha gjort den feilen å invitere hjem mennesker som har så manglende folkeskikk at de velger å kommentere gardinstangen(!) din ubedt? Ikke inviter dem igjen. Livet er meget bedre om du ikke velger å omgåes folk som ikke ønsker oppføre seg ordentlig. Anonymkode: e89b4...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #6 Del Skrevet 6. desember 2024 Blei ikke pent, kan du ikke bytte de, bedre med sort, det gir fin kontrast! Anonymkode: 645b2...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #7 Del Skrevet 6. desember 2024 Bilde? Anonymkode: a7254...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #8 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Blei ikke pent, kan du ikke bytte de, bedre med sort, det gir fin kontrast! Anonymkode: 645b2...2c1 Det er da en smakssak. Anonymkode: 45955...9fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #9 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er vanlige gardiner på stenger i det hele tatt en greie i 2024? Anonymkode: 48895...c05 Såklart. Plissé og lameller er ut. Anonymkode: 81c30...a13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #10 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Såklart. Plissé og lameller er ut. Anonymkode: 81c30...a13 Du henger gardinene i en skinne i taket, og de skal gå helt ned til gulvet. Med mindre det er en lekestue som skal innredes. Anonymkode: ab7ff...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #11 Del Skrevet 6. desember 2024 Kanskje det minst viktige noen har vært borti noen gang. Anonymkode: f810d...fdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #12 Del Skrevet 6. desember 2024 På bunnen på listen over ting som er viktig... Anonymkode: 598c6...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #13 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du henger gardinene i en skinne i taket, og de skal gå helt ned til gulvet. Med mindre det er en lekestue som skal innredes. Anonymkode: ab7ff...9eb Det passer ikke overalt. Hvis jeg skulle hatt gardiner hengende i skinne i taket og som går helt ned til gulvet, måtte sofaen stå midt i stua, ikke inntil vegg. Så stor er ikke stua mi. Anonymkode: e82f8...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå