Gå til innhold

Rustfrie lykter ute

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om lignende lykter til å ha ute, og som tåler vær og vind, og ikke ruster? Disse fra Halvor Bakke koster 1395 kr. Skulle gjerne hatt noen litt billigere siden jeg vil ha to. :)

E893D93D-BC21-4247-BDFF-D90DDC71F7E9_1_102_o.jpeg

Anonymkode: b2556...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner med Europris, Rusta, Jysk, plantasjen, Hageland, Sparkjøp, evt. Jula, Clas Ohlson og lignende har for utendørs 🙂

Anonymkode: f532a...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Regner med Europris, Rusta, Jysk, plantasjen, Hageland, Sparkjøp, evt. Jula, Clas Ohlson og lignende har for utendørs 🙂

Anonymkode: f532a...7f3

Men de ruster sikkert raskt. Er det noen som vet av noe med kvalitet som er billigere enn 1000 kr?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Er det noen som vet om lignende lykter til å ha ute, og som tåler vær og vind, og ikke ruster? Disse fra Halvor Bakke koster 1395 kr. Skulle gjerne hatt noen litt billigere siden jeg vil ha to. :)

E893D93D-BC21-4247-BDFF-D90DDC71F7E9_1_102_o.jpeg

De ruster uansett pris. Vær og vind tærer på metallet. Har gitt opp det prosjektet. Setter lykta ut ved spesielle anledninger, ellers står de inne. 

Anonymkode: 532bf...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men de ruster sikkert raskt. Er det noen som vet av noe med kvalitet som er billigere enn 1000 kr?

De gjør nok det.😬 Var på utkikk etter lykter som ligner disse fra Halvor Bakke, men har ikke lyktes, så jeg har gitt opp. 😕 Du kan eventuelt kjøpe på Europris feks, og ha de ute når det ikke snør, regner og blåser? Ellers tar du dem inn. Vet ikke om du gidder😅

Anonymkode: 27834...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...