AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #1 Del Skrevet 5. desember 2024 Ja, begge er fra Porsgrund, begge er vakre, men hvilken er vakrest? Anonymkode: 72c69...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #2 Del Skrevet 5. desember 2024 Luna er mer særegent, pent servise. Synes nok og Wedgwood sterling er penere enn Nathalie? Penere former, om man bare skal gå for klassisk "sølvkant". Men pene begge to. Anonymkode: dea57...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #3 Del Skrevet 5. desember 2024 Begge var veldig kjedelige? Anonymkode: dd240...397 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 5. desember 2024 #4 Del Skrevet 5. desember 2024 Luna fikk jeg ingen treff på når jeg brukte søkefunksjonen hos Porsgrund porselens hjemmesider? Er det utgått? Men Natalie fant jeg. Altså, smaken er som baken, men jeg likte det dessverre ikke. Liker ikke den metallstripen og noe med formgivningen av delene... Men det er jo din smak som avgjør hva du skal anskaffe. Men om du helst vil ha den sølvstripen eller gullstripen, så er jeg enig med den ovenfor som skriver at Wedgwood Sterling er litt finere. Det var faktisk det. Noe med linjene og designet av delene i serviset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #5 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Luna er mer særegent, pent servise. Synes nok og Wedgwood sterling er penere enn Nathalie? Penere former, om man bare skal gå for klassisk "sølvkant". Men pene begge to. Anonymkode: dea57...529 men kvaliteten på porsgrunn er betydelig bedre enn wedgewood på glasur og holdbarhet. Angrer på at vi kjøpte wedgewood men det er for dyrt å bare bytte ut ett til 12 med alt liksom.. Anonymkode: 11981...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #6 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): men kvaliteten på porsgrunn er betydelig bedre enn wedgewood på glasur og holdbarhet. Angrer på at vi kjøpte wedgewood men det er for dyrt å bare bytte ut ett til 12 med alt liksom.. Anonymkode: 11981...5ee Er det store forskjeller kvalitetsmessig på de to lengre? Trodde begge merker var laget i kina? Anonymkode: dea57...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #7 Del Skrevet 6. desember 2024 Luna er jo utgått, tenker du å kjøpe brukt? Luna har veldig 80-talls preg, og det er akkurat som om det er ikke gammeldags nok for å bli kul igjen, bare veldig utdatert akkurat nå. Du liker ikke Ellie? Anonymkode: 963e7...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #8 Del Skrevet 6. desember 2024 Du får nok flere svar om du legger bilder i innlegget Anonymkode: ebe13...640 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #9 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du får nok flere svar om du legger bilder i innlegget Anonymkode: ebe13...640 Tenkte det samme Anonymkode: 078b9...ada 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 6. desember 2024 #10 Del Skrevet 6. desember 2024 Synes begge var veldig kjedelige. Generelt synes jeg slike serviser er kjedelige og/eller direkte stygge. Liker best hvitt uten border og fjas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #11 Del Skrevet 6. desember 2024 Ingen av dem var spesielt fine. Jeg synes Porsgrund Cecilie gull er veldig fint om dagen. Men det har litt lite deler. Ingen serveringsfat, for eksempel. Anonymkode: cfcec...1d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 6. desember 2024 #12 Del Skrevet 6. desember 2024 Jeg synes Nathalie med platina er pent, selv om jeg nok hadde valgt et annet servise selv. Luna likte jeg ikke noe særlig. Skulle jeg valgt et Porsgrund-servise i dag, ville det nok blitt Spire. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #13 Del Skrevet 7. desember 2024 Ullvott skrev (21 timer siden): Jeg synes Nathalie med platina er pent, selv om jeg nok hadde valgt et annet servise selv. Luna likte jeg ikke noe særlig. Skulle jeg valgt et Porsgrund-servise i dag, ville det nok blitt Spire. Enig. Jeg er glad i spireserviset arvet av mormor og morfar. Jeg synes det er finere enn det nye. Anonymkode: 4d6bd...9fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #14 Del Skrevet 7. desember 2024 Ullvott skrev (23 timer siden): Jeg synes Nathalie med platina er pent, selv om jeg nok hadde valgt et annet servise selv. Luna likte jeg ikke noe særlig. Skulle jeg valgt et Porsgrund-servise i dag, ville det nok blitt Spire. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig. Jeg er glad i spireserviset arvet av mormor og morfar. Jeg synes det er finere enn det nye. Anonymkode: 4d6bd...9fa Enig med dere. Spire et lekkert og står seg over tid (dessverre i motsetning til mye annet fra Porsgrund)! Anonymkode: 512ad...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå