AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #1 Skrevet 5. desember 2024 Jeg trenger litt inspill på meg og min samboer. Han er noen år eldre enn meg, men jeg begynner å bli sliten av å sørge for at alt blir gjort. Med tanke på vasking, avtaler, husarbeid og alt knyttet til hus, bare generelt alt som angår oss begge må jeg alltid sørge for å følge opp. Han et helt avhengig av meg når det kommer til å komme seg rundt da jeg er den eneste med lappen(og bil.) Han er snart 30🙁 Han går jo selvsagt hvis han skal noen plasser uten meg, men stortsett trenger han skyss. Jeg må lage det meste av middager, en sjelden gang lager han. Synes også det er vanskelig med middagsplaner da han er så uforutsigbar så han kan være borte en studn utover ettermiddagen og dermed forteller ikke når han vil ha middag. Må alltid spørre. Føler alt alltid skal passe hannes tidsskjema. I senga tar han nesten aldri på meg, det er kun jeg som gir han oralsex. Kan få han til å komme uten at han orker å gjøre noe på meg. Han fingrer ikke meg lengre- kun i bakparten en sjelden gang!! Anonymkode: 3071c...9e3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #3 Skrevet 5. desember 2024 Helene skrev (2 minutter siden): Tulletråd. Haha, er seriøst😬 spør jo etter råd eller om andre har lignende erfaringer. 🤷🏽♀️:// Anonymkode: 3071c...9e3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #6 Skrevet 5. desember 2024 Dette er en rolle du har tatt selv. Du har gjort ting fordi han ikke gjør det. Du kunne du ha sett før og bare latt være å gjøre alt mulig for han. Anonymkode: aaf11...b68 5 1
Carrot Skrevet 5. desember 2024 #7 Skrevet 5. desember 2024 rart det der, valg man tar som til slutt ender med å bli slitsomme - livet ass! 1 1
Mezzosoprena Skrevet 5. desember 2024 #8 Skrevet 5. desember 2024 Helene skrev (1 time siden): Tulletråd. Hvorfor i all verden skulle dette være en tulletråd?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #9 Skrevet 5. desember 2024 Mezzosoprena skrev (3 minutter siden): Hvorfor i all verden skulle dette være en tulletråd? Fordi du enten elsker offerrollen, tar til takke med hva som helst, og aksepterer å være hushjelp, tjener, kokk, i dette tilfellet også sjåfør, og tilfredsstille han seksuelt, helt gratis. Eller du forsøker du å provosere og skape debatt. I slike tilfeller håper jeg alltid på det siste. Selv om begge deler er temmelig patetisk. Anonymkode: b47dc...48c 3 1
Mezzosoprena Skrevet 5. desember 2024 #10 Skrevet 5. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi du enten elsker offerrollen, tar til takke med hva som helst, og aksepterer å være hushjelp, tjener, kokk, i dette tilfellet også sjåfør, og tilfredsstille han seksuelt, helt gratis. Eller du forsøker du å provosere og skape debatt. I slike tilfeller håper jeg alltid på det siste. Selv om begge deler er temmelig patetisk. Anonymkode: b47dc...48c Jeg? Jeg har da ikke startet denne tråden 🤣 ...og dessverre finnes det mange kvinner som er slik du beskriver over... Endret 5. desember 2024 av Mezzosoprena
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #11 Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha, er seriøst😬 spør jo etter råd eller om andre har lignende erfaringer. 🤷🏽♀️:// Anonymkode: 3071c...9e3 Erfaringer med totalt egoistiske latsabber som får alt men ikke gir. Ja, resultatet pleier å være at man dropper det hele og finner en partner som faktisk tar vare på en som man tar vare på egen partner. Anonymkode: 26d9f...fe3 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #12 Skrevet 5. desember 2024 Han er med andre ord lat, tiltaksløs, egoistisk, uomtenksom, umoden og uselvstendig. Egenskaper som for meg ville gjort ham fullkomment uaktuell som partner. Og ikke tro at du kan få ham til å endre seg, det tror jeg skal godt gjøres. Anonymkode: 322b0...679 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #13 Skrevet 5. desember 2024 Du kan jo kjøpe en barnevogn og putte ham oppi så triller du den hjelpeløse fyren rundt. Tungt å bære i lengden. Anonymkode: 3107f...a08 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #14 Skrevet 5. desember 2024 Trodde også dette var en tulle tråd pga det med fingring av bakparten 😬 Anonymkode: d681a...b81 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #15 Skrevet 6. desember 2024 Du får sette ned et ultimatium, for det kan hende han kvikner til da. Eller evt si at det er pause en stund. Menn pleier å se alvoret da. Det er jo uansett brudd dette ender i hvis dette fortsetter Anonymkode: 82aac...0e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå