AnonymBruker Skrevet 5. desember #1 Del Skrevet 5. desember ? 😵💫 Anonymkode: a6403...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #2 Del Skrevet 5. desember Lar det tørke. Anonymkode: 9fc89...db2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #3 Del Skrevet 5. desember Det blir jo ikke mengder akkurat, så synes ikke det er noe problem.. Anonymkode: d520a...1f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #4 Del Skrevet 5. desember Hva med å stå utenfor garasjen og børste vekk alt og kakke vekk snøen bak hjulbuene/skvettlappene før du kjører inn bilen? Hos oss har vi betonggulv, så det er ikke noe problem om det kommer vann på gulvet, det fordamper eller forsvinner ned i gulvet. Anonymkode: 03175...207 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 5. desember #5 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ? 😵💫 Anonymkode: a6403...07c HÆ? Man har da vel bygd en garasje som tåler at man setter inn en bil med snø som smelter? Ergo, jeg gjør da ingenting med det vannet... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #6 Del Skrevet 5. desember Mezzosoprena skrev (4 minutter siden): HÆ? Man har da vel bygd en garasje som tåler at man setter inn en bil med snø som smelter? Ergo, jeg gjør da ingenting med det vannet... Du vet at salt å fukt spiser opp betongen om du ikke har behandlet den… Selv svaber jeg det ut slik det blir liggende igjen minimalt Anonymkode: a38e2...e59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #7 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Du vet at salt å fukt spiser opp betongen om du ikke har behandlet den… Selv svaber jeg det ut slik det blir liggende igjen minimalt Anonymkode: a38e2...e59 Det gjør vi å. Anonymkode: bd773...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #8 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (17 minutter siden): ? 😵💫 Anonymkode: a6403...07c Hvilke mengder snakker vi her om, og hvilken type garasje? Er bilen full av snø, når du kommer hjem, så skader det ikke å «snøe av» bilen, før du triller den inn i garasjen? Anonymkode: f2a7f...6eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #9 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du vet at salt å fukt spiser opp betongen om du ikke har behandlet den… Selv svaber jeg det ut slik det blir liggende igjen minimalt Anonymkode: a38e2...e59 Det er salt og ikke fukt som får betong/støp til å smuldre opp. Anonymkode: f2a7f...6eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #10 Del Skrevet 5. desember hvis vannet samler seg i garasjen er det vel ikke riktig fall på gulvet så da er vel en svaber til hjelp og så skyver man vannet ut med den evt til man får avrettet og riktig fall slik det renner ut av seg selv? Anonymkode: eff5d...b7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #11 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hva med å stå utenfor garasjen og børste vekk alt og kakke vekk snøen bak hjulbuene/skvettlappene før du kjører inn bilen? Hos oss har vi betonggulv, så det er ikke noe problem om det kommer vann på gulvet, det fordamper eller forsvinner ned i gulvet. Anonymkode: 03175...207 Vi har betonggulv så det forsvinner etterhvert, og jeg skuffet ut litt som hadde komme ned på gulvet etterhvert men… bør jeg bruke våtstøvsuger? Mezzosoprena skrev (46 minutter siden): HÆ? Man har da vel bygd en garasje som tåler at man setter inn en bil med snø som smelter? Ergo, jeg gjør da ingenting med det vannet... Vel, jeg håper jo den tåler det 👀 ~Ts Anonymkode: a6403...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #12 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (8 minutter siden): hvis vannet samler seg i garasjen er det vel ikke riktig fall på gulvet så da er vel en svaber til hjelp og så skyver man vannet ut med den evt til man får avrettet og riktig fall slik det renner ut av seg selv? Anonymkode: eff5d...b7f Er ikke alle som har sånn fancy ny garasje med glatt gulv heller da. Vår er fra 60-tallet og har ikke noe sluk eller renne. Men vannet blir liggende der bilen har stått og renner ikke noen vei, så det går ikke utover ved og annet vi oppbevarer i garasjen. Anonymkode: 03175...207 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #13 Del Skrevet 5. desember Soper ut med en kost jeg har stående. Anonymkode: 78d6c...e01 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #14 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er ikke alle som har sånn fancy ny garasje med glatt gulv heller da. Vår er fra 60-tallet og har ikke noe sluk eller renne. Men vannet blir liggende der bilen har stått og renner ikke noen vei, så det går ikke utover ved og annet vi oppbevarer i garasjen. Anonymkode: 03175...207 Min er fra 2002 og vannet er kun der bilene står. Anonymkode: a6403...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #15 Del Skrevet 5. desember Har en carport der bien jeg bruker vinterstid står. Garasjen er full av veteranbiler og motorsykler, vil ikke ha fukt inn der. Anonymkode: 19e11...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #16 Del Skrevet 5. desember Går jo an å behandle betongen slik at den blir både finere og mer motstandsdyktig mot vintervær, salt og sand. Anonymkode: f2a7f...6eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #17 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min er fra 2002 og vannet er kun der bilene står. Anonymkode: a6403...07c Tenkte på vedkommende som snakket om at det var dårlig fall hvis det ble vann i garasjen. Det går nok bra. Du kan jo bruke svaber eller kost og få ut det verste, men gulvet skal tåle å bli litt vått. Ellers finner det sikkert noen matter man kan kjøpe som bilen kan stå på. Anonymkode: 03175...207 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #18 Del Skrevet 6. desember Dumt å ha parkett i garasjen da! Anonymkode: 42e1f...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 7. desember #19 Del Skrevet 7. desember Om det er veldig mye av og til, er det vel bare å koste bort (ut)? Ellers ville jeg ikke tenkt særlig over det faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #20 Del Skrevet 7. desember Må uansett ut av bilen for å åpne garasjeporten, og da kakker vi av de snøkladdene samtidig. Det lille som da kommer på det gamle garasjegulvet gjør ingenting. Anonymkode: b1f10...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå