male32 Skrevet 5. desember 2024 #1 Del Skrevet 5. desember 2024 Hei Jeg tåler ikke tannkrem som inneholder såpestoffer. Bruker derfdor Zendium, sensodyne og lignende når de er på tilbud. Rusta har nå tilbud på Oral B tannkrem. Noen som vet om de inneholder såpestoffer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #2 Del Skrevet 5. desember 2024 male32 skrev (3 minutter siden): Hei Jeg tåler ikke tannkrem som inneholder såpestoffer. Bruker derfdor Zendium, sensodyne og lignende når de er på tilbud. Rusta har nå tilbud på Oral B tannkrem. Noen som vet om de inneholder såpestoffer? Det kan jeg ikke svare på. Men Oral B tannkremen tar ikke jeg inn i munnen igjen. Den var bare fæl og gikk i søpla. Anonymkode: 6975a...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #3 Del Skrevet 5. desember 2024 Sjekk om den inneholder natriumlaurylsulfat. Ofte skrevet som sodiumlaurylsulfate eller forkortet til SLS. Da vil du ikke ha den. Anonymkode: 606da...b53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå