AnonymBruker Skrevet 5. desember #41 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, absolutt ikke! Tanken vekker avsky. Anonymkode: dbe10...fd2 Glemte å svar hvorfor: Jeg mener det hadde vært skadelig både for vedkommende, for meg selv og for evt barn. Jeg vil ikke kjenne den stanken, og jeg vil ikke at evt barn skal puste det inn. Jeg vil ikke oppholde meg sammen en rusa person. Det føles ekkelt og utrygt. Hvis du ikke kan slappe av eller glede deg uten så mener jeg du har et problem. Anonymkode: dbe10...fd2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 5. desember #42 Del Skrevet 5. desember Ja, det kunne jeg. Men alt med måte selvsagt. Det gjelder uansett rusmiddel! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #43 Del Skrevet 5. desember Nei, det kunne jeg ikke. Overhodet ikke interessert i noen som drikker for mye og ofte alkohol heller. Anonymkode: 3ddb1...2ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #44 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ukentlig eller daglig. Ja eller nei? Og hvorfor Anonymkode: d4b21...3bc Nei. Ønsker ikke rusmisbruker i hjemmet, med alt dette innebærer. Når det er sagt, så hadde jeg heller ikke ønsket en som drakk alkohol jevnlig. Både mannen og jeg er avholds, og ingen av oss bruker narkotiske stoffer. Vi er lykkelige for det om. Anonymkode: 8b100...d24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 5. desember #45 Del Skrevet 5. desember Har ingenting i mot de som røyker og for min del så kunne det godt vært lovlig. Når det er sagt så kunne jeg ikke vært sammen med noen som måtte benytte seg av rusmidler i det hele tatt. Hovedsakelig fordi jeg har barn men og fordi cannabis er ikke lovlig og folk som drikker ofte er ikke min greie. En person som har behov for cannabis eller alkohol så ofte som ukentlig eller hver helg er et rødt flagg for meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #46 Del Skrevet 5. desember Som ung ja, men ikke i den alderen jeg valgte livspartner. Jeg mener ikke det er verdens verste lovbrudd, men gidder likevel ikke å binde meg til sånt "tull". Anonymkode: 46454...c63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #47 Del Skrevet 5. desember Absolutt ikke. Røyking generelt er nei, det lukter verre enn alt jeg kan komme på, man må til kriminelle for å få tak i det. Ingen oppegående mennesker støtter kriminelle. Anonymkode: 56447...cbc 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #48 Del Skrevet 5. desember Alkohol er verre,effekten og. Og nei jeg hverken røyker eller drikker. Anonymkode: 52afc...c5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #49 Del Skrevet 5. desember Ja, men jeg røyker selv. Det er riktig som mange skriver her at det fort sklir it, og jeg har måttet hente meg inn igjen et par ganger. Men etter at jeg startet å røyke for 3-4 år siden har jeg omtrent ikke drukket alkohol. Jeg trives godt med å røyke på kvelden et par helger i mnd, en sommerdag på stranden, på ferie, situasjoner som tidligere ofte innebar alkohol. Merker stor forskjell på den fysiske og psykiske formen etter å ha (nesten) kuttet alkoholen, mer energi, fysiske formen føles bedre og mer robust, mindre uro, jevnere humør, men også noen negative sider som dårligere konsentrasjonsevne, vanskelig å komme å gang med ting, osv de negative tingene går fort over, og jeg merker det ikke når det er såpass skjeldent. Jeg startet pga selvmedisinering, ikke ønske om rus. Heldigvis er det veldig mange som røyker, har akkurat truffet en hæmann, som jeg på forhånd aldri ville trodd røykte, men det gjorde han, og vi bytter ofte ut rødvinsflaske med en joint. Anonymkode: 1fc41...b95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #50 Del Skrevet 5. desember Nei, nulltoleranse for bruk av ulovlige varer. Dessuten vil jeg aldri være sammen med en som røyker, uansett hva, fordi det er bare kvalmt! Anonymkode: 7e334...e6f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #51 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ukentlig eller daglig. Ja eller nei? Og hvorfor Anonymkode: d4b21...3bc Nei. Det er helt på bånn. Anonymkode: 0ba34...bff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #52 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Glemte å svar hvorfor: Jeg mener det hadde vært skadelig både for vedkommende, for meg selv og for evt barn. Jeg vil ikke kjenne den stanken, og jeg vil ikke at evt barn skal puste det inn. Anonymkode: dbe10...fd2 Så du tror at det er vanlig at cannabisbrukere røyker innendørs der det befinner seg barn? Anonymkode: 010fa...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. desember #53 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg nyter flere forskjellige rusmidler. Kunne aldri vært sammen med noen som ser negativt på det, eller enda verre, bruker moralisme for å påføre meg skam. Min kona har aldri prøvd noe annet enn alkohol, og hun drikker kanskje én enhet i uka. Det er ikke hennes greie. Heldigvis lar hun meg være anderledes enn henne uten å komme med noen skjenneprekener. Det er umoralsk å nekte folk å ruse seg. Anonymkode: 2cff7...e89 Da vet du ikke hva begrepet moral betyr. Det er ingen menneskerett å ruse seg. Jeg ser på alkohol, narkotika og røyk som uakseptabelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #54 Del Skrevet 5. desember Nei, absolutt ikke. Ville heller ikke vært sammen med en som røyker, eller drikker store mengder alkohol. En fest i ny og ne, og en enhet eller to i helga, ikke noe problem. Men festing hver helg hadde vært no-go. Cannabis, da hadde jeg gjort det slutt tvert. Anonymkode: 4909c...c78 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 5. desember #55 Del Skrevet 5. desember Jeg har vært det og kommer aldri til å godta noe sånn i et forhold igjen. Lukten er grusom og jeg ønsker ikke å omgås den type rusmidler i min hverdag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 5. desember #56 Del Skrevet 5. desember Nei, klarer ikke lukta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #57 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ukentlig eller daglig. Ja eller nei? Og hvorfor Anonymkode: d4b21...3bc Nei, vil ikke ha en partner som ruser seg, unntaket er hvis det er til medisinsk bruk. Anonymkode: 07fd4...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erixon Skrevet 5. desember #58 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ukentlig eller daglig. Ja eller nei? Og hvorfor Anonymkode: d4b21...3bc Ikke daglig men noen ganger i uka er greit. Er ingen big deal for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #59 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ukentlig eller daglig. Ja eller nei? Og hvorfor Anonymkode: d4b21...3bc Nei. Hvis noen har behov for å ruse seg så er det ikke noe for meg. Anonymkode: d61fa...548 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #60 Del Skrevet 5. desember Nei, er imot ulovlige rusmidler. Anonymkode: a3bc8...317 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå