AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #1 Del Skrevet 5. desember 2024 Et langvarig forhold tok slutt for snart to år siden og jeg har møtt en ny mann. Selv om jeg ikke ønsker å gå tilbake til eksen, føler jeg enorm skyldfølelse for at jeg går videre. Det er så frustrerende at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen med lignende erfaringer som vil dele hvordan dere kom dere over det? Det skal sies at jeg er en «people pleaser» og har alltid satt eksens behov foran mine 😔 Anonymkode: ddded...832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erixon Skrevet 5. desember 2024 #2 Del Skrevet 5. desember 2024 Men 2 år er lang tid. Er du redd for at eksen blir såret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #3 Del Skrevet 5. desember 2024 Din skyldfølelse hjelper ikke ham. Anonymkode: 50012...b36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #4 Del Skrevet 5. desember 2024 Jeg er nok redd at han skal bli såret og lei seg, ja. Vi har hatt det tøft mot slutten, og det er mye som har skjedd (utroskap og løgner) som gjør at jeg ikke kan tilgi. Men samtidig blir jeg ikke kvitt den dårlige samvittigheten, som jeg vet ikke hjelper ham. Men spør om noen har opplevd lignende og har tips til hvordan jeg kan komme meg over det. ts Anonymkode: ddded...832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #5 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er nok redd at han skal bli såret og lei seg, ja. Vi har hatt det tøft mot slutten, og det er mye som har skjedd (utroskap og løgner) som gjør at jeg ikke kan tilgi. Men samtidig blir jeg ikke kvitt den dårlige samvittigheten, som jeg vet ikke hjelper ham. Men spør om noen har opplevd lignende og har tips til hvordan jeg kan komme meg over det. ts Anonymkode: ddded...832 Bekymringsmelding. Når tankene melder seg, aksepter at de er der og vend tankene over på noe annet. Anonymkode: 50012...b36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #6 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bekymringsmelding. Når tankene melder seg, aksepter at de er der og vend tankene over på noe annet. Anonymkode: 50012...b36 Mestring** Anonymkode: 50012...b36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 5. desember 2024 #7 Del Skrevet 5. desember 2024 Ingen får det bedre av at ting stopper opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmer Skrevet 27. desember 2024 #8 Del Skrevet 27. desember 2024 Har du fortsatt kontakt med denne exen, ts? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #9 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 5.12.2024 den 19.00): Et langvarig forhold tok slutt for snart to år siden og jeg har møtt en ny mann. Selv om jeg ikke ønsker å gå tilbake til eksen, føler jeg enorm skyldfølelse for at jeg går videre. Det er så frustrerende at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen med lignende erfaringer som vil dele hvordan dere kom dere over det? Det skal sies at jeg er en «people pleaser» og har alltid satt eksens behov foran mine 😔 Anonymkode: ddded...832 Jeg kjenner på det samme med skyldfølse. Jeg har gått videre men sliter veldig med det. Jeg vett ikke om det er det rette for meg å gå videre for samvittigheten sin skyld. Sitter med en følelse av at jeg gjekk litt for tidlig videre å er veldi usikker på om jeg gjere det rette for hen jeg er med no. Tenker ofte på hvordan eksen har det eller hvordan hen hadde reagert om det Anonymkode: 8cf3a...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå