ccllw Skrevet 5. desember 2024 #1 Del Skrevet 5. desember 2024 Jeg vil starte med å skrike høyt og tydelig «JEG HATER UPS!!!» Bestilte meg en støvsuger på internettet og denne mener UPS hardnakket å ha levert til meg utenfor min bolig på tirsdag. Jeg ringte kundeservice for å klage og det eneste de klarer å si er at pakken er levert og at jeg må høre med naboene om de har sett den. NEI, pakken er ikke levert. INGEN har sett den. Jeg bor i en bortgjemt sidegate langt utenfor byen, så uvedkommende i hagen på pakkeslang er ikke-eksisterende. Har dessuten kamera på ringeklokka og kan bekrefte at det ikke er noe video av noen leveranse. Sjåføren ringte meg i dag og sa han hadde bevis på gps’en at han hadde vært i gata mi og kunne beskrive boligen min, men han hadde ikke tatt noe bilde av at han hadde levert pakken. Han prøvde heller ikke ringe meg når han var her for å levere. Regner ikke med at jeg må betale for innholdet jeg tipper sjåføren har tatt!???? Har noen noe erfaringer med dette møkkaselskapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #2 Del Skrevet 5. desember 2024 Sånt kan skje med absolutt alle fraktselskaper. Derfor skal man melde om forsvunnende pakker til butikken man har handlet fra, det er de som har en leveringsavtale med fraktselskapet, og det er de som eventuelt refunderer beløp, sender ny vare etc. Anonymkode: 4f60a...b17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #3 Del Skrevet 14. januar Fikk du pakken til slutt, TS? Nå har UPS klart å rote bort pakken min 😡 De hevder å ha forsøkt å levere den, selv om jeg var hjemme. Jeg har vært i kontakt med kundeservice, men de klarer ikke å spore pakken lenger. Som om det ikke var nok, virker kundeservice unødvendig frekke i tillegg. Anonymkode: 45f47...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #4 Del Skrevet 14. januar Mine UPSer er i hovedsak for å holde strøm i viktige systemer ved bortfall av nettstrøm, men sånn utover det så har jeg også utelukkende gode erfaringer med fraktselskapet også. Inkludert da jeg bodde i USA i noen år, hvor UPS var langt mer standard og jeg brukte de mye. Men alle kan nok gjøre feil, selv om jeg ikke har erfart det fra verken UPS eller Posten. Helthjem derimot.. Anonymkode: d8e33...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå