Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om flere opplever julemas på jobben....

Jobber på kontor med en sånn ca 40 andre personer. Har en daglig leder som er veldig opptatt av at vi skal ha et "julete" kontor. Det er kjøpt inn gløgg og pepperkaker som vi skal kose oss med.. men merker at folk knapt orker å drikke det søte klisset. Pepperkakene er sånne billige så man får slengt etter ser overalt... Det skal være kalendergaver og det skal være "kos" hele tiden. Vi har masse juepynt på skroterommet, inkludert et juletre, nå er det kjøpt inn enda mer.

Personlig synes jeg det er helt greit med noen lys og litt pynt, men føler det er masete med mer eller mindre påvungtet kalendergave og innkjøp av enda mer julepynt er nok for lenge siden. Og den der gløggreia... tror det stod igjen litervis etter i fjor....

Anonymkode: 2463e...446

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, syns folk er uproduktive nok som det er, og når jula kommer så tar det jo helt av. 

• Liker 3
Skrevet

Kalendergaver på jobb? Husker vi hadde det på ungdomsskolen, men har ikke hatt det i yrkeslivet. Heldigvis, og det sier jeg som er søkke glad i jul... :nisseblunk:

• Liker 2
Skrevet
Bombasi skrev (1 time siden):

Kalendergaver på jobb? Husker vi hadde det på ungdomsskolen, men har ikke hatt det i yrkeslivet. Heldigvis, og det sier jeg som er søkke glad i jul... :nisseblunk:

Vi har en slags. Hver dag får en en gave typ Genser/Donasjon til organisasjon etter ønske/Drikkeflaske m m med logo.

Grunnen til at det ikke er vin/gavekort o.l er norske skatteregler siden vi får max beløpet på valgfritt gavekort 

Anonymkode: a3e2b...b32

• Nyttig 1
Skrevet

Synes det er koselig, jeg! Jobben tar mesteparten av hverdagen og jeg setter pris på at ledelsen gjør desember til en ekstra hyggelig tid i mørketida.

Vi fikset kalender selv da vi var mange som ville ha ☺️

Anonymkode: 80311...7ab

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Du irriterer deg over at det er gløgg og pepperkaker du må se hver dag.

Høyt blodtrykk lenge leve.... 

Anonymkode: 192ad...ed0

• Liker 3
Skrevet

Hadde det blitt gjort skikkelig så! Butikk pepperkaker som ikke er gode, adventstjerne som henger i vinduet og ikke er tent osv. Bare lettvindt og halvgjort! Hadde det vært noe hjemmelaget så hadde det vært kos, ingenting annet duger!

Anonymkode: a7dd3...33c

Skrevet

Høres ut som  kg har blitt B gjengen

Bitter Barnløs Bonde

Anonymkode: 7706c...287

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres ut som  kg har blitt B gjengen

Bitter Barnløs Bonde

Anonymkode: 7706c...287

jeg er ikke hverken barnløs eller bitter og ikke er jeg bonde heller men dett julegreiene har blitt et hysteri der de som er mest hysteriske dominerer hverdagen.. 

Anonymkode: 0bcb9...ddc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hadde det blitt gjort skikkelig så! Butikk pepperkaker som ikke er gode, adventstjerne som henger i vinduet og ikke er tent osv. Bare lettvindt og halvgjort! Hadde det vært noe hjemmelaget så hadde det vært kos, ingenting annet duger!

Anonymkode: a7dd3...33c

Har vært borte på jobbreise noend ager, kom tilbake på adventssjerne på skakke og noen hadde kjøpt inn noen ekstra billige greier fra Nille..... Skulle vel vært gløgg i dag, men ingen som gadd å fyre opp greiene - egentlig ingen som har lyst på. Ser at nabokontoret har satt opp en fin nisse i resepsjonen og latt det bli med det. Med oss er det juggel overalt. Glad for at ingen har funnet fram juletreet...

... førjulskos kan man ha hjemme. På jobben liker jeg et ryddig og seriøst arbeidsmiljø.

Anonymkode: 2463e...446

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...