Stor pike Skrevet 5. desember 2024 #1 Skrevet 5. desember 2024 Vært forkjølet i noen dager, og så avslutter jeg som vanlig med hoste. Og den skal nok vare en ukes tid. Skikkelig merrahoste. Og det finnes ingen hostesaft sterk nok. Uansett, det er store, sterke krefter i sving. Og selv om jeg nettopp har vært på do, så tisser jeg på meg. Nå har jeg et lager av trusebleier fra jeg var syk tidligere, og de kommer jammen meg godt med. Men det er så slitsomt og jeg skulle så gjerne ha gjort noe med det. Andre enn meg som har det sånn?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #2 Skrevet 5. desember 2024 Jeg har prøvd det ja, løsningen er knipeøvelser. Og annen trening som styrker. Anonymkode: 096ca...073
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #3 Skrevet 5. desember 2024 Stor pike skrev (5 minutter siden): Vært forkjølet i noen dager, og så avslutter jeg som vanlig med hoste. Og den skal nok vare en ukes tid. Skikkelig merrahoste. Og det finnes ingen hostesaft sterk nok. Uansett, det er store, sterke krefter i sving. Og selv om jeg nettopp har vært på do, så tisser jeg på meg. Nå har jeg et lager av trusebleier fra jeg var syk tidligere, og de kommer jammen meg godt med. Men det er så slitsomt og jeg skulle så gjerne ha gjort noe med det. Andre enn meg som har det sånn? Dette kan du få hjelp med av lege. Anonymkode: abe41...4eb
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #4 Skrevet 5. desember 2024 Når jeg hoster, og når jeg kaster opp også:S det er morro.. men jeg gjør knipeøvelser, ser ikke ut til å hjelpe? For flau til å gå til lege med dette altså, vet ikke med deg TS men.. ja. Anonymkode: 5067b...be8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #5 Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når jeg hoster, og når jeg kaster opp også:S det er morro.. men jeg gjør knipeøvelser, ser ikke ut til å hjelpe? For flau til å gå til lege med dette altså, vet ikke med deg TS men.. ja. Anonymkode: 5067b...be8 Hvis du syns det er flaut å gå til legen med ett så vanlig problem så er ikke problemet stort nok. Anonymkode: 31435...967 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #6 Skrevet 5. desember 2024 Du er ikke alene. Anonymkode: 125a2...452 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #7 Skrevet 5. desember 2024 Ekstremt vanlig problem. Anonymkode: ce6c2...150 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #8 Skrevet 5. desember 2024 Nei, jeg tisser ikke på deg. Jeg vet ikke engang hvem du er. Anonymkode: ecf83...6ca 3
Stor pike Skrevet 5. desember 2024 Forfatter #10 Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Når jeg hoster, og når jeg kaster opp også:S det er morro.. men jeg gjør knipeøvelser, ser ikke ut til å hjelpe? For flau til å gå til lege med dette altså, vet ikke med deg TS men.. ja. Anonymkode: 5067b...be8 Ja, når jeg kaster opp også 🫤
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #11 Skrevet 5. desember 2024 Ja, merker det godt nå som jeg er gravid med tredjemann. Anonymkode: 6c951...a5d
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #12 Skrevet 5. desember 2024 Stor pike skrev (1 time siden): Men hva kan legen gjøre? Gi deg råd? Henvise deg til behandling? Fysioterapi med opptrening, eventuelt operasjon, henvise til gynekolog? Hva tror du leger driver med? Anonymkode: 45dd3...893 2
Stor pike Skrevet 5. desember 2024 Forfatter #13 Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gi deg råd? Henvise deg til behandling? Fysioterapi med opptrening, eventuelt operasjon, henvise til gynekolog? Hva tror du leger driver med? Anonymkode: 45dd3...893 Jeg vet godt hva leger driver med. Du trenger ikke å være spydig. Men dette er jo ikke et hverdagsproblem. Det er bare akkurat nå. Jeg skal ikke operere bare for noen dager hvor jeg er ukomfortabel.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #14 Skrevet 6. desember 2024 hypopressiv trening Anonymkode: e21c2...896
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #15 Skrevet 6. desember 2024 Ja, jeg har samme problem. I tillegg har jeg ganske ofte bronkitt.. Er ganske "praktisk" når hosten kommer samtidig som mensen 😄 Jeg bruker bind når hostingen er for ille. Anonymkode: 8c214...c8b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #16 Skrevet 6. desember 2024 Jeg sliter med det samme. 3 barnefødsler, og gjorde aldri knipeøvelser. Jeg syns det er grusomt og fælt. Kommer aldri til å gå til lege med problemet! Er jo min egen feil, og eneste han kommer til å si, er at det er vanlig, begynn å knip. Så da har jeg begynt med knipeøvelser.. kniper 5-10ganger 1-2ganger i løpet av dagen når jeg husker på det Anonymkode: b3df0...9b0 1
Meowmere Skrevet 6. desember 2024 #17 Skrevet 6. desember 2024 Et ganske vanlig problem, spesielt for de som har gått gjennom graviditet, men som med andre intimproblemer, så er det ikke så mange av de som sliter med det som snakker om det.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #18 Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg sliter med det samme. 3 barnefødsler, og gjorde aldri knipeøvelser. Jeg syns det er grusomt og fælt. Kommer aldri til å gå til lege med problemet! Er jo min egen feil, og eneste han kommer til å si, er at det er vanlig, begynn å knip. Så da har jeg begynt med knipeøvelser.. kniper 5-10ganger 1-2ganger i løpet av dagen når jeg husker på det Anonymkode: b3df0...9b0 Bruk app👍 og knip når du ser på tv. Anonymkode: 75121...ec9
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #19 Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bruk app👍 og knip når du ser på tv. Anonymkode: 75121...ec9 Jeg bruker Kegel Trainer. 10 sessions hver kveld. Anonymkode: 75121...ec9
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #20 Skrevet 6. desember 2024 Jeg har det også slik. Kjøper inkontinensbind på apoteket (tena) når jeg er syk og hoster mye. Må alltid bruke truseinnlegg. Anonymkode: d0842...65c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå