Gå til innhold

Flere julebord, vanlig eller ikke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboer har vært på 3 julebord til nå og skal på 3 til, det er både med venner og jobb. Er det vanlig å ha så mange julebord? Kjenner jeg er litt lei av at hver gang jeg vil at vi skal gjøre noe så er det "kan ikke, skal på julebord".

Anonymkode: 8049e...0fb

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 julebord høres litt i overkant mye ut ja - han må ha et ganske stort nettverk kanskje? Mannen i huset har 2, mer enn det hadde han ikke hatt tid til. 

Anonymkode: 4194a...cdf

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 julebord er etter min mening helt drøyt og noe de fleste med andre forpliktelser ikke vil eller kan delta på. Selv om man er singel vil man vel ikke bruke hele tiden sin på julebord? 

Men altså, på det meste har jeg fort 4. To på jobb; ett for hele avdelingen og ett for teamet, og så fast vennejulebord og fast venninnejulebord. Har man flere sosiale sammenhenger man inngår i kan det jo fort bli 6. Men det betyr jo ikke at man må møte på alle 6. jeg ville i alle fall fort bortprioritert julebordet for hele avdelingen i mitt tilfelle, og lett julebord med mer perifere venner også. 

Og hvorfor er ikke du invitert med?

Anonymkode: 4d384...a1a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seks julebord er mye, men jeg har selv vært med 3-4 noen år. Ett med jobben, to med deltidsjobben (hundeskole) og en juleavslutning med grøt med hundeklubben.

Hvis man har flere fritidsaktiviteter og juletradisjoner med venner, så kan det fort bli noen julebord/juleavslutninger.

Endret av Tabris
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen hadde fem, men droppa ett.

Ett med avdelingen på jobb, ett med ledelsen på jobb, ett med fotballlaget, ett med kompisgjengen, og ett med en annen vennegjeng.

Jeg hadde også 4-6 julebord da jeg var aktiv i fagforening i tillegg til jobb, venner og stall.

Anonymkode: b571b...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

6 julebord er etter min mening helt drøyt og noe de fleste med andre forpliktelser ikke vil eller kan delta på. Selv om man er singel vil man vel ikke bruke hele tiden sin på julebord? 

Men altså, på det meste har jeg fort 4. To på jobb; ett for hele avdelingen og ett for teamet, og så fast vennejulebord og fast venninnejulebord. Har man flere sosiale sammenhenger man inngår i kan det jo fort bli 6. Men det betyr jo ikke at man må møte på alle 6. jeg ville i alle fall fort bortprioritert julebordet for hele avdelingen i mitt tilfelle, og lett julebord med mer perifere venner også. 

Og hvorfor er ikke du invitert med?

Anonymkode: 4d384...a1a

To på jobb, og resten med forskjellige vennegrupper. Ble invitert med på to, men vi har store barn og jeg foretrekker å finne på desemberaktiviteter, skøyter og pepperkakebaking med dem. Mitt valg, koser meg mer med dem enn med samboers venner.

Anonymkode: 8049e...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er man veldig sosial på ulike arenaer er det ikke "rart" sånn sett, men kanskje mye i forhold til hva mange andre deltar på.

Skal selv i 4 stk (vennegjeng, familie, jobb og annen vennegjeng) og jeg har egentlig ikke så mange venner engang 😅

Anonymkode: a1496...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...