AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #1 Del Skrevet 5. desember 2024 Hei, vi har spurt Porsgrunn om dette men de mener det ikke er nødvendig. Vi har nå hatt 2 x uttak og kun fått ut 2 egg hver gang, til tross for 7+ follikler på hver eggstokk. Progesteronet skal jo kunne si noe om egg / riktig tid for egguttaket. For vår del som bare fikk ut 2 egg av 16 follikler ville en sånn blodprøve gitt oss en viss pekepinn på forhånd. Har noen tatt en sånn blodprøve? Er det eventuelt noe man kan gjøre selv? Anonymkode: 84933...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #2 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, vi har spurt Porsgrunn om dette men de mener det ikke er nødvendig. Vi har nå hatt 2 x uttak og kun fått ut 2 egg hver gang, til tross for 7+ follikler på hver eggstokk. Progesteronet skal jo kunne si noe om egg / riktig tid for egguttaket. For vår del som bare fikk ut 2 egg av 16 follikler ville en sånn blodprøve gitt oss en viss pekepinn på forhånd. Har noen tatt en sånn blodprøve? Er det eventuelt noe man kan gjøre selv? Anonymkode: 84933...c6d Oi, har aldri hørt om at progesteron kan si noe om riktig tid for eggutak? Det er ikke østradiol? Men i såfall kan du bare stikke tid fastlegen din å be om det. Jeg går på riksen og mellom ivf "slagene" så skriver jeg e konsultasjoner til fastlegen hvis jeg vil ha noe extra hormon prøver. Har nå bedt Riksen om progesteronprøven men dog fordi jeg har lav progesteron i vanlig syklus, så ville sjekke nå (har hatt innsett i dag) og se om nivå er bra nok og jeg tar opp cyclogest Anonymkode: c8f5d...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå