AnonymBruker Skrevet 5. desember #1 Del Skrevet 5. desember Flere som er med? 🌞 Hvor langt skal du løpe og hvor mange km var det bak dagens luke? 😊 Jeg valgte 100 km og bak dagens luke var det 6 km og den ble nettopp unnagjort. Anonymkode: ae6e5...ec4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 6. desember #2 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (På 5.12.2024 den 9.09): Flere som er med? 🌞 Hvor langt skal du løpe og hvor mange km var det bak dagens luke? 😊 Jeg valgte 100 km og bak dagens luke var det 6 km og den ble nettopp unnagjort. Anonymkode: ae6e5...ec4 Hvor er de lukene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesnillelilla Skrevet 6. desember #3 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (På 5.12.2024 den 9.09): Flere som er med? 🌞 Hvor langt skal du løpe og hvor mange km var det bak dagens luke? 😊 Jeg valgte 100 km og bak dagens luke var det 6 km og den ble nettopp unnagjort. Anonymkode: ae6e5...ec4 Jeg er også med! Har også valgt 100 km. Skal snart ut å gå dagens to km 🙂 Lur Venn skrev (5 timer siden): Hvor er de lukene https://oslomaraton.no/hjem/julechallange-forside/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå