Gå til innhold

Vet ikke hvordan jeg skal håndtere 0 sex med dama

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver høst pleier hun bli opptatt av mye å gjøre på jobb, opptar mye tanker der og blir sliten. Så fra september dabber sexlivet av gradvis. Hun blir også lite kosette og er fornøyd med å holde ei hand i 10 min bare. Pleier å blusse opp igjen rundt februar.  

Vanligvis taklet jeg dette greit, men ikke i år. Så jeg forsøkte meg nesten hver kveld i 2-3 uker med napp 2-4 ganger. Ble lett irritert et par ganger og etter at hun sa nei en kveld fortsatte jeg, hvor hun sa "ok men jeg blir bare liggende der". Jeg stoppet da. Men hun ble sur etterpå og sa at hun ikke klarer tanken på sex på en stund.

Det stemte for nå har vi hatt sex 2 ganger på 2 mnd. Samtidig legger seg sent og står opp tidlig, nok for å unngå at jeg forsøker meg. Det jeg egentlig sliter med her er ikke mangel på sex men nærhet, noe som gjør at jeg blir semi desperat og litt klengette. Er vel egentlig det jeg er ute etter når jeg forsøkte meg hver kveld også.

Ødelegger forholdet nå, for jeg klarer ikke slappe av helt rundt henne og jeg blir en sånn kunstig pleaser. Klarer heller ikke være i godt humør heller, er ikke sur men jeg oppfattes sikkert litt flat. I morges tafset jeg litt på henne, hun lå bare der og scrollet og jeg merket at gun var lett grumpy etterpå.

Hvordan skal jeg håndtere dette her? har sakt det til henne at jeg er fornøyd med bare kos. Hun sier "det skal du få", men hennes ide om kos er et lite kys og en hode på en skulder. 

Har tenkt på å bare ignorere henne og holde meg unna, men synes det er barnslig og vil vel gjennomskues. 

Anonymkode: 9dc74...84e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har 3 barn også da skal siest og bodd sammen i 12 år.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Snakk med henne.

Anonymkode: 87ab9...351

Skrevet

Hvis du prøver å få sex med henne hver kveld i ukeavis er det ikke rart hun ikke vil. Det er utrolig slitsomt! 

Anonymkode: 3d0ef...48f

• Liker 25
  • Nyttig 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hver høst pleier hun bli opptatt av mye å gjøre på jobb, opptar mye tanker der og blir sliten. Så fra september dabber sexlivet av gradvis. Hun blir også lite kosette og er fornøyd med å holde ei hand i 10 min bare. Pleier å blusse opp igjen rundt februar.  

Vanligvis taklet jeg dette greit, men ikke i år. Så jeg forsøkte meg nesten hver kveld i 2-3 uker med napp 2-4 ganger. Ble lett irritert et par ganger og etter at hun sa nei en kveld fortsatte jeg, hvor hun sa "ok men jeg blir bare liggende der". Jeg stoppet da. Men hun ble sur etterpå og sa at hun ikke klarer tanken på sex på en stund.

Det stemte for nå har vi hatt sex 2 ganger på 2 mnd. Samtidig legger seg sent og står opp tidlig, nok for å unngå at jeg forsøker meg. Det jeg egentlig sliter med her er ikke mangel på sex men nærhet, noe som gjør at jeg blir semi desperat og litt klengette. Er vel egentlig det jeg er ute etter når jeg forsøkte meg hver kveld også.

Ødelegger forholdet nå, for jeg klarer ikke slappe av helt rundt henne og jeg blir en sånn kunstig pleaser. Klarer heller ikke være i godt humør heller, er ikke sur men jeg oppfattes sikkert litt flat. I morges tafset jeg litt på henne, hun lå bare der og scrollet og jeg merket at gun var lett grumpy etterpå.

Hvordan skal jeg håndtere dette her? har sakt det til henne at jeg er fornøyd med bare kos. Hun sier "det skal du få", men hennes ide om kos er et lite kys og en hode på en skulder. 

Har tenkt på å bare ignorere henne og holde meg unna, men synes det er barnslig og vil vel gjennomskues. 

Huff... Stakkars deg ❤️.

Dere er virkelig ikke på bølgelengde. Sex er nok ikke så viktig for henne virker det som...

En veldig kjent problemstilling i et forhold har jeg skjønt...

Vil hun evt bli med deg i parterapi? 

Felles forståelse kan jo hjelpe muligens 🤔

Om ikke hun er interessert i det, så tror jeg du vil ha det bedre alene, enn å bli værende i dette forholdet her. 

Dette er meget destruktivt og selvutslettende!

• Liker 2
Skrevet

Gi henne alt annet enn sexen. Tilby massasje med olje, men ikke legg en stiv p*** på rumpa hennes.

Vask badet og gjør det litt hyggelig der inne, overrask henne med spaprodukter.

Lag middag, rydd opp etterpå å legg ungene. Tilby henne å gå seg en tur eller noe annet hun opplever som positivt som gir energi

Anonymkode: 371bf...f03

• Liker 20
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Snakk med henne.

Anonymkode: 87ab9...351

Har gjort det, er liten vits å snakke mer nå. For jeg er alltid den som skal prate og hun blir lei. 

Skrevet

Hvis hun koser med deg, fører det til forhåpninger? Kan det være derfor hun er litt sparsom på kos?

Anonymkode: b7087...58e

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis du prøver å få sex med henne hver kveld i ukeavis er det ikke rart hun ikke vil. Det er utrolig slitsomt! 

Anonymkode: 3d0ef...48f

Er sikkert det. Når man ikke får noe får man mer lyst desverre. 

Skrevet

Du har et luksusproblem. Tenk på alle som jobber skift, som jobber borte eller er utplassert i militæret flere måneder om gangen. Hvordan du skal håndtere livet? Bli voksen ...

Anonymkode: aab38...d7f

• Liker 7
  • Nyttig 9
Skrevet

En partners sexlyst går ned eller er flat, den går ikke opp.

Hvis dama er fornøyd med sex en gang i halvåret så vil ikke ti ville hester endre på det (med deg). Aksepter eller gå videre.

Anonymkode: 6bb06...6b6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis hun koser med deg, fører det til forhåpninger? Kan det være derfor hun er litt sparsom på kos?

Anonymkode: b7087...58e

Vet ikke. Har sakt at jeg ikke kommer til å prøve meg på lenge og at vi bare kan kose. Klarte å holde meg i en mnd der. Nå kan jeg glemme meg på morgenen og tafse litt en og annen gangen (angrer hver gang jeg kommer litt til hektene)

Skrevet

Etter at hun da nei en kveld så valgte du å bare fortsette?

Altså du valgte å voldta henne?

Og lurer nå på hva som er galt i forholdet ditt? 
Sånn på alvor? For det er nettopp det som er problemet i forholdet ditt, ts. En av dere er en voldtektsmann.

Anonymkode: 2cf4d...e6c

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Du sier det pleier og gå over i februar, og dere har vært sammen i 12 år! Hvorfor kan du ikke bare venne deg til det og la henne være? Hun har hodet et annet sted akkurat nå. Så lenge alt er bra mellom dere ellers så kan du jo kjøpe deg et flott leketøy og bruke tiden på å utforske litt for deg selv. 

Anonymkode: e4ba0...8a5

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har et luksusproblem. Tenk på alle som jobber skift, som jobber borte eller er utplassert i militæret flere måneder om gangen. Hvordan du skal håndtere livet? Bli voksen ...

Anonymkode: aab38...d7f

Det er tunkt å ligge ved siden av noen man synes er digg og samtidig ikke kjenne på gjensidighet. Man får til slutt tanker som går negativt utover selvtilitten

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er tunkt å ligge ved siden av noen man synes er digg og samtidig ikke kjenne på gjensidighet. Man får til slutt tanker som går negativt utover selvtilitten

Men du sier at det er sånn hvert år og så tar det seg opp igjen i februar, da kan du ikke plutselig skylde på selvtilitten i år. 

Anonymkode: b2cb2...367

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Enten er hun aseksuell eller så får hun sex en annen plass. 

Anonymkode: 25d01...507

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Etter at hun da nei en kveld så valgte du å bare fortsette?

Altså du valgte å voldta henne?

Og lurer nå på hva som er galt i forholdet ditt? 
Sånn på alvor? For det er nettopp det som er problemet i forholdet ditt, ts. En av dere er en voldtektsmann.

Anonymkode: 2cf4d...e6c

? Vel jeg fortsatte med å kysse henne på nakken og ta henne på skuldrene. Hvis det er voldtekt, ja da er jeg vel det. 

Gikk over streken det er jeg enig i

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men du sier at det er sånn hvert år og så tar det seg opp igjen i februar, da kan du ikke plutselig skylde på selvtilitten i år. 

Anonymkode: b2cb2...367

De siste 4 årene kanskje. For 5-6 år siden var det hun som var pågående og jeg ville mye mindre. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enten er hun aseksuell eller så får hun sex en annen plass. 

Anonymkode: 25d01...507

Eller så er hun sliten og det tar seg opp igjen i februar (som det tydeligvis hag gjort i flere år)

Anonymkode: 41de4...80d

• Liker 6
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...