Gå til innhold

Hvordan kan folk tenne på søsken til partneren sin?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er det mulig? Og hvorfor er de da sammen med kona/mannen sin?! Jeg synes det er en ekkel tanke, at menn runker til søsteren til kona si. Respektløst er det og. Så hvorfor er det så vanlig? Og hvorfor skiller de seg ikke fra kona da?

Anonymkode: 27133...63a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Runker ofte til søstrene til kona. Fantaserer om å ha trekant med de :hoho:

Anonymkode: 0593c...34b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke godt å vite...Tankene kan man som regel ikke styre. Man kan prøve. Så kan man jobbe med det. Øve på det. 

Var noen som foreslo å ha et gummistrikk på håndleddet i en annen tråd her, og hver gang tankene går over på denne personen så trekker man i strikken. Vet ikke om det fungerer men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiller seg? For å bli sammen med søstra da eller? 😅

Tror ikke det er spesielt vanlig heller, men de har vel fellestrekk da

Anonymkode: 02a55...12f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skiller seg? For å bli sammen med søstra da eller? 😅

Tror ikke det er spesielt vanlig heller, men de har vel fellestrekk da

Du synes kanskje det er rett å holde på sånn. Jeg syns personlig det er kvalmt. Det er ingen hyggelig tanke at de er i selskap sammen og han tenker på søstera...

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Og hvorfor skiller de seg ikke fra kona da?

Søstra er opptatt?

Anonymkode: cc002...998

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste tenne på som å sette fyr på….

Ingen her som vil brenne svigerbrødre og -søstre?

Anonymkode: c2645...77c

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goodbeforelong
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvordan er det mulig? Og hvorfor er de da sammen med kona/mannen sin?! Jeg synes det er en ekkel tanke, at menn runker til søsteren til kona si. Respektløst er det og. Så hvorfor er det så vanlig? Og hvorfor skiller de seg ikke fra kona da?

Hvilket belegg har du for å påstå det er vanlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe koslig, men om det kun er en fantasi som aldri blir noe mer og ingen får vite det, så er det bare en del av livets litt uheldige sider.

Nærmest alle vil være tiltrukket av noen andre enn partneren sin, uansett hvem de er. Så fremt de ikke gjør noe med det, går det vel bra.

Anonymkode: b0671...d5b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du synes kanskje det er rett å holde på sånn. Jeg syns personlig det er kvalmt. Det er ingen hyggelig tanke at de er i selskap sammen og han tenker på søstera...

Hæ? Jeg bare skjønner ikke at det er en problemstilling. 

Jeg har selv to vakre søstre, men har aldri mistenkt noen kjærester i å fantasere om dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Nei det er jeg enig med deg i, det er en skikkelig ubehagelig dynamikk isåfall. Energiene føles på uansett om det nevnes eller ikke.

Anonymkode: aff2e...c32

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (7 timer siden):

Det er ikke godt å vite...Tankene kan man som regel ikke styre. Man kan prøve. Så kan man jobbe med det. Øve på det. 

Var noen som foreslo å ha et gummistrikk på håndleddet i en annen tråd her, og hver gang tankene går over på denne personen så trekker man i strikken. Vet ikke om det fungerer men....

Ingen grunn til å "styre" slike tanker. Hjernen er fri.

Anonymkode: 33b3d...cc4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom det er en lillesøster eller lillebror til kjæresten, som du har kjent siden de var 12, så er det ekkelt, og går over i retning av incest. Selv om det ikke er det teknisk sett. 

Synes ikke det er like ille om det er noen du blir kjent med i voksen alder. Man holder seg selvfølgelig unna uansett, men at tanken kan streife synes jeg fortsatt er ekkelt, men ikke like mye som i det første tilfellet. 

Anonymkode: 1531a...1e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Overraskes du av alle mulige tenninger? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn tenner på alt. Kvinner, barn, lik, øgler og kalkuner. Så søsken er kanskje ikke det verste de kunne tent på.

Anonymkode: 8123f...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Man kan ikke styre hvem man tenner på. Er man sammen med den minst attraktive i søskenflokken, er det jo naturlig å få lyst på den mer attraktive. 
Xen til søstera mi, var etter meg hele tida. 
Det skal sies at jeg venta med å ligge med han til de ikke var sammen lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer mest på er hvordan vet du dette? Og har virkelig mannen din fortalt deg at han runker til fantasier om søsteren din? Er det mulig å være så dum? Enkelte fantasier er greiest å holde for seg selv. Har derimot du gravd og spurt så er det du som er lettere svidd. 

Anonymkode: c0b47...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel helt normalt å finne andre mennesker attraktive. Det er ikke sånn at en flott søster plutselig blir et troll i mine øyne bare fordi hun er i slekt med min kjæreste. At noen agerer på det er en helt annen sak, men hvem man tilltrekkes kan man vel ikke noe for.

Det er vel også naturlig å tenke at man syns sin egen kjæreste er flott og har blitt sammen fordi man har en tilltrekning. Søsken kan jo ofte være like...

Anonymkode: 8de53...185

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...