AnonymBruker Skrevet 5. desember #1 Del Skrevet 5. desember Ukentlig eller daglig. Ja eller nei? Og hvorfor Anonymkode: d4b21...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 5. desember #2 Del Skrevet 5. desember (endret) Nei. Jeg ønsker ikke en partner som nyter rusmidler, det være seg alkohol, vanlig tobakk eller cannabis. En ting er jo at det er ulovlig, men min erfaring med de som tar cannabis er at de blir forferdelig sløve. Dessuten virker det å bli ganske viktig i deres liv. Og for meg er det ekstremt uattraktivt. Dessuten ser jeg at de jeg kjenner som har brukt det, ofte begynner i det små, og deretter bruker mye etter en stund. Og deretter går de videre til andre stoffer. Vi har rett og slett ulike verdier, for da regner jeg med at de har ganske liberal holdning til rusmidler generelt, og det gidder ikke jeg å kaste vekk tiden min på. Jeg er liberal på mye, men akkurat når det gjelder dette er jeg ganske konservativ. Jeg drikker for øvrig selv ikke alkohol, og har aldri prøvd andre rusmidler, deriblant cannabis. Min mann drikker heller ikke alkohol, og bruker heller ikke andre rusmidler. Endret 5. desember av SPOCA 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 5. desember #3 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ukentlig eller daglig. Ja eller nei? Og hvorfor Anonymkode: d4b21...3bc Ukentlig, Si fredagskveld etter jobb, for å slappe av noen ganger, Ja selvfølgelig. Daglig? Nei. Av den enkle grunn at dette er rusmisbruk. Jeg kunne aldri vært sammen med noen som drakk øl hverdag heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #4 Del Skrevet 5. desember Aldri i livet, jeg tåler ikke røyk, og røyk sitter igjen på klær og hår uansett hvor lite man røyker. Dessuten er jeg ingen fan av rusmidler generelt, så det ville blitt totalt mismatch. Anonymkode: 1a40a...2de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #5 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Aldri i livet, jeg tåler ikke røyk, og røyk sitter igjen på klær og hår uansett hvor lite man røyker. Dessuten er jeg ingen fan av rusmidler generelt, så det ville blitt totalt mismatch. Anonymkode: 1a40a...2de Du står over alle menn som drikker øl også da? Anonymkode: d7038...fec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #6 Del Skrevet 5. desember Er sammen med en som røyker i helgene. Røyker ikke selv. Plages ikke av det 🤷♀️ Anonymkode: 9d473...1f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember #7 Del Skrevet 5. desember Må nok si nei til det, for jeg liker selv å leve nokså sunt og...på lovens rette side. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #8 Del Skrevet 5. desember Nei. Både fordi det per dags dato er ulovlig og jeg ønsker ikke en partner som tar lett på å bryte loven og fordi de jeg kjenner som bruker cannabis over tid blir sløvere også uten rus. Hvis det hadde blitt lovlig hadde fremdeles grunn to vært nok til at jeg ikke hadde ønsket vedkommende som partner. Anonymkode: 95b08...9bf 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #9 Del Skrevet 5. desember Absolutt ikke. Nulltoleranse for ulovlige rusmidler. hadde en ungdomskjæreste som startet med cannabis, det ble naturlig nok slutt så fort jeg oppdaget dette. I dag er han tung rusmisbruker. hadde heller ikke vært sammen med en som drikker mye alkohol. En fest et par ganger i året er ok, samme med noen enheter av og til. Ukentlig er fullstendig uaktuelt. Anonymkode: f8573...b54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #10 Del Skrevet 5. desember Helt uaktuelt, ikke er det lovlig, ikke liker jeg hvordan folk blir når de har røkt, det lukter grusomt og er sinnsykt usexy. Anonymkode: 146b3...3c5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #11 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ukentlig eller daglig. Ja eller nei? Og hvorfor Anonymkode: d4b21...3bc Nei. vi la fra oss det stusselige hasj/weed greiene da vi var 19-20 år unge. Nå er vi voksne. Anonymkode: 5190e...80a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 5. desember #12 Del Skrevet 5. desember Nei, overhodet ikke. Hadde ikke akseptert hasjrøyking en gang i uka en gang. Det er pr i dag ulovlige rusmidler, og jeg liker ikke at folk ruser seg uansett. Jeg hadde ikke godtatt alkoholbruk daglig heller, og jeg vet om menn som "bare tar seg et par øl" foran tv-en hver bidige kveld. Hasj er også ofte inngangsporten til sterkere ulovlige rusmidler, som blir fristende å prøve for å få "en ny og bedre" rus. Amfetamin og slike ting, piller av diverse slag solgt ulovlig via langere. Et soleklart nei fra meg. Sånt vil ikke jeg ha i min omgangskrets. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #13 Del Skrevet 5. desember Ja, for meg går det fint, jeg lever fint med det, men skjønner godt at det ikke er for alle. Anonymkode: b3923...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #14 Del Skrevet 5. desember Så lenge det kun er i helgene ser jeg ikke problemet. Anonymkode: 870b4...e61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalal13 Skrevet 5. desember #15 Del Skrevet 5. desember Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #16 Del Skrevet 5. desember Problemet mitt med cannabis er først og fremst at det er ulovlig. Jeg er for legalisering. Skeptisk til og støtte dopdelere. Når/ om det blir legalisert ville jeg tenkt det samme som med alkohol, om det var for rus. Vi holder det til helger om det ikke er av medisinske årsaker. han jeg er sammen med røyker cannabis, men ikke i Norge fordi det er ulovlig her. Så det blir sjeldnere enn ukentlig . Noen ganger i året. Anonymkode: 23867...fbe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #17 Del Skrevet 5. desember Ja, null problem. Så lenge partner er i jobb, har ordnet økonomi, kommer seg opp om morran og lever ellers et sunt, aktivt og komfortabelt liv på alle måter. Anonymkode: 58a08...6eb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #18 Del Skrevet 5. desember Ja, jeg er sammen med en som røyker ukentlig og han har gjort det hele forholdet vårt. Det har han vært åpen med meg om fra begynnelsen av og har aldri vært en hemmelighet. Vi har vært sammen i over 10 år. Han drikker 0 alkohol og rører ingen andre rusmidler. Han er en stabil, flott, generøs, snill og tålmodig mann. Jeg røyker ikke selv og så lenge han er en "ansvarlig" røyker gjør det meg overhodet ingenting. Vi har ikke barn og skal ikke få barn så det er heller ikke et problem. Hadde det vært barn inne i bildet kan det hende jeg har stilt meg annerledes, men det vet jeg jo ikke sikkert. Anonymkode: b1d78...5a9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 5. desember #19 Del Skrevet 5. desember Aldri! Har ikke mye toleranse for fyllekuler hver helg heller, for den saks skyld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #20 Del Skrevet 5. desember Nei æsj. Totalt nulltoleranse her. Anonymkode: 9cad8...087 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå