AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #1 Del Skrevet 5. desember 2024 Jeg har brennende smerter under overarmene - inn mot overkroppen om dere skjønner. Kan det være lipødem? Fastlegen sier bare at han aldri har hørt om slike smerter, og jeg føler meg ikke hørt. Jeg har også anklene med "firkantetede legger over og cellulitter i overarmene, som typisk de med lipødem har. Klarer ikke bruke bh, genser eller noe som kommer borti overarmene. Med én gang jeg kommer inn må alt av, og dette til tross for at jeg bruker bh størrelse 85k, grunnet smertene i overarmene. Kjennes ut som at jeg har blåmerker på innsiden. Er kraftig overvektig ifølge BMI. Noen som kjenner seg igjen? Vurderer å dra til privatlege, men er redd for å bli avvist der også. Anonymkode: 9c47c...a5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #2 Del Skrevet 5. desember 2024 Det er fordi du er kraftig overvektig kanskje bare? Hadde mye vondter her og der "i flesket" da jeg var overvektig, og spesielt i siden av låret hvor en nerve oppe i hofta var i klem av alt fettet. Var sånn smerte som du beskriver, tortur å ha på semitrange bukser. Kunne bare glemme å bruke jeans. Anonymkode: e408e...597 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snillOnkel Skrevet 6. desember 2024 #3 Del Skrevet 6. desember 2024 Hvordan ser huden ut i området der det er vondt? Noen med fedme får soppinfeksjon mellom hudfolder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #4 Del Skrevet 6. desember 2024 Spiller jo ingen rolle om det er lipødem eller ikke for noe hjelp er det ikke å få om du ikke har penger til å ta det privat. Du kan jo prøve å bandasjere armene og bruke kompress. Det hjelper godt hvis det er lipødem. Anonymkode: b9f50...a48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå