AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:01 #1 Del Skrevet torsdag kl 13:01 Leste at dette ble skrevet i en artikkel. Media skaper så mye press rundt utseende etc. Får helt nok https://www.nordlys.no/jeg-foler-at-menn-blir-kjekkere-nar-de-blir-eldre-mens-damer-bare-blir-eldre/f/5-34-2071506 Anonymkode: b7c41...6bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:59 #2 Del Skrevet torsdag kl 14:59 Dette varierer veldig. Jeg tennes mer av litt eldre damer hvis de ikke er for kjærringaktig. Mer en unge damer faktisk Anonymkode: 2d5e9...465 2 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:39 #3 Del Skrevet torsdag kl 15:39 Får ikke lest artikkelen siden det er betalingsmur. Mange menn blir kjekkere med alderen, de får liksom et mer mandig drag over seg: bredere skuldre, mer markerte trekk i ansiktet og bare mer maskulinitet. Gutten forsvinner og mannen kommer frem. Dette gjelder på ingen måte alle menn, men noen er heldige og blir kjekkere. Jeg vil si dette også gjelder for mange kvinner, man er kanskje ungpike aktig søt. Har noe yndig ved seg. Men så utvikler noen kvinner seg fra å gå til søt til mer vakker og sexy. En litt mørkere sensuell feminitet. Et godt eksempel er Angrlina Jolie. Hun var veldig søt som ung, men som voksen ble hun virkelig vakker og sexy. Anonymkode: 13c5f...fcd 8 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:43 #4 Del Skrevet torsdag kl 15:43 «Jeg føler at..» er uansett et ubrukelig argument. Høres hjernedød ut, hun som påstår dette. Jeg får også nok av aldersdiskriminering og dumhet! Anonymkode: d08e6...228 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:45 #5 Del Skrevet torsdag kl 15:45 Føler ditt og føler datt. Ikke relevant. Smaken er som baken. Anonymkode: 72ccf...ff1 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:49 #6 Del Skrevet torsdag kl 15:49 "Menn eldes som vin, mens kvinner som eldes som melk" sies det. Anonymkode: 6e153...774 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:50 #7 Del Skrevet torsdag kl 15:50 Menn eldes som vin, men kvinner eldest som melk. Anonymkode: 30f44...9cc 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:51 #8 Del Skrevet torsdag kl 15:51 Enkelte personer ser bedre og bedre ut, og får mer utstråling, mer tid til å ta vare på seg selv etc. Men vet ikke om det har noe med kjønn å gjøre. Det er søren meg mange menn og som er et sørgelig syn etter 50. Anonymkode: cf6cf...56e 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:53 #9 Del Skrevet torsdag kl 15:53 De som bikker nitti er de aller kjekkeste. Anonymkode: dc585...40a 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:56 #10 Del Skrevet torsdag kl 15:56 Jeg føler at det bare er tull. Menn tar ikke like bra vare på seg selv som kvinne gjør. Hudpleie, hår, sunn mat osv. Min opplevelse er at menn eldes fortere. Og de har flere sykdommer og dør før Anonymkode: 6ce76...362 23 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:03 #11 Del Skrevet torsdag kl 16:03 Ikke så veldig rart hvis en dame synes at det er flere kjekke eldre menn enn pene eldre damer, eller? Av det jeg ser etter å ha blitt singel kvinne rundt 40 så opplever jeg det motsatt, mange pene damer rundt min alder mens veldig mange av mennene enten ser ti år eldre ut, ustelte og/eller har tapt seg mye mer. Samtidig ka en veldig kjekk mann gjerne være veldig kjekk fra han var ung og gå på det til han er 50+, kvinner tar seg generelt bra ut etter rutinemessig vedlikehold (eller mangel på dette.. Anonymkode: 40d64...77d 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet torsdag kl 16:14 #12 Del Skrevet torsdag kl 16:14 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): "Menn eldes som vin, mens kvinner som eldes som melk" sies det. Anonymkode: 6e153...774 Det sies også «Men are like wine– some turn to vinegar, but the best improve with age.» Det gjelder da kun 5-10% av menn :3 20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:51 #13 Del Skrevet torsdag kl 16:51 Du ser det du vil fokusere på. Andelen menn og kvinner som holder seg virkelig godt, er ganske lik i mine øyne, og det samme i andre enden. M56 Anonymkode: 1fa8c...323 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:56 #14 Del Skrevet torsdag kl 16:56 Må vel innrømme at mange menn i alderen 40-60 ser bedre ut enn damer på samme alder. Men alderen tar igjen mennene også, gubber på 70 blir noe annet, liksom. Hilsen dame, 41 Anonymkode: bf930...ca9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:04 #15 Del Skrevet torsdag kl 17:04 Dette er vel en myte. Jeg ser bare menn og kvinner som eldes likt. Forskjellen er vel at kvinner ikke «får lov til» å eldes. Man ser jo hvor retusjerte de er i media, i mens menn på samme alder får beholde rynkene sine. Antallet rynker er jo ca. Det samme. Anonymkode: da180...45c 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:12 #16 Del Skrevet torsdag kl 17:12 Kvinner er fruktbare fram til 40. Menn hele livet. Dette er jo biologi. Anonymkode: 6c842...cc0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:20 #17 Del Skrevet torsdag kl 17:20 Jeg føler at folk som klager på kvinners utseende har noe å bære nag for. Anonymkode: 9c6e2...b9c 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet torsdag kl 17:20 #18 Del Skrevet torsdag kl 17:20 Jeg googlet her om dagen en fyr jeg jobbet i samme firma som for mange år siden. Han jobbet i en annen etasje enn meg, men jeg så han rett som det var. Han var både supersøt og kjekk, blond og blåøyd. Så fant jeg bilder av han nå. Han har fått seg en mye bedre stilling, direktør eller noe, men fy som han så ut nå som han er i femtiåra... hjelpes. Så ut som en rynkete sitron, og svært tynn i håret. Ikke noe kjekk i det hele tatt. Vanligvis ser folk bedre ut når de smiler, men ikke denne fyren (på et bilde smilte han). En annen fyr jeg svermet for på åttitallet og hadde en kortvarig affære med, gikk på samme videregående som meg. Han spilte hockey, og ble visst proff senere. Jeg har googlet han også. Han snuser åpenbart ennå. Satt med den snusleppa på bildet bedriften han jobber i la ut, og så ut som en papegøye med nebb på bildet. Ikke noe kjekk lenger, nei, absolutt ikke. Tør ikke tenke på hvordan tennene og innsiden av munnen hans ser ut etter førti års snusing. Grøss. Så nei, det er ikke kategorisk sånn at alle menn ser bra ut som eldre eller godt voksne! Absolutt ikke. Nok av menn der ute som har ølmage, måne og rynker og får gule tenner etc. Man boobs er det mange som får også, grøss og gru. 11 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjatapinjata Skrevet torsdag kl 17:27 #19 Del Skrevet torsdag kl 17:27 Jeg synes vel egentlig det er motsatt. Mange menn i midten av 30årene og uti 40årene som ser ganske mye eldre ut. Mens mange kvinner holder seg godt til uti 40 årene og tidlig 50årene. Men det er jo store variasjoner for begge kjønn. 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet torsdag kl 17:39 #20 Del Skrevet torsdag kl 17:39 Jeg synes det i hovedsak er individuelt. Noen holder seg godt, andre ikke, det har lite med kjønn å gjøre. Men det er jo andre krav til kvinners ungdommelighet enn menns. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå