Gå til innhold

Strøm og strømstøtte ??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk nylig regning på 2000 for en leilighet i blokk. Kun to panelovner påsatt i leiligheten. Av disse 2000 er det litt over 100 fratrukket i strømstøtte. Er det noe jeg ikke forstår her? 😅

Anonymkode: c3f21...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fikk nylig regning på 2000 for en leilighet i blokk. Kun to panelovner påsatt i leiligheten. Av disse 2000 er det litt over 100 fratrukket i strømstøtte. Er det noe jeg ikke forstår her? 😅

Skal tråden din og spørsmålet ditt kunne forstås, så må du logge deg inn på strøm - eller netteieren din. Der finner du timeforbruket ditt på min side. Timeforbruket ditt viser hva du har brukt nå. 
Strømregninger bør du lære deg å lese og å kunne kontrollere. 
Du må se på hva du betaler for, det står og på fakturaen din. Mange betaler for ting de ikke trenger. 
Mange betaler for ting fordi de ikke bryr seg. 
Triks og tips strøm,på Facebook er et sted med mange som er flinke på strømregning. Anbefaler deg å bli medlem.

Anonymkode: b6429...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antall ovner spiller da ingen rolle, det er den totale effekten som er relevant.

Anonymkode: 19688...6b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kun to panelovner? Ikke noe varmtvann som er brukt? Ikke vasket klær, laget mat eller andre ting som trekker strøm? Ike varmekabler på badet?

Anonymkode: a6b65...d50

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kun to panelovner? Ikke noe varmtvann som er brukt? Ikke vasket klær, laget mat eller andre ting som trekker strøm? Ike varmekabler på badet?

Anonymkode: a6b65...d50

Bruker man to ovner, og setter steikeovnen eller komfyren på fullt, så fyker effekttrinnet opp. Dermed fyker òg strømregningen opp. 
Det er ikke mange som setter seg inn i hvordan strømregningen blir som den blir. 

Anonymkode: b6429...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...