AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #1 Skrevet 5. desember 2024 Hei! Kan jeg bruke Toro lyse muffins til å bake en kake? Enten i brødform eller rund springform? Tips til glasur, pynt? Anonymkode: 09c0f...da1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #2 Skrevet 5. desember 2024 Jeg lager ofte eplekake med to pakker lys muffinsmiks i rund form. Har også laget tigerkake med en lys og en sjokolademiks. Anonymkode: 81f42...bc1
MarianneE Skrevet 5. desember 2024 #3 Skrevet 5. desember 2024 Absolutt, men jeg ville brukt to poser i vanlig rundform.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #4 Skrevet 5. desember 2024 Bare lag en skikkelig deig med skikkelige ingredienser. Anonymkode: 78b2c...96e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #5 Skrevet 5. desember 2024 Jeg bruker min muffinsoppskrift til å lage formkake (i brødform) og den blir bedre enn oppskriftene på formkake i grunn. Kan ikke skjønne det skal være noe annerledes med fra pose? Litt sitronsaft i deigen og vanlig melisglasur er enkelt og godt. Eller rør inn kakao, litt hakkede valnøtter og mørk kokesjokolade. Anonymkode: ff367...fd8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #6 Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bruker min muffinsoppskrift til å lage formkake (i brødform) og den blir bedre enn oppskriftene på formkake i grunn. Kan ikke skjønne det skal være noe annerledes med fra pose? Litt sitronsaft i deigen og vanlig melisglasur er enkelt og godt. Eller rør inn kakao, litt hakkede valnøtter og mørk kokesjokolade. Anonymkode: ff367...fd8 Supert, takk for tips. Bruker du én pose? Hvor mye sitronsaft? Steketid? Anonymkode: 09c0f...da1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #7 Skrevet 5. desember 2024 Jeg synes ostekrem er vesentlig bedre enn melis. Men melis er billigere for da slipper man unna med å kun kjøpe melis. Ostekrem er lett å lage og finnes drøssevis av oppskrifter på nettet. Anonymkode: 38f27...fbf
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #8 Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg lager ofte eplekake med to pakker lys muffinsmiks i rund form. Har også laget tigerkake med en lys og en sjokolademiks. Anonymkode: 81f42...bc1 Den kombinasjonen synes jeg også er god. Anonymkode: 38f27...fbf
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #9 Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Har også laget tigerkake med en lys og en sjokolademiks. Anonymkode: 81f42...bc1 Antar dette er det samme som det min mor kalte marmorkake Artig, jeg visste faktisk ikke at det var forskjellige navn i omløp. Anonymkode: e1d8c...9a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå