AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #1 Del Skrevet 5. desember 2024 Ser at mange har sånne runde "akedemiker"-briller. Hva synes dere ser best ut? Mer mer firkantede kanskje? 17460_07.jpg.avif 82692.jpg.avifAnonymkode: 19e54...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camilla30 Skrevet 5. desember 2024 #2 Del Skrevet 5. desember 2024 Skal følge med på tråden. Typen trenger nye, han hater briller, jeg synes det er turn on så det holder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 5. desember 2024 #3 Del Skrevet 5. desember 2024 (endret) Tenker det kommer helt an på ansiktsfasong, hår og generell stil på mannen, det er store variasjoner der. En type kan være grisefin på en fyr, men se helt noldus ut på andre... Bli med han til optiker, de er generelt flinke til å råde om fasonger og stiler Endret 5. desember 2024 av Fjugur 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #4 Del Skrevet 5. desember 2024 Dra til en optiker med ansatte som har kompetanse på hva som kler ansiktet. Én type innfatning passer ikke samtlige menn. Anonymkode: 58083...806 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 5. desember 2024 #5 Del Skrevet 5. desember 2024 Egentlig er det vel opp til den som skal bruke brillene som avgjør hvordan brillene skal være, det er ett hjelpemiddel og ikke ett moteplagg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantha Skrevet 6. desember 2024 #6 Del Skrevet 6. desember 2024 Jeg ville anbefalt Krogh Optikk på Majorstuen (i Oslo, om du er der). De er veldig flinke på å se hvilke briller som passer. Personlig synes jeg ikke svarte rammer passer de fleste, jeg synes det legger på minst 10 år. Hvis mannen din hater briller, så kan det jo gå med rammeløse briller – de tar ikke opp «plass» i ansiktet på samme måte som de med rammer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå