AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #1 Skrevet 5. desember 2024 Ren nysgjerrighet. Anonymkode: a6bc7...25b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #2 Skrevet 5. desember 2024 Jeg trodde jeg skulle synes det var tørt, men jeg liker det mer enn jeg tenkte jeg skulle gjøre. Spesielt regnskapsfagene. Angrer du på valget? Hvis du kjenner det tidlig i studieløpet ville jeg byttet. Anonymkode: 0ab29...8d0
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #3 Skrevet 5. desember 2024 Jeg droppet ut etter 1 år, tok opp fag og begynte på medisinstudiet i stedet. Skulle bare ha gjort det men en gang. Økad var noe helt hinsides kjedelig. Har fått livsgnisten tilbake igjen nå, heldigvis. Anonymkode: 0ec1a...952
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #4 Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg droppet ut etter 1 år, tok opp fag og begynte på medisinstudiet i stedet. Skulle bare ha gjort det men en gang. Økad var noe helt hinsides kjedelig. Har fått livsgnisten tilbake igjen nå, heldigvis. Anonymkode: 0ec1a...952 Jeg vil også studere medisin men kommer ikke inn i Norge :((( var det vanskelig å ta opp fag og hvor mange måtte du ta opp? Anonymkode: 3b3d6...090
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #5 Skrevet 5. desember 2024 Off-topic, men om drømmen egentlig er å studere medisin, altså det er der den faglige interessen din ligger, så skjønner jeg faktisk ikke at økonomi/administrasjon kan være "andrevalget".. Om medisinstudiet er uoppnåelig (for ja, det er det jo ærlig talt for mange), så finnes det andre beslektede yrker som kan være mer givende enn å jobbe som økonom. Anonymkode: 62c61...d04 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #6 Skrevet 5. desember 2024 Jeg liker ikke administrasjonsfagene og synes de er fryktelig tunge. Regnskapsfagene går fint. Anonymkode: 8b160...1f7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #7 Skrevet 5. desember 2024 Jeg er helt i begynnelsen av studieløpet og nå er det så enkelt at det er litt kjedelig, men jeg gleder meg til jussfagene og makroøkonomi. Anonymkode: e9f8b...87e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå